Skulle hellre sett att de visade Kanada-Schweiz. Det blir säkert en roligare match att se. USA har varit ett soplag i detta VM. Dessutom vill man vila sig mot Ryssarna till det blir vår egen tur igen.
Skulle hellre sett att de visade Kanada-Schweiz. Det blir säkert en roligare match att se. USA har varit ett soplag i detta VM. Dessutom vill man vila sig mot Ryssarna till det blir vår egen tur igen.