2019-05-25, 16:10
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Finnen går in och hakar armkrok med ryssen. Sen blir ryssen utvisad...
Mutat domaren med en Nokia?

Svårt muta någon med en Nokia. Eventuellt en gummistövel isåfall, uppskattas säkert mer än mobilen, även fast han bara får en stövel.
2019-05-25, 16:11
Medlem
bombaccis avatar
Påväg hem efter att ha hjälpt sossarna. Vad står det? Har ryssarna avgjort än?
2019-05-25, 16:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Det lottades. Har inte hela draftordningen i huvudet men vet att NJD har 1a val, NYR andra val. Bara googla så hittar du hela ordningen

Devils lär nog välja en nordamerikansk posterboy som Hughes i första hand så Kakko hamnar antagligen i Rangers. Förhoppningsvis menar jag då ingen rookie vill börja sin karriär i ett bottenlag.

Edit, lite kul felformulerat av mig då både Devils och Rangers verkar vara på dekis.
Senast redigerad av Rouen 2019-05-25 kl. 16:17.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Finska trollen finns i tråden

De finska trollen finns på isen.
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci

0-0. Finland haft mest chanser. Stolpskott nyss och pucken på mållinjen i första perioden.
Medlem
letspanics avatar
Ryssland spelar lika avslaget som Sverige gjorde.
2019-05-25, 16:13
Medlem
BountyKillers avatar
Oavsett hur denna match slutar så är jag fan stolt över grabbarna. Dom var så uträknade innan VM börja och ingen trodde på dom för 5 öre, nu har dom slagit Kanada, Sverige, var riktigt nära på vinna mot USA, fan.. bra jobb grabbar. Och nu håller dom jämt med ryssarna, stundatals fan bättre än ryssarna. OCH MED DETTA SPELARMATERIALET!! Hyvä pojat!! Kippis
Medlem
Motivation slår klass. Ryssland håller på att lalla bort sig precis som Sverige. Finland gör det riktigt bra.
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
0-0. Finland haft mest chanser. Stolpskott nyss och pucken på mållinjen i första perioden.

Ok synd. Ryssarna får väl öka tempot nästa period o göra fem- sju mål.
2019-05-25, 16:14
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Devils lär nog välja en nordamerikansk posterboy i första hand så Kakko hamnar antagligen i Rangers. Förhoppningsvis menar jag då ingen rookie vill börja sin karriär i ett bottenlag.

Jo det är ju så, att pga att Hughes är nordamerikan så oavsett hur bra Kakko gör ifrån sig i detta VM så lär Hughes gå etta, för som sagt - han är nordamerikan. Men, i detta fall - inte mig emot! Ser mycket hellre Kakko i rangers än devils!
2019-05-25, 16:14
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Oavsett hur denna match slutar så är jag fan stolt över grabbarna. Dom var så uträknade innan VM börja och ingen trodde på dom för 5 öre, nu har dom slagit Kanada, Sverige, var riktigt nära på vinna mot USA, fan.. bra jobb grabbar. Och nu håller dom jämt med ryssarna, stundatals fan bättre än ryssarna. OCH MED DETTA SPELARMATERIALET!! Hyvä pojat!! Kippis

Stort o vinna mot Danmark med 3-1 också.
2019-05-25, 16:15
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci

De har sänkt en finne, Lindbohm.

Kaapo Kakko på tur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in