2019-05-20, 19:55
Medlem
staticages avatar
det är alltid nära val som SD drabbas av skandaler.
Sossemedia trummar på för fullt.
Citera
2019-05-20, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Utveckla det gärna lite. Han råkade av misstag ta henne på pattarna eller vad hände ? Jag är mest förvånad över att han över huvud taget kan tänka på sex så groteskt fet som han är..
Han misstolkade signaler, trodde i fyllan att hon var med på det. Hon sa nej, och han drog sig tillbaka. Vad är skandalen?

Winbergs agerande är däremot skandalöst. Vilket backstab att spela in en väninnas förtroenden och sen använda inspelningen till att försöka utpressa partiet att stryka Lundgren från första platsen och flytta upp sig själv på listan. "Mobilen stulen" - my ass. Winberg är tydligen beredd att både sälja ut vänner och karaktärsmörda kollegor för att få fortsätta uppbära EU-förmånerna. Riktigt snuskigt, och då menar jag inte Lundgren.
Citera
2019-05-20, 20:04
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Tycker det är ointressant. Vi har nu en hämndlysten kärring som är ute i kylan och aldrig mer kommer att syssla med politik. Hon har inte det minsta agerat i den okända kvinnans intresse. Bara sina egna. Hon har inget stöd förutom PK media och SD hatarna.

Hon får hoppas att hon tjänat tillräckligt under tiden i EU parlamentet. För det blir att anmäla sig till A-kassan nu i veckan.

Ja flera miljoner, men hon ville tjäna några till. Lite girig.
Citera
2019-05-20, 20:07
Medlem
Drullknulls avatar
Cirkus SD har kommit till stan, vi har clowner, fula gubbar, fyllon, nyfascister, haverister, rasister, psykosocialt dysfunktionella och ett gäng med depraverade högerapor, kom och se!

Extra nummer (barnförbjuden): snuskgubben Lundgren tafsar på partikollegor, tragedin och förlåtelsen av Åkesson.

Cirkus SD vill att du röstar på Sveriges enda parti för kvinnor, gott uppförande och sund kultur.

Vad är det för idioter som accepterar de ständiga skandalerna, viftar bort de som konspirationer? Efter alla år, alla cirkuskonster borde alla sansade individer förstå att partikulturen är riktigt sjuk.
Citera
2019-05-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Du känner att det är hon som fortfarande på semester med tölpen och som ska gå ut i pressen o bekräfta att allt är bra?

Jag svarade på frågan var vem det kunde vara PL begått övergrepp på. I mitt inlägg spekulerade jag att det skulle kunna handla om HW som blivit utsatt. Vad vill du med ditt inlägg?
Citera
2019-05-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Haha du som gråtit ut i en tråd om att vara +30 och singel. Orsakerna verkar klarna.

Ont: stackars kvinna som blir sexuellt trakasserad av en fet gubbe som bokstavligen ser ut som en gris. Att SD är en sekt med tydlig hiearki gör det nog bara svårare för henne att få upprättelse eller våga säga ifrån.
När jag hör att en kvinna blivit antastad så får jag en mental bild av en vacker ung tjej med fasta tuttar. Men det kan ju lika gärna vara någon som så att säga spelar i Lundgrens division. Får vi vet väl inte vem det är?

Hursomhelst tycker jag att hela historien är osmaklig. Lundgren, Wiberg, fylleslagen och allt vad det är.
Citera
2019-05-20, 20:17
Medlem
Grattis till massmedia som lyckas skapa ett eget narrativ när det finns så mycket frågetecken angående Winbergs agerande och tidsförlopp. Detta kommer inte påverka redan frälsta SD:are nej, men kommer garanterat avskräcka en del väljare som ser pådraget i media och blir tveksamma.

Beklagar dock riktiga kvinnorörelsen som återigen får ett bakslag då en hämndaktion används medialt för att i längden förminska anklagelser om sexuella ofredanden. Man ger folk vatten på kvarnen att ”det är bara för att svartmåla mig hon säger så”.
Senast redigerad av Roxyn 2019-05-20 kl. 20:24.
Citera
2019-05-20, 20:17
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Jag ska rösta på Peter

Ja, det borde alla tjejer med stora pattar göra. Ingen riktig karl klämmer på små tuttar, så om Peter Lundgren gjorde det - om han klämde'na på pattera - så var det förmodligen en komplimang.
Citera
2019-05-20, 20:20
Medlem
Detta är sk Fake news skapat av Expressens David Baas.
Vilket scoop !
Påhittad skit av PK media inget att bry sig om.
Imorgon ör det nån sosse som har tafsat men ingen vågar skriva om det.
Citera
2019-05-20, 20:20
Avstängd
Rätt festligt ändå!
Varenda vänsterglobalist på FB verkar ha vaknat ur skämskudden och verkar på vanligt mane'r försöka överträffa varann med inlägg utan källfakta..
Ja djävlar..vissa saker förändras aldrig..
Citera
2019-05-20, 20:21
Medlem
flyforbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull

Vad är det för idioter som accepterar de ständiga skandalerna, viftar bort de som konspirationer? Efter alla år, alla cirkuskonster borde alla sansade individer förstå att partikulturen är riktigt sjuk.

"Peter Lundgren inte är anmäld för något brott och att kvinnan i fråga heller inte avser anmäla honom för något brott. Senare under dagen går kvinnan ut och berättar att de rett ut saken, att de har en bra relation idag, att de rest på semester ihop och att hon anser saken vara utagerad."

Japp. Vilken skandal. Sluta tro på allt massmedia skriver, ditt jävla får.
Citera
2019-05-20, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saengstolpe
Jag svarade på frågan var vem det kunde vara PL begått övergrepp på. I mitt inlägg spekulerade jag att det skulle kunna handla om HW som blivit utsatt. Vad vill du med ditt inlägg?

Ja, finns det nåt som tyder på det menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in