2019-05-16, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Vet inte om du är ironisk, eftersom du precis gjorde samma sak med Linn.
Jag konstaterade bara hur diskussionen går här inne.... Att de som diskuterar är omogna pojkar under 30år är väl ingen vågad gissning....
Citera
2019-05-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Alla I lägret vet att det blir Sebastian som åker och därför så är det sjukt risky att göra något annat än att åka med. Det är tryggt att hänga på Linn även om din status är låg och du sen är nästa i tur.

De skulle gjort något efter sammanslagningen då Sebastian precis kom tillbaka d uppå de med Nick var 1-2 man mer. Men de var för bittra fiender då.

Tjejerna har inte vikt en mm sedan dag ett. (Dock räddade två ggr av produktionen som jag gillar att poängtera)

Fast det skulle ju inte behöva vara så. För mig verkar det som att övriga hoppas att Sebastian åker för de har inte tagit något initativ till att pakta med honom, och Sebastian borde ju iallafall försöka rädda sig själv kvar genom att prata med killarna. Men istället gråter han om att han är ensam och inte får ta sin lillasyster i tvåan.

Edit: Det kan ju ändras fram till örådet, vem vet?
Citera
2019-05-16, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Gäller allt. Så fort jag sa i synken att jag skulle förstöra alla tävlingar så vi hamnade i konstanta immunitets-tävlingar så kom det ett brev som säger ”laget får undanvara en i laget” samtliga val produktionen gör ligger i linje med vad du säger.

Men, can you blame them? Såklart de vill skapa bra tv, tråkiga är bara att de är så fruktansvärt dåliga på det. Noll talang kring att skapa sevärd TV.

Samtliga avsnitt efter vecka 2 är under förra säsongen i form av antal tv-tittare.

/ C

Va? Det var väl bara 1 immunitetstävling du hann vara med i. Och då var det Matthias som inte kunde delta pga magkatarr eller något. Och Linn från ert lag avstod därav. Tävlingen där du fjantskutta och inte tog någon pinne.
Citera
2019-05-16, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Nu pratades det väl om de som specifikt ger kommentarer om kvinnors kroppar.
Inte som om någon kommenterar att renskötaren är en blekfet brax på torra land. Men att fotbollsFia får kommentarer om diabetes med hennes 55 kg. Dessa fjantar vet att hon skulle pangat deras aorta i en bensax och det känns la läskigt så projicerandet tar vid istället.

Menade inte kommentarer mot de kvinnliga enbart även om det kan tolkas så, nick,Sebastian,Robban ja alla killar har också blivit kommenterade efter hur dom ser ut. Tycker bara det är enormt ointressant och betydelselöst för tävlingen att höra alla försök att själv framstå som guds gåva till mänskligheten. (Alla vet att det är Stefan Löfven) 😂😂😂
Citera
2019-05-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooko99
Menade inte kommentarer mot de kvinnliga enbart även om det kan tolkas så, nick,Sebastian,Robban ja alla killar har också blivit kommenterade efter hur dom ser ut. Tycker bara det är enormt ointressant och betydelselöst för tävlingen att höra alla försök att själv framstå som guds gåva till mänskligheten. (Alla vet att det är Stefan Löfven) 😂😂😂

Va i.
Nä men Nick, rob eller Sebb har väl inte fått några negativa kommentarer om hur de ser ut. "Robert är lång" och där slutar det.
Önskar dock att Steffe Löf deltar nästa år. 😂
Citera
2019-05-16, 14:26
Medlem
Inför örådet så tror jag att det måste komma en vändning. Antingen från tjejpakten eller från produktionen. Det är för självklart att Sebbe åker annars. Kanske utposten kan fylla ett syfte där? Det är ju finalvecka snart så nått måste hända
Citera
2019-05-16, 17:47
Medlem
Citat:
Klas är väldigt sympatisk och trevlig. Visst, vissa störde sig på att han hela tiden skulle vara så demokratisk och rättvis. Men de väl bara så som han vill ha det, folk hittar alltid något att störa sig på ändå...
Nej dom flesta störde sig på hur jävla töntig han var som inte ville sova med dom andra för att markera mot Sebastian. Vad ville Klas att Sebastian skulle göra? Säga till Anders:"Nej jag ska inte till Utposten för har man blivit utröstad ska man inte ha en andra chans"!!!

Klas är 30 och bryr sig vad Anna som är 21 gör fy fan vad löjligt!!
Citera
2019-05-16, 18:04
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Nej dom flesta störde sig på hur jävla töntig han var som inte ville sova med dom andra för att markera mot Sebastian. Vad ville Klas att Sebastian skulle göra? Säga till Anders:"Nej jag ska inte till Utposten för har man blivit utröstad ska man inte ha en andra chans"!!!

Klas är 30 och bryr sig vad Anna som är 21 gör fy fan vad löjligt!!

Hmm, jag uppfattade inte situationen så. Mer att det var högljutt och så när de skulle sova, så därför så flyttade han ut. Sen kanske Klas tyckte hela Sebastian och Anna grejen var jobbig också.
Citera
2019-05-16, 18:06
Medlem
Citat:
Sen kanske Klas tyckte hela Sebastian och Anna grejen var jobbig också.
hmmm...kallas det svartsjuka....
Citera
2019-05-16, 18:11
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
hmmm...kallas det svartsjuka....
Det klipptes in i samband med hans flytt en kommentar om hur Anna förändrades efter Sebastians inträde men det var nog bara produktionens sedvanliga sätt att framställa något mera dramatiskt än det var. Klas och Linn verkar ju också bo kvar efter att Anna lämnat och de har även förklarat varför de flyttade. De ville helt enkelt ha lite tid för sig själva och inte vara sociala hela tiden.
Citera
2019-05-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
De ville helt enkelt ha lite tid för sig själva och inte vara sociala hela tiden.
ehhh vilken slump att Klas flyttade när Sebastian kom tillbaka och "tog Anna"...
Citera
2019-05-16, 18:25
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Det tycker jag också är märkligt, de borde ju pakta ihop sig Klas och Sebbe för att försöka ha en chans att stanna kvar?
Det är väl bara ett öråd kvar och ingen vits att offra sig mot en pakt? Nu finns ju dock en risk att produktion kastar om allt i sista stund och helt plötsligt hittar Sebastian 8 dubloner eller får en chans från ovan att bli imun. Man vet aldrig med den här produktionen och jag hoppas till nästa Robinson att allt borde redovisas i förväg vilka reglerna är och även att fler blir utröstade på vägen. Nu är 11 personer kvar efter 2 månader och alla är med i leken de sista 8 dagarna.

Kanske man i början kunda ha flera Robinsontävlingar lagvis och öråd där en person från varje lag blir utröstade varje vecka de första veckorna.

Intressant i alla fall då jag gillar konceptet med ett gäng främmande människor på en öde ö som ska samspela och pakta.

Vart tog fiskespö och nät vägen? Jag är trött på att varje avsnitt ska visa några klyva en kokosnöt och sen sitter några och karvar i en kokosnöt. Utöver det några nedstoppade kasavor i sanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in