2019-06-13, 13:37
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Obama tog privatplanet för att möta Greta

https://www.friatider.se/obama-tog-privatplanet-f-r-att-m-ta-greta

Hahaha... Världens Elit i händerna på en 16-åring, det förklarar ett och annat! Dock är hon bara en marionett jag vet, men ändå, skrattar fan åt eländet!
Jepp. Sen kan han berätta för Greta om alla miljövänliga bomber han släppt
2019-06-13, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Är det bara jag som känner på mig att klimatGreta kommer att bli en av årets sommarpratare?
Nej, det blev inget sommarprat för Greta.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/9vrPKp/har-ar-sommarpratarna-2019
2019-06-13, 14:25
Medlem
Giant Squids avatar
Lite kul och tänka sig Greta på flickrummet och klura på det tal hon kommer hålla för Obama och resten utav dinosaurierna till gäster.
Hoppas hon håller samma fräna attityd som tidigare.
När är tillställningen, imorgon Fredag?
Kommer hennes tal att kunna ses efteråt eller är det en helt tillsluten arrangemang?

Hoppas nu bara att Diller lämnar kvar båten i stockholm och omedelbart lämnar över den till Greta det skulle bara vara för perfekt.
2019-06-13, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentapesola
Nej, det blev inget sommarprat för Greta.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/9vrPKp/har-ar-sommarpratarna-2019
Autistiska barn som sommarpratare? Inte precis vad man förväntar sig. Hennes sommarjobb blir att ta sig till New York till FN-konferensen hon är inbjuden till i september.
2019-06-13, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Att åka med en dieseldriven plasttrålare skulle väl tråden ursäkta?

Inser ni inte hur löjeväckande detta har blivit, hon ska resa som man gjorde i början av 1900-talet till USA och Sydamerika, en tillbakagång i utvecklingen. Det är framåt vi ska gå inte backa bandet. En liten
tjej ska resa i månader för att tala inför en bunt hycklande människor som tecknar avtal som inte gör någon skillnad.
2019-06-13, 15:39
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Inser ni inte hur löjeväckande detta har blivit, hon ska resa som man gjorde i början av 1900-talet till USA och Sydamerika, en tillbakagång i utvecklingen. Det är framåt vi ska gå inte backa bandet. En liten
tjej ska resa i månader för att tala inför en bunt hycklande människor som tecknar avtal som inte gör någon skillnad.
Det tar väl för bövelen inte månader och segla över Atlanten.
2019-06-13, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Men hon får publicitet och når den grupp som hon egentligen vänder sig till: världens barn och ungdom och väljare i allmänhet.

Hur hon reser är hennes ensak och hon har all rätt att vara konsekvent när det gäller hennes egna handlingar.
2019-06-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Är det bara jag som känner på mig att klimatGreta kommer att bli en av årets sommarpratare?

Låt oss hoppas det.

"Jag brukade ha ångest och känna mig ensam för att mamma valde karriären framför mig, men sedan föreslog hon att vi skulle läsa på om klimatdebatten tillsammans som en mor-och-dotter-grej, och nu har vi en jättebra relation!"
2019-06-13, 16:20
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Lite kul och tänka sig Greta på flickrummet och klura på det tal hon kommer hålla för Obama och resten utav dinosaurierna till gäster.
Ja, fast det kommer bli trångt i flickrummet med en hel stab arbetandes på talet samtidigt som Greta gungar gunghäst i ett hörn.
2019-06-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
16-åriga Greta Thunberg, dotter till operasångerskan Malena Ernman, skolstrejkar för klimatet, har aspberger syndrom och berättade nyligen i Skavlan att hon har förbjudit hela familjen att flyga och köpa presenter, samt att mamma Malena har tvingats sluta turnera för dotterns klimatångest.

Media och PK-Sverige hyllar Greta som en Gud och försöker vinna billiga poäng på hennes sjukliga "engagemang" för klimatet. Hon blir inbjuden till FN, klimatmöten, hyllas av Bono o.s.v.

Är hennes beteende friskt?

greta är psyksjuk och det har hon fått av sina mamma. jag är lite fundersam hur greta ska ta sig till usa när hon själv tycker att man inte ska flyga. kan man cykla eller gå till usa eller är det så att det dravel som greta kommer med gäller alla andra utan en själv för stefan löfven har ju inte slutat flyga privatflyg.
2019-06-13, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Jepp. Sen kan han berätta för Greta om alla miljövänliga bomber han släppt

Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Obama tog privatplanet för att möta Greta

https://www.friatider.se/obama-tog-privatplanet-f-r-att-m-ta-greta

Hahaha... Världens Elit i händerna på en 16-åring, det förklarar ett och annat! Dock är hon bara en marionett jag vet, men ändå, skrattar fan åt eländet!

Egna barn och andras ungar!

Obamas döttrar har skött skolan. Föräldrarna Michelle och Barack Obama köpte hus
2019-06-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Autistiska barn som sommarpratare? Inte precis vad man förväntar sig. Hennes sommarjobb blir att ta sig till New York till FN-konferensen hon är inbjuden till i september.
Ror Greta över eller blir det trampbåt? Eller skall hon resa med flyg eller fartyg och släppa ut CO2?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in