2019-05-21, 21:52
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Var det redan innan match igår.
Alright, inget som bör hämma honom med andra ord.
2019-05-21, 21:53
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Mika är en bra spelare men en väldigt tråkig expert i studion. Vågar inte säga vem han skulle ha valt till målvakt, svarar ” jag vet inte” eller ” önskar jag visste”. Han jobbar ju inte för maffian.
Det är klart han inte kritiserar sina polare. Han är väl där för att kunna ge en slags inifrånbild av det svenska landslaget, men knappt det klarar han ju av. Helt meningslös ärligt talat.
Medlem
Sleeptalkers avatar
Sverige är ju verkligen kända (ökända?!) för sina läggmatcher genom tiderna för att få enklare motstånd i fortsättningen av turneringarna ... men det här är bara rent patetiskt. 6-1 till Russia. Efter två perioder, remember ...

Fuska i spelet var det ordet som lagkaptenen i Tre Kronor med det röda ögat sade i andra periodpausen - för hur lamt och lamslaget kan ett landslag, till bredden fullt med s.k NHL-stjärnor, egentligen spela?

Utan att skämmas.

Jag bara frågar?!
Medlem
muneys avatar
Jag vill se Adam Larsson gå in och proppa Malkin. Visa lite kulor nu för fan!
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Det är luuuuuuuuugnt, vi vänder i tredje som vi vinner med 7-0....

Och det gör bara mumma för själen och mentalt - inget för tabelläget!
2019-05-21, 21:54
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Kanada - Ryssland i final. Det har alla vetat sen dag ett.

Vi får se, vi får se.

VM är VM.
2019-05-21, 21:54
Medlem
OvissFramtids avatar
Om Sverige skulle vinna mot Finland, väntar Ryssland i semin då? (Utgår från att de vinner sin match).
2019-05-21, 21:55
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
Sverige är ju verkligen kända (ökända?!) för sina läggmatcher genom tiderna för att få enklare motstånd i fortsättningen av turneringarna ... men det här är bara rent patetiskt. 6-1 till Russia. Efter två perioder, remember ...

Fuska i spelet var det ordet som lagkaptenen i Tre Kronor med det röda ögat sade i andra periodpausen - för hur lamt och lamslaget kan ett landslag, till bredden fullt med s.k NHL-stjärnor, egentligen spela?

Utan att skämmas.

Jag bara frågar?!

Dessvärre tror jag inte att det inte är en läggmatch. Prestationen ligger helt i linje med vad vi presterat tidigare i gruppspelet.
Medlem
Joelfrogs avatar
Nu får ni hålla på USA, Schweiz och Tyskland i kvarten, vinner nån av dom o vi slipper Ryssland i en eventuell semi!
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Självklart! Nej, det är pga. att våra backar står på hälarna och inte alls är med, mentalt sett! Det är, vilket jag tjatat om, Småkronorna på isen och det går ju inte! Det är för hafsigt och okontrollerat - man uppträder som yra höns. Se bara på anfallsspelet, det är inget ordnat spel utan bara tuta och kör ala Småkronorna...

Jag skrev tidigare, gå full defensiv, matcha Kruger, Rasmussen, Loui, Hägg, Lander och William och Bratt för kontringar.
Medlem
bombaccis avatar
Försök o vinna perioden nu bara så kan tre kronor att de vann två av tre perioder åtminstone. Spela på kontring o försök vinna med 1-0. Ge många tacklingar.
Medlem
Joe Blows avatar
Kom igen nu gubbar. Nu går vi ut och vinner sista perioden. Tillsammans. Tillsammans är vi starka. Tillsammans är vi jävigt starka. Shining!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in