Det spelar ingen som helst roll. Det viktigaste är att slå ett guldtippat Sverige med ett B-lag. Resten kan kvitta fullständigt! Swe-Fin är viktigare än medaljerna
Så är det ju, det blir två matcher till med Anttila nu och även Monacos F1 fart.
Tycker förlusten till trots att laget förtjänar en applåd. Stundtals var spelet hyfsat och det finns flera ljuspunkter att blicka tillbaka till under turnerings lopp.
Precis. Vore jag svensk skulle jag inte hänga läpp. Upp med hakan nu. Det fanns ändå ljusglimtar.
Tack Grönborg för din helt obefintliga insats. Skäller på journalister för att hävda din egna oförmåga som tränare torde vara det yttersta beviset på att du inte är lämpad för jobbet. Har du någon som helst självdistans så säger du upp dig imorgon och ber om ursäkt för detta fiasko.
Henke, det börjar bli dags att lägga skridskorna på hyllan och släppa fram nya talanger. Jag respekterar dina meriter och allt du har gjort för tre kronor men detta mästerskapet var ett bottennapp från din sida.
Grattis till Finland.
Det är klart sedan länge att Garpen tar över efter detta VM.