Köpte en Dr Oetker 4 Cheese eller vad den heter. Är hög som skit och den har varit inne 7 minuter nu. Den ska vara inne i 13-15 min 200 grader i mitten av ugnen.
Stor jävla eloge till Dr Oetker som hade plast på pizzan som man kunde riva upp utan att ta hjälp av ett redskap. För oss som inte har diskmaskin så är det nice att slippa råka skita ner nåt.
Faan nu har det gått 7 minuter, fortfarande? Jävlar vad fort jag skrev.
bästa butikspizzan enligt mig är fisk ock skaldjur från Lidl men många år sen de hade nån hemma där jag bor, något dyrare än Lidls övriga pizzor men väl värt det
Mjo men problemet där är ju priset. Lägg på en tjuga och du får en Hawaii från din lokala pizzeria. Dessutom brukar det vara jävligt mycket "kant". Stort plus dock för att den inte är fryst, så himla lätt att slänga på extra ingredienser.
Senast redigerad av Aigis 2019-07-07 kl. 20:19.
ICA har 500 grams pizzor som säljs färska och förvaras i kylskåpstemperatur. De ligger inplastade och i kartong precis som de i frysdisken.
Det finns Caricciosa, Prosciutto med flera.
Kostar 45 kr.
Dessa smakar likt pizzeriapizza när man gräddat dem i ugnen på låg temperatur. Tio minuter i 125 grader brukar jag köra på.