2019-06-16, 13:01
Medlem
Ytterligare en värdegrundstomte som har suttit i TV soffor med benen i kors och förnedrat sig själv på feminismens altare. Män som vågar vara män behöver inte hålla på med sån här skit. Kommer nog dyka upp ännu värre avarter på sikt när kastrerade idioter ska försöka förtränga vad som är biologiskt normalt.
Citera
2019-06-16, 13:03
Medlem
zebraonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Ytterligare en värdegrundstomte som har suttit i TV soffor med benen i kors och förnedrat sig själv på feminismens altare. Män som vågar vara män behöver inte hålla på med sån här skit. Kommer nog dyka upp ännu värre avarter på sikt när kastrerade idioter ska försöka förtränga vad som är biologiskt normalt.

Vilka dumheter du skriver. Har träffat massvis med Män som Vågar Vara Män som håller på med just sånt skit. Det är bara att de har sin hobby som hemlighet.
Citera
2019-06-16, 13:08
Avslutad
Känns ju stabilt att ett sådant vider ska skydda oss från terrorister och dylikt. Men ingenting förvånar mig i potatisdemokraturen Svennebananistan längre.
Citera
2019-06-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Det märkliga är att det oftast är just cheferna som beter sig märkligt och tror att de kan justera lagen efter hur det faller dem in, jämför gärna med hur tillståndsgivningen till vapenägare fungerar (eller snarare inte fungerar).
Jag tror polischefer i den här positionen är värsta fittor.
Psykopater, som med sin auktoritet utnyttjar småbrudar.
Småtjejer vågar inte säga emot.
Senast redigerad av SlowCooker 2019-06-16 kl. 13:29.
Citera
2019-06-16, 13:35
Medlem
DaEzzs avatar
Så här skrev jag i tråden första dagen:

Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Skulle jag spekulera, och det får man ju lov att göra här, så är det möjligen så att den här perverterade individen/MGM har horat ut frugan/sambon/flickvännen och tillskansat sig själv sexuell tillfredsställelse i och med akten.

Inget unikt särskilt bland personlighetstyper som ofta representeras i de cirklar där MGM har sin yrkesgärning och höga position.

Vilken skräll att det var precis så det visade sig ligga till. Att SÄK missat den här gigantiska säkerhetsrisken bör huvuden rulla för.
Citera
2019-06-16, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
Lite rörligt på karln för den som vill analysera kroppshållning, språk, blick och dylikt.

https://tablethybrid-www.aftonbladet.se/tv/a/99064/sapos-presskonferens-om-det-hojda-hotlaget
https://www.expressen.se/nyheter/varningen-is-kan-trigga-andra-grupper/
Så här är det bögfittor och barnmisshandlare. Det är otroligt lätt att upptäcka psykopater om man inte har grav autism och är helt PK-skadad. På den här tog jag det direkt till och med genom stillbilden.

Jajajaja jag vet att det inte går, men varsågod då att offra era nära och kära, bara mina barn slipper bli offer för er sjuka jävla världsbild.

Bara det att äcklet använde ordet "kika på". USCH! Förresten samma uppsyn som den där Bjärredbarnslaktaren. Är de syskon?
Citera
2019-06-16, 13:47
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:

Vilken skräll att det var precis så det visade sig ligga till. Att SÄK missat den här gigantiska säkerhetsrisken bör huvuden rulla för.

Psykopatpersonlighet - han vill ha koll på andra personers sexliv och kanske få hållhakar på dem.
Citera
2019-06-16, 13:49
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

Vanligtvis brukar jag inte kommentera obegerpligheter men detta var väl tramsigt.

Kan du definiera vad du menar innefattas i "feminismens altare", för det där inlägget ser ut att kvala med god marginal till floskeltoppen.
Och vad menar du, att det inte skulle ha hänt om stackar MS inte tvingats "förnedra sig" i tidningar och TV? Han verkade ju bli stolt när han läste om sig själv på DN, vilket indikerar att han själv knappast upplevde uppmärksamheten i media som särskilt förnedrande. Andra kanske anser illa vara att han förekommer i offentligheten men det är knappast motivbild i betydelsen om att han skulle vilja ha revansch för att "tvingats" framträda i TV (och tidningar)?
Citera
2019-06-16, 14:13
Medlem
Polismyndigheten i Sverige är som i dokumentären The Keepers.

Se den.
Citera
2019-06-16, 14:17
Medlem
WheelofFortunes avatar
Vanligtvis är det som många påpekat feministmän som håller på med sådant här. Jag drar mig till minnes någon feministhöjdare inom polisen som för några år sedan våldtog barn samtidigt som han var aktiv feminist.

Virtanen är ett annat typexempel. En stjärnpsykopat som signallerar åt ett håll, men gör något annat istället. Oftast har dessa individer en arrogant översittarattityd, där de försöker skambelägga alla andra konstant, medan de själva är helt störda i huvudet.
Citera
2019-06-16, 14:21
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:

M@ts S@ndberg har väl inte profilerat sig som feminist? Eller har jag missat något?

När jag har alla fakta "mise en place" kommer Flashbacks chefsanalytiker Ursprungligen att redovisa resultatet av analysen direkt här i tråden.
Citera
2019-06-16, 14:24
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:

På SÄPO och MUST rullar huvudena i det tysta. Bara det mjuka fraset av filttofflor hörs diskret i fonden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in