2019-05-23, 16:23
  #3625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Får inte igång Kanada-Schweiz på SVT play... USA-Ryssland känns ju redan avgjord.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
SVT Play får gärna vakna så man kan se K-S.

https://www.svtplay.se/video/22360398/ishockey-vm-herrar/ishockey-vm-kanada-schweiz-kvartsfinal-2-kanada-schweiz
2019-05-23, 16:24
  #3626
Medlem
Skulle hellre sett att de visade Kanada-Schweiz. Det blir säkert en roligare match att se. USA har varit ett soplag i detta VM. Dessutom vill man vila sig mot Ryssarna till det blir vår egen tur igen.
2019-05-23, 16:27
  #3627
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sav
https://www.svtplay.se/video/22360398/ishockey-vm-herrar/ishockey-vm-kanada-schweiz-kvartsfinal-2-kanada-schweiz

Japp, de har vaknat.
Tack.
2019-05-23, 16:28
  #3628
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Skulle hellre sett att de visade Kanada-Schweiz. Det blir säkert en roligare match att se. USA har varit ett soplag i detta VM. Dessutom vill man vila sig mot Ryssarna till det blir vår egen tur igen.

Vila sig?
2019-05-23, 16:31
  #3629
Medlem
Browndawgs avatar
Haha jävlar vilken stormning Ryssland kommer in med och kör. Hockeygodis att se.
2019-05-23, 16:32
  #3630
Medlem
Mantha borta är ett rätt stort avbräck för Kanada så som turneringen sett ut. Liten chans ändå för Schweiz ifall man kan undvika utvisningsbåset.
2019-05-23, 16:32
  #3631
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Får inte igång Kanada-Schweiz på SVT play... USA-Ryssland känns ju redan avgjord.

Samma för mig.
2019-05-23, 16:35
  #3632
Medlem
Ryssland slarvar väldigt mycket.
2019-05-23, 16:36
  #3633
Medlem
bombaccis avatar
Kul o se ryssarna. Synd att den lilla pärlan resulterade i 2-0.
2019-05-23, 16:39
  #3634
Medlem
Vanstertrollets avatar
Klappat och klart. Finns inget som talar för något annat än ett tämligen enkelt ryskt guld.
2019-05-23, 16:39
  #3635
Medlem
bombaccis avatar
Snyggaste pp målet i det här VM som jag har sett. Får lite cccp känsla över det hela.
2019-05-23, 16:40
  #3636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Snyggaste pp målet i det här VM som jag har sett. Får lite cccp känsla över det hela.
turmål ju

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in