Av vad jag förstått så har kriminella i dk haft större våldskapital än i Sverige.
(Nu menar jag allmänt ej till denna händelse)
Men Sverige har kommit ikapp rätt så bra under denna närmsta tid.
Om vi pratar mord i sverige så låg det ganska stilla tills 2015 och till och hade minskat något sedan hände något och morden ökade rejält så indexet för Malmö låg på 1.9 och Köpenhamn på 1,1 på vart hundratusen invånare.
Se här vad svenska brudar gillar. Ett konkret exempel, Emelieraket (https://www.instagram.com/eemelieraket/) skickar tre hjärtan till muslimnegern. Jag undrar hur många muslimnegerkukar hon har sugit.
Det finns flera svenska brudar som skrivit "DM" på hans inlägg. Man kan ju bara ana vad som skickats i direktmeddelandet. Svenska kuksugerskor verkar älska illaluktande somaliska småkukar.
Senast redigerad av islamcultofdeath 2019-06-26 kl. 00:27.
Kollade på några bilder på hans instagram där han står vid pyramiderna i Egypten. Någon som heter yasinthdon, samma som rapparen fast utan ett e i namnet, kommenterar något i stil med "bror är där också kan vi träffas" för en vecka sedan. Bilden las upp för flera månader sedan. Tyckte det var skumt bara. Har för mig att Yasin sitter fängslad för tillfället. Men skulle kunna vara en fiende som hoppas att killen inte såg att det var fel namn och råkar avslöja var han är i dm. Kanske är konspiratoriskt tänk men vafan, någon ville ju uppenbarligen se honom död.
Dödade inte detta gäng Shottaz Mekkys bästa kompis också?
Senast redigerad av StorTuffBiker 2019-06-26 kl. 00:12.
Som någon sa tidigare i tråden FAN vad glad jag blir!
Negern ser jävligt äcklig ut, glad att horungen är död. Skulle till Danmark och leka gangster, någon tyckte det var dags att släcka lyset för den lågintelligenta apan.
Senast redigerad av islamcultofdeath 2019-06-26 kl. 00:16.
Kollade på några bilder på hans instagram där han står vid pyramiderna i Egypten. Någon som heter yasinthdon, samma som rapparen fast utan ett e i namnet, kommenterar något i stil med "bror är där också kan vi träffas" för en vecka sedan. Bilden las upp för flera månader sedan. Tyckte det var skumt bara. Har för mig att Yasin sitter fängslad för tillfället. Men skulle kunna vara en fiende som hoppas att killen inte såg att det var fel namn och råkar avslöja var han är i dm. Kanske är konspiratoriskt tänk men vafan, någon ville ju uppenbarligen se honom död.
Dödade inte detta gäng Shottaz Mekkys bästa kompis också?
Ja Shottaz mördade A2 Mekkys nära vän. Franky är Yasins manager och Yasin är Cherries kusin. Shottaz har haft krig mot DP som jobbar nära Mekky.
Killen Franky verkar minst sagt haft komplex. Kläder med stora loggor på varje bild. Man är rik när man har märkeskläder å syns, bilen för 6000kr var bara för att smälta in eller......
Senast redigerad av Pandalina4 2019-06-26 kl. 00:35.