2019-05-30, 11:13
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadin-Yasin
Jag hittade inte vart man fick tag på biljetter?
Hade kunnat betala en slant för storbild med en öl i min hand
Alltså berätta, hur var stämningen? Hur lång e filmen? Hur många sprejburkar i betyg?
Man mejlade T&T med sitt namn för att hamna på listan. Inga biljetter såldes.
Citera
2019-05-30, 11:15
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Den har premiär live ikväll på Kraken på storbild. Den släpps tydligen som du säger på Youtube imorgon.
Den släpps klockan 17:00 idag på YouTube:

Tags And Throws.
Citera
2019-05-30, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Man mejlade T&T med sitt namn för att hamna på listan. Inga biljetter såldes.

Precis, riktigt skön kväll, OKOK is back on track!
Hade du en lyckad bombingnatt?
Citera
2019-05-30, 12:48
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genuz-IK
Precis, riktigt skön kväll, OKOK is back on track!
Hade du en lyckad bombingnatt?
Jag hoppade över resan upp till Stockholm. Kändes inte värt att åka dit bara för att se en film som ändå läggs upp på YT idag. Bara 4 timmar kvar nu!
Citera
2019-05-30, 17:24
Medlem
JaredLetos avatar
Vad tyckte ni om Bombing with Sano?
Citera
2019-05-31, 15:48
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Vad tyckte ni om Bombing with Sano?
Den hade ju hypats ganska hårt i sociala medier inför. Tyckte dock att det var en väldigt stor mängd grejer som det redan figurerat klipp/bilder på.

Kul med Sano dock, underhållande att se på!

------------------

MONOCHROME 086 - OTUR

https://www.youtube.com/watch?v=1Zc4UUoZJA4
Citera
2019-06-01, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Den hade ju hypats ganska hårt i sociala medier inför. Tyckte dock att det var en väldigt stor mängd grejer som det redan figurerat klipp/bilder på.

------------------

MONOCHROME 086 - OTUR

https://www.youtube.com/watch?v=1Zc4UUoZJA4

Får hålla med där asså, har sett 30-50% av dom där klippen på instagram.
Citera
2019-06-01, 10:50
Medlem
Megatroners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis

Sades det någonstans att det skulle förekomma klipp som aldrig tidigare visats?
Ganska rutten feedback du kommer med. Du behöver inte kolla på denna gratisfilm, du kan göra en helt egen film med klipp som aldrig visats innan.

Personligen tycker jag att det märktes att OKOK inte hade filmat, mer go pro och mindre handhållen dslr. Blev en annan känsla än den som tidigare filmer haft.

Sano verkar ha lite split personality, “jag kan ibland inte stå för det Sano gör”. Tycker det e skitfett att TT e tillbaka, ser fram emot fler filmer. Kvällen på Kraken var så jävla bra, såna här filmer ska ses på storbild i vänners sällskap!
Citera
2019-06-01, 15:15
Medlem
Tandhygienists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337

Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis

Citat:
Ursprungligen postat av Megatroner
Ganska rutten feedback du kommer med. Du behöver inte kolla på denna gratisfilm, du kan göra en helt egen film med klipp som aldrig visats innan.
Tanken med tråden är väl att föra en diskussion om filmer.... Att framföra kritik mot att en film visar för många scener man redan sett är ganska relevant kritik. Vad är vitsen med att göra en "ny" film med en massa saker som folk redan sett.....?

Citat:
Sano verkar ha lite split personality, “jag kan ibland inte stå för det Sano gör”.
Haha.
I ena scenen säger han att han gillar landet för att det buffas så mycket här och för att det därför krävs mer för att bli en stor writer här än i andra länder.

Medan i andra scenen vill han plötsligt istället återgå till 80-talet när alla tåg och stationer var totalt nedbombade jämt och sällan buffades.......
Citera
2019-06-03, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatroner

Personligen tycker jag att det märktes att OKOK inte hade filmat, mer go pro och mindre handhållen dslr. Blev en annan känsla än den som tidigare filmer haft.

Sano verkar ha lite split personality, “jag kan ibland inte stå för det Sano gör”. Tycker det e skitfett att TT e tillbaka, ser fram emot fler filmer. Kvällen på Kraken var så jävla bra, såna här filmer ska ses på storbild i vänners sällskap!

Nja, en film med klipp som aldrig synts innan är ju mer intressant än en film med massa klipp som redan släppts. Du bör ju förstå min synpunkt
Citera
2019-06-03, 22:26
Medlem
Skön film av Gyan.

https://vimeo.com/339905729
Citera
2019-06-06, 18:24
Medlem
Lowlyfes avatar
Requestar klipp från Norrland (alltså Sundsvall uppåt) och dess crew. Känns som det borde finnas något i alla fall med tanke på att flera av de större crews varit uppåt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in