Citat:
Ursprungligen postat av
Fallskarmsjagare
Du fortsätter fabulera. Polisen också i det här fallet. Läs obduktionsprotokollet istället. Där finns fakta. Där står att de hade SÖMNMEDEL i blodet.
Klart som f-n att mamman hade sorg. Större sorg än någon av oss kan sätta oss in i. När sorgen avtar uppstår frågorna. Det viktiga med iakttagelsen var att Hannas mamma INTE HADE LÄST AVSKEDSBREVET SJÄLV efter flera månader. Hon hänvisade till vad polisen påstått.
Herregud vilket vilket patetiskt halmstrå.
Jag skrev läkemedel och du korrigerar helt ovidkommande med att det står sömnmedel?
Oavsett så HAR DE KUNNAT AGERA BÅDA TVÅ. Det är sensmoralen.
Avskedsbrevet diskuteras inte utifrån samtalet. Sluta ljug om att hon inte läst det.
Ja - mamman hade sorg. Hon känner inte missan heller. Därför sprudlade hon nog inte i samtalet som du kallade "oengagerad" samt "apatisk".
Samtidigt är allt detta luskande intressant om skuldfrågan och där Hannas mor snarare säger att de agerade tillsammans - "gjort det" vill säga:
” polisen säger båda har gjort det ”.
dom har gjort det tillsammans , polisen säger det”.
Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Nu är jag lite för korkad som avslöjar sig själv.
Men jag är Missan och jag var Moas pianolärare innan Oskar mördade henne .
Pianoläraren anser att O är skyldig till trippelmord. Pianoläraren ringde Hannas mor och får inte bekräftat att Hanna är oskyldig.
Det samma som Solglittret frenetiskt har som agenda samt att det är Oskars anhöriga som styr och ställer gällande mörkläggandet kring skuldfrågan.
Solglittret:
Citat:
Men polisen vet nog vem som till slut utförde samtliga mord, men just det - vem som gjort vad - har polisen valt att inte gå in på. Istället berättar man rätt utförligt om analyser av namnunderskrift och genomgång av datorer.
Man sätter helt enkelt lyset på andra saker istället. Antagligen med anhörigas goda minne.
Ska man vara riktigt konspiratorisk och tolka polisens lyse på vissa saker och avsiktliga tystnad om annat kan man ju fundera över varför polisen inte vill uppge turordningen heller. Kanske H mördades först?
Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Polisen hade kunnat säga som dom i o f s sagt att O och H har planerat detta gemensamt men det var pappan som ströp alla. Varför undviker man just det? Berätta för allmänheten som det är. Då hade dom flesta slutat spekulera.
Så drygt 1.5 månad efter den dialogen ringer pianoläraren till ACA och påstår att Solglittret och hon får samma information - att Hanna är rentvådd?
Citat:
Missan27:
Nej. Hon sa exakt samma sak till oss båda. Detta kommer att komma fram så småningom. Jag är glad för att Hanna rentvåddes. Jag har alltid vetat att Hanna aldrig skulle kunna mörda sina barn.
Solglittret kommer till märklig undsättning gällande diskussionen om att Hanna är rentvådd - med en förklaring om tre mordoffer? Samt att barnen mördats av endast en ensam person?
För "Åklagare" ACA har sagt det gällande Bjärred"målet":
(FB) Stor polisinsats i Bjärred utanför Lund - 2018-01-09 (fyra döda)