2019-06-07, 21:29
Medlem
arekbar93s avatar
Hej~
idag jag hittade en hand väska och jag vill veta hur ser jag om det är äkta Michael Kors och inte falsk?
det står på väskan Michael Kors och inuti det står GENUINE PRODUCToch serial number men sen på baksidan av lappen står det E-1620 MADE IN INDONESIA.
jag tror inte att en äkta produkt skulle tillverkas i indonesia... vet ngn?
और
Citera
2019-06-07, 21:38
Medlem
Köper du den på NK eller från bakluckan på en rostig Volvo? För övrigt kommer det mycket fint från Indonesien. Det är inget tecken på att det inte skulle vara äkta.
Citera
2019-06-07, 21:42
Medlem
arekbar93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Köper du den på NK eller från bakluckan på en rostig Volvo? För övrigt kommer det mycket fint från Indonesien. Det är inget tecken på att det inte skulle vara äkta.

jag köper den inte. jag hittade den ute som någon glömt så jag vet inte var den är från.. kan man se från insidan om det är falsk? jag behöver veta om den är äkta
Citera
2019-06-07, 22:16
Bannlyst
Släng upp bild på fanskapet

Med vänlig hälsning
Citera
2019-06-07, 22:23
Bannlyst
om du hittar en väska ute som du misstänker är dyr och äkta är det väl bättre du lämnar in den så ägaren kan få tillbaka den?
Citera
2019-06-07, 22:29
Medlem
arekbar93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
om du hittar en väska ute som du misstänker är dyr och äkta är det väl bättre du lämnar in den så ägaren kan få tillbaka den?

det finns ingen namn i eller ID-kort eller betal kort så vet inte vem som äger den... i väskan det finns nycklar och make up kit och näs dukar bara..jag tänkte sälja väskan, om det är äkta Michal Kors.

om jag tar bild kan ni säga om det är en riktig produkt?
Citera
2019-06-07, 22:39
Medlem
S.O.Stolps avatar
How to spot facke MC bags

Men sälja? Kostar väl runt 2 papp nya. Vad kan du få?
Citera
2019-06-07, 22:39
Bannlyst
det är lugnt, lämna in den till polisen och låt ägaren identifiera den (hon kan beskriva t ex nycklarna)

såvida du inte snott väskan förstås, då förstår jag att du inte vill lämna in den.
Citera
2019-06-07, 22:48
Medlem
arekbar93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
det är lugnt, lämna in den till polisen och låt ägaren identifiera den (hon kan beskriva t ex nycklarna)

såvida du inte snott väskan förstås, då förstår jag att du inte vill lämna in den.

nej den fanns lämnad på en bänk men ingen var där, och så tog jag den.
om jag lämnar till polisen säkert kommer någon annan att få väskan och inte ägaren.
kanske jag lämnar in nycklar och det andra och säljer väskan. 2000 är allt de kostar?. jag gissade att michal kors kanske kostar 5000-10.000 kronor.
Citera
2019-06-07, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arekbar93
nej den fanns lämnad på en bänk men ingen var där, och så tog jag den.
om jag lämnar till polisen säkert kommer någon annan att få väskan och inte ägaren.
kanske jag lämnar in nycklar och det andra och säljer väskan. 2000 är allt de kostar?. jag gissade att michal kors kanske kostar 5000-10.000 kronor.

stackars dig.

nu får du arbeta och tjäna pengar som hederliga människor istället för att säljas andras saker... jobbigt.
Citera
2019-06-07, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arekbar93
det finns ingen namn i eller ID-kort eller betal kort så vet inte vem som äger den... i väskan det finns nycklar och make up kit och näs dukar bara..jag tänkte sälja väskan, om det är äkta Michal Kors.

om jag tar bild kan ni säga om det är en riktig produkt?

Lägg ut en bild, det verkar fake e nr ska vara år och månad, så 1620 finns inte, däremot har dom tillverkning i indonesien.
Men lägg upp en bild kan ju vara bra kopia.
Senast redigerad av ignorethem 2019-06-07 kl. 23:00.
Citera
2019-06-07, 22:51
Medlem
arekbar93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
How to spot facke MC bags

Men sälja? Kostar väl runt 2 papp nya. Vad kan du få?

tack.. mmm. min ser ut som äkta som i bild nr (MK märke), men sen kedjan (4. Stitching) är det som i fake fotot. och det som står under Manufacturing Tags (colorful tags) stämmer inte på min- så det är säkert fake
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in