2019-05-21, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Ska tillägga att jag lider med vanliga, normalt funtade människor som sympatiserat med SD pga. deras migrationspolitik. Det kan inte vara lätt att behöva blunda för det tafsande fyllot och partiets hederskultur.
Det är ganska enkelt med tanke på vad kräk av din sort blundar för. Varenda gruppvåldtagen kvinna skulle nog önska att de hellre träffat fete Peter än de sedvanliga svartingarna som du vurmar för. Med andra ord, om du ska veva med moralkäppen, hyckla inte.
Citera
2019-05-21, 15:02
Bannlyst
Ni och media kan skriva hur mycket skit som helst om SD, det betyder nada.
Eftersom AFS bara får runt 1%, så är SD enda partiet man kan rösta på om man vill stoppa invandringen och ge en känga till alla trötta sossar och PK-idioter.
SD är ett skitparti, men röstar på dom alla dagar i veckan, det finns inga andra alternativ, fatta det nån gång.
Citera
2019-05-21, 15:03
Bannlyst
Han lär väl vara polisanmäld innan dagen är över, även om kvinnan själv inte gör någon. Börjar bli trött på detta #Metoo nu.

Winberg verkar för övrigt vara en riktig häxa.
Citera
2019-05-21, 15:03
Medlem
Tubleross avatar
Är inte SD sympatisör men jag måste säga att det är en smart strategi av SD att låta Charlie Weimers ta alla debatter. Weimers är den mest kompetenta personen SD har på sin EU lista för tillfället. Han har en lång erfarenhet inom politiken och kan attrahera både moderata och kristdemokratiska väljare. Han ger dessutom ett seriöst intryck.

Lundgren däremot hade skämt ut sig totalt om de släppt fram honom. Det är tom SD ledningen kloka nog att förstå.
Citera
2019-05-21, 15:12
Medlem
K-Glitchens avatar
Så om jag fattat det här rätt.

Det var alkohol och han var kåt och ville ha sex! Han missuppfattade situationen och trodde att hon också var det och tog kvinnan på brösten. So far so good! Så skulle jag också agera och det skulle nog 99% av alla andra också göra!

Hon säger " stopp och belägg" och "Jag vill inte" varvid han omedelbart slutar och ber om ursäkt!

Vad i helvete? Hur fan kan man svartmåla en människa för det? På vilket sätt har han gjort något omoraliskt?

Ska man behöva lägga fram ett formulär till varje kvinna som man är sexuellt intresserad av och be henne fylla i punkt
1.a - Jag tillåter att mannen smeker på mina bröst
2.c - jag tillåter att mannen tar fram sin penis
2.d - jag tillåter att mannen penetrerar mig om jag enligt punkt

5.a - tydligt sagt åt honom att ta,lukta,smeka på kropp
5.b - tydligt sagt åt honom att det är ok att se,röra,fingra på vagina

Det hela är så genomskinligt! En girig kvinna är rädd för att bli utan förmåner och jet-set liv bland maktens korridorer och behöva gå tillbaka att jobba på sjukhuset som vårdare ( eller vad hon nu var) igen!

Smutskastning när det är som bäst!
Citera
2019-05-21, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Lite tafsande på en fest är väl inte så farligt, kvinnan verkar dessutom inte arg så vad är problemet? De har även pratat om detta med sina respektive.

Ja, exakt. Ett storm i ett vattenglas. Men det är EU-valtider vilket innebär att propaganda-maskinen arbetar på högvarv för att sänka SD. Saken kommer dock inte att påverka folks beslut vilket parti de ska rösta på i EU-valet eftersom det handlar om just propaganda. Endast motståndare till SD, exempelvis trollen i den här tråden, maler på och hetsar.
Citera
2019-05-21, 15:17
Medlem
Tamborinos avatar
Skitmedia dundrar på om detta trams, Expressen och Aftonbladet har åter igen visat vilket skräp dom är.
Skattefinansierade och " opolitiska " SVT hakar som vanligt på drevet samtidigt som valkampanjen kommer i skymundan.
Allt handlar om SD som vanligt när det närmar sig ett val i Sverige, är det här bra för alla andra partier?
Vanliga Svenskar har redan fattat att allt handlar om en liten skitsak som dom struntar totalt i.

På söndag kväll ska media försöka förklara för Svenskarna hur det kan komma sig att SD ökade rejält igen, det blir jävligt kul
Citera
2019-05-21, 15:27
Avslutad
Stackars Expressen är nu tvungna att låta storyn falla längre ner bland nyheterna. Säpo har fräckheten att gripa ännu en islamist och förstöra Baas fina grävande journalistik.
Citera
2019-05-21, 15:32
Medlem
”Jag och Peter känner varandra sedan gammalt. Vi har umgåtts privat och umgås fortfarande. Vi har diskuterat hela händelsen, där han har bett om ursäkt och vi har gått vidare. Vi har fortfarande en bra relation där vi bland annat har rest ihop med våra respektive och setts vid andra tillfällen. För mig är detta redan utagerat sedan tidigare”.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnan-talar-ut-efter-anklagelserna-mot-peter-lundgren-gick-for-langt-har-bett-om-ursak

Case closed.
Citera
2019-05-21, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Hon satte sej i hans knä på en fest.
Här är en film där den berörda kvinnan diskuterar händelsen.

https://www.youtube.com/watch?v=6_hvNaC0s6g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2U X4zSIFTc8NHiYW7B5IiLQwD0ibRN4mY0RsTMcucSCcdyFPZC0X 57Icg&app=desktop
Hon satte sig i hans knä?!?

!!!

Vad i hela friden finns att diskutera? Självklart kan signaler missuppfattas om en kvinna går o sätter sig i knät på en karl på en fest.
Citera
2019-05-21, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Lite rart ändå av Expressen....när man klickar för att läsa något om den här så kallade skandalen så kommer det först upp en sossereklam film där Löfven står och pratar.

Det är humor ,dom gör parodi på sej själva.

Hon satte sej i hans knä på en fyllefest och han kunde inte låta bli att tafsa.
Varför ville hon sitta i hans knä?

Här yttrar sej dom inblandade.

https://www.youtube.com/watch?v=6_hvNaC0s6g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2U X4zSIFTc8NHiYW7B5IiLQwD0ibRN4mY0RsTMcucSCcdyFPZC0X 57Icg&app=desktop
Citera
2019-05-21, 15:37
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Skitmedia dundrar på om detta trams, Expressen och Aftonbladet har åter igen visat vilket skräp dom är.
Men det är väl självklart, de vill ju göra sitt sosseparti tjänsten att smutsa ner konkurrenter så långt det går.

Den där kärringen Winberg är nog däremot rökt i alla partier tror jag, (förutom några extremistiska knäppskallesällskap). Hon har i sitt självgoda iver hemligspelat in ett förtroendesamtal och gått till den snuskigaste av tabloider 6 dagar innan valet i hopp att undanröja en konkurrerande kandidat från egna ledet och på så sätt försatt hela partiet i tvång att svara på snuskfrågor än sakfrågor.

Klart de skall sparka ut hennes arsle från alla sammanhang med omedelbar verkan, Hon verkar vara en skrupelfri psykopat som kopierat av Linda Tripp från Clinton/Lewinsky skandalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in