Citat:
Ursprungligen postat av
butofcourse
Det tycker jag också är märkligt, de borde ju pakta ihop sig Klas och Sebbe för att försöka ha en chans att stanna kvar?
Det är väl bara ett öråd kvar och ingen vits att offra sig mot en pakt? Nu finns ju dock en risk att produktion kastar om allt i sista stund och helt plötsligt hittar Sebastian 8 dubloner eller får en chans från ovan att bli imun. Man vet aldrig med den här produktionen och jag hoppas till nästa Robinson att allt borde redovisas i förväg vilka reglerna är och även att fler blir utröstade på vägen. Nu är 11 personer kvar efter 2 månader och alla är med i leken de sista 8 dagarna.
Kanske man i början kunda ha flera Robinsontävlingar lagvis och öråd där en person från varje lag blir utröstade varje vecka de första veckorna.
Intressant i alla fall då jag gillar konceptet med ett gäng främmande människor på en öde ö som ska samspela och pakta.
Vart tog fiskespö och nät vägen? Jag är trött på att varje avsnitt ska visa några klyva en kokosnöt och sen sitter några och karvar i en kokosnöt. Utöver det några nedstoppade kasavor i sanden.