2019-05-18, 00:58
Medlem
Har skapat ett anonymt konto, då jag vill kommentera lite grejer utan att jag vill att alla mina vänner ska se det. Funderar hur anonym man faktiskt är. Har privat profil, inga bilder eller inlägg. Angav dock mitt telefonnummer när jag skapade kontot ( måste man göra det?) Tänkte bara fråga om det finns nån chans att nån kan spåra det kontot till mig.
Citera
2019-05-22, 20:29
Medlem
swimmingpools avatar
Går det inte att ha flera bilder på rad vertikalt och horisontellt i flödet längre?
Citera
2019-05-25, 05:06
Medlem
Har problem med att logga in.

Vet inte om detta är rätt tråd men önskar vägledning.
Jag har haft Insta sedan 2009 och har sannolikt registrerat mig med en annan mailadress än den som jag använder idag. Denna mail kommer jag inte åt idag...

Jag bytte nyligen telefon och då blev jag utloggad. Jag har glömt mitt nuvarande lösenord. Och även om jag skickar en förfrågan att få en återställningslänk så händer det inget.

Min nuvarande mail är kopplat till ett annat konto som jag använder för specialintressen.

Jag har varit i kontakt med Instagrams supportcenter men de vägrar hjälpa mig för de kan inte styrka min identitet trots bild på mig med en kod, vilken telefon jag registrerade mig med och så vidare.

Hur fasen ska jag få tillbaka mitt konto???
Citera
2019-05-25, 11:58
Medlem
swimmingpools avatar
Är det bara hos mig som händelse-videona inte fungerar?
Citera
2019-05-25, 21:42
Medlem
Jag har skapat flera konton på instagram, alla har blivit avstängda och raderade. På instagram appen står det att jag inte kan registrera nytt konto eftersom jag blivit blockad, det spelar ingen roll om jag raderar appen och laddar ned igen då problemet kvarstår.

I safari så står det att jag inte kan ”registrera användare just nu”, förut funkadet att rensa historik och cookies i safari men nu verkar det inte funka.

Några idéer på hur jag går tillväga för att göra ett IG konto?
Citera
2019-05-27, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Är det bara hos mig som händelse-videona inte fungerar?
Nej, hos mig också.
Citera
2019-05-27, 05:54
Medlem
Vad händer när någon sparar en bild? Får den som lagt upp bilden en notis om att bilden sparats?
Citera
2019-05-30, 03:46
Medlem
R.Bloodworths avatar
Minns att jag läste en artikel som förklara att Instagram leder till depression för många av de yngre, då de konstant jämför sina liv med alla deras bekanta som verkar ha "intressanta" liv/bilder. Tragiskt..
Citera
2019-06-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunes
Instagram tillåter mig inte att registrera en profil. Först meddelar dom att ”det inte går just nu”, sen när jag försöker igen står det att emailen är registrerad.

Försöker då logga in på kontot istället men meddelas att jag har begått ”brott mot användarvillkor”. Har inte använt insta och har aldrig varit inne på kontot,så vad beror detta på? Använde en random email adress och VPN, kan det va problemet?

Klarade du att lösa detta? Ser att det var nån annan som beskrev samma problem ett par sidor bak, själv kan jag inte heller registrera nytt konto.
Googlade lite och läste att det kan bero på att ens IP är svartlistat. Lite surt då jag har hunnit använda upp alla mina "slaskmejlkonton" vid registreringsförsöken.
Citera
2019-06-10, 15:38
Medlem
Varför har en väldigt snygg estnisk/rysk brud plötsligt börjat följa mig på Instagram och gilla typ alla mina bilder? Profilen verkar äkta efter att ha gjort lite detektivarbete. Allting började efter att jag reste runt i Estland i en vecka och ”taggade” in mig på diverse ställen. Är hon bara ute efter fler följare eller? Väldigt ny på Instagram så ber redan nu om ursäkt för denna dumma fråga.
Citera
2019-06-12, 21:17
Medlem
Kan man föra in gamla inlägg till en ny profil? Jag har en ny Instagram och tänkte ta bort mina gamla men vill kunna föra över allt jag lagt upp till mitt nya konto.
Citera
2019-06-12, 23:14
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenat-Alfred
Varför har en väldigt snygg estnisk/rysk brud plötsligt börjat följa mig på Instagram och gilla typ alla mina bilder? Profilen verkar äkta efter att ha gjort lite detektivarbete. Allting började efter att jag reste runt i Estland i en vecka och ”taggade” in mig på diverse ställen. Är hon bara ute efter fler följare eller? Väldigt ny på Instagram så ber redan nu om ursäkt för denna dumma fråga.

Det där är inte så ovanligt faktiskt. Minns att en ukrainsk brud börja följa mig på Instagram, och hon såg riktigt fräsch ut. Har även polare som har random balkantjejer som följer dem. De kanske vill satsa på någon från väst eller så tycker de helt enkelt att du ser bra ut eller har intressanta bilder på vad det nu än kan vara.

Har även haft ett par asiatiska brudar som börjat följa mig och sedan försvunnit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in