Citat:
Håller med Dig vad gäller HD (även resten i Ditt inlägg) jag upplever att det blivit oro i tråden när HD kommer på tal (gäller även JG). Det har tidigare i tråden varit diskussioner om HD och depressioner. Bl a har det sagts att hon varit deprimerad efter barnafödande och som följd inte velat ha sex med SD varpå hon, enligt återigen vissa, har sagt sig lättad över att han hade detta med en annan kvinna. Detta ska då ha hänt under tiden de var gifta som jag fattat det av tråden. MEN. Det har även framkommit andra uppgifter i tråden om att hon inte varit deprimerad pga barnafödande. Vidare har det tillika framkommit uppgifter om att hon aldrig ens varit deprimerad. Därtill har vissa i tråden menat att hon gett SD kontaktförbud för LW. Kring HD finns inte mycket bekräftat mest bara förvirrande motstridiga uppgifter. Förvisso kan kanske allt stämma om man skulle sätta ut det som sagts över en tidslinje och hon ändrat åsikter, mående osv och trådens uppgiftslämnare var för sig då gett både sanna och motstridiga uppgifter... men som sagt, det råder ingen vidare konsensus kring något alls kring HD vill jag mena.
Vad som är sanningar, trådsanningar, motstridigt eller samstämmigt om HD över tid är oerhört svårt att få grepp om i denna tråd. Hon har motiv som frun som blivit bedragen men så fort användare i tråden försökt få fram om hon haft alibi osv så har det blivit så tumultartat i tråden och även utanför till den grad att fokus hamnat på annat. Jag skulle därför inte säga att det är bekräftat att HD är skör eller stackaraktig och därmed omöjlig GM. Hon kan vara det. Hon kan vara kuvad och ett offer för SD som manipulerat två kvinnor. Hon kan också vara motsatsen.
Edit: Ifall man söker på mina inlägg så har jag några gånger tidigare i tråden, dels för någon vecka sedan och dels nog för några månader sen minst, försökt lista en sammanställning av alla de frågetecken som återstår och då framförallt kring HD. Över trådens tid så har ju många frågor väckts kring henne men få samstämmiga svar har kunnat ges.
Vad som är sanningar, trådsanningar, motstridigt eller samstämmigt om HD över tid är oerhört svårt att få grepp om i denna tråd. Hon har motiv som frun som blivit bedragen men så fort användare i tråden försökt få fram om hon haft alibi osv så har det blivit så tumultartat i tråden och även utanför till den grad att fokus hamnat på annat. Jag skulle därför inte säga att det är bekräftat att HD är skör eller stackaraktig och därmed omöjlig GM. Hon kan vara det. Hon kan vara kuvad och ett offer för SD som manipulerat två kvinnor. Hon kan också vara motsatsen.
Edit: Ifall man söker på mina inlägg så har jag några gånger tidigare i tråden, dels för någon vecka sedan och dels nog för några månader sen minst, försökt lista en sammanställning av alla de frågetecken som återstår och då framförallt kring HD. Över trådens tid så har ju många frågor väckts kring henne men få samstämmiga svar har kunnat ges.
Har på morgonen läst tråden från mitten/slutet augusti och där finns det en del att fundera över... tar tid (att läsa)... mycket skrivet så det kanske inte något att bita i på midsommarafton men ett tips till andra lediga dagar.