2019-05-21, 10:36
Avslutad
20 politiker får komma till EU-parlamentet.
sd kommer möjligen få 3 kandidater dit.
hur låg winberg till? hon var ju ett av de mest kända namnen på valsedeln.

men av nån anledning måste hon känt sin kandidatur hotad, annars skulle hon inte läcka inspelningen.
hon blev ju kickad efter hon läckte.
Citera
Medlem
Nyckelordet här är väl att "offret", kvinnan själv säger att hon används som ett politiskt slagträ inför EU-valet. Något som hon inte kunde föreställa sig för 1,5 år sen. Vilket jävla klimat det blivit i Sverige. Etablissemanget skiter fullkomligt i kvinnan och våldför sig på hennes historia just nu idag.
Citera
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://m.youtube.com/watch?v=6_hvNaC0s6g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2U X4zSIFTc8NHiYW7B5IiLQwD0ibRN4mY0RsTMcucSCcdyFPZC0X 57Icg
Mysigt ju!

Aftonbladet och Expressen har pixlat henne och förställt rösten men SD är öppna. Är tidningarna rädda för åtal om förtal?
Citera
Medlem
frantiks avatar
Klassiker: Undrar hur tongångarna hade gått i denna tråd om det hade rört sig om någon ur V/S/MP?
Citera
Medlem
Måste vara jobbigt för dom som vrålat om att SD har företrädare som hyllar Orban och att dom vill inskränka aborträtten, nu när Winberg gjort sitt och man landat i 18 veckor som de andra partierna.
Citera
2019-05-21, 10:39
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Om man som vuxen kvinna festar med vänner på ett hotellrum, dricker lite för mycket och kanske är glatt uppmuntrande mot en upptänd arbetskamrat ... då får man nog räkna med att han kanske gör något dumt med sexuell inriktning, inte konstigt alls!
Ingenting att röra upp himmel och jord för!

Det finns nog äldre kvinnor i alla partier som trånar efter de yngre manliga förmågorna inom partiet. Kanske dags för männen att tala ut. Nej, skojar bara. Vi är inga klenskitar som inte klarar av att ignorera det och säga tack för komplimangen men move on bitch.
Citera
2019-05-21, 10:40
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Det måste vara hemskt att prata i telefon med kollegor inom SD. Jag hade inte kunnat släppa tanken på att jag kanske är inspelad. Jag skulle nog avböjt all telefonkommunikation med kollegor, och endast kommunicerat via e-post. Vidrig kultur måste jag säga. Skulle det fungera så på ett företag så skulle det varit krismöte på personalavdelningen och facket hade blandats in.

Sen är hela Peter-historien bara löjlig, men jag kan ändå tycka han kunde ha pattklämt nån snyggare förmåga om han nu prompt skulle skämma ut sig den där kvällen. Googlade kvinnan i hopp om att få se en pudding, men det blev stolpskott ut.

Man får bara tala om arbetsrelaterade saker som är helt officiella, inga egna åsikter eller spekulationer. Och så får man väl ha bra personkännedom, den falska vännen här ser inte pålitlig ut. Hon ser lite falsk ut och inte så snabbtänkt vilket är en farlig kombination.

Ps. Jag är kvinna och kan intyga att män inte är särskilt kräsna med vilka de antastar eller "raggar" på, speciellt om de är fulla. Ds.
Citera
2019-05-21, 10:40
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Detta kommer kosta i valet. Det finns definitivt några potentiella procent som nu försvinner. Tror inte på något tokras men helt klart förlorar man på detta. Ni som tror att detta inte påverkar vissa väljargrupper är naiva.

Hela syftet med affären.
Citera
2019-05-21, 10:43
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
20 politiker får komma till EU-parlamentet.
sd kommer möjligen få 3 kandidater dit.
hur låg winberg till? hon var ju ett av de mest kända namnen på valsedeln.

men av nån anledning måste hon känt sin kandidatur hotad, annars skulle hon inte läcka inspelningen.
hon blev ju kickad efter hon läckte.

Hon hade ganska stor chans efter att Ekeroth uppmanade folk att kryssa henne. Hade hon inte skapat denna skandal kanske hon t.o.m. kommit in på sin plats. Men hon kände sig försmådd och ville hämnas på partiet ändå. Och gick till SDs värsta fiende David Baas. Inget annat parti kommer ta i henne med tång då en som förrått en gång kan göra det igen.
Citera
2019-05-21, 10:44
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Klassiker: Undrar hur tongångarna hade gått i denna tråd om det hade rört sig om någon ur V/S/MP?

Jag kan t o m förstå Lars Ohly med alla glada kommunister runt sig som dyrkar ledare. År ut och år in umgås med unga tjejer som vill uppåt i partiet. Fester. Närmanden. Ligg. Skvaller. osv osv. Inget snack om att varken Ohly eller Sjöstedt har haft affärer vid sidan av.
Citera
2019-05-21, 10:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Detta kommer kosta i valet. Det finns definitivt några potentiella procent som nu försvinner. Tror inte på något tokras men helt klart förlorar man på detta. Ni som tror att detta inte påverkar vissa väljargrupper är naiva.

Fast digniteten av det här EU valet är kaftigt överdrivet, vi kommer fortfarande inte kunna påverka ett skit med våra 1.7% utspridda i eu:s olika politiska grupperingar.
Det är bara här i sverige vi framställs som en stormakt som styr EU.
Citera
2019-05-21, 10:46
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Det måste vara hemskt att prata i telefon med kollegor inom SD. Jag hade inte kunnat släppa tanken på att jag kanske är inspelad. Jag skulle nog avböjt all telefonkommunikation med kollegor, och endast kommunicerat via e-post. Vidrig kultur måste jag säga. Skulle det fungera så på ett företag så skulle det varit krismöte på personalavdelningen och facket hade blandats in.

Sen är hela Peter-historien bara löjlig, men jag kan ändå tycka han kunde ha pattklämt nån snyggare förmåga om han nu prompt skulle skämma ut sig den där kvällen. Googlade kvinnan i hopp om att få se en pudding, men det blev stolpskott ut.

Mail hjälper väl knappast. Nödvändiga samtal får tas face to face naken i bastun så att ingen har en dold mikrofon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in