2019-05-11, 23:33
Medlem
Syljens avatar
Ihana leijonat ihanaa Finland ser starka ut
2019-05-11, 23:35
Medlem
Kakko är otroligt stark på grillerna, får gå hårt utav bara fan på finnen om vi stöter på dom
2019-05-11, 23:58
Medlem
bullet^s avatar
Jag hoppas att Kaapo Kakko show fortsätter och att Finland möter swe för att sedan förnedra svennarna med en sån jävla kross så att det blir svarta sidor i sportbladet och kungen abdikerar.
2019-05-12, 00:09
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hughes har mer speed och mer van vid mindre rink han är given nr1 i draften. Kakko är inte van vid mindre rink ännu men jag håller med Renberg Kakko kommer bli en världsspelare
Citat:
Ja vi får väl se men jag tror ändå att Hughes blir Devils val det är ju unga spelare och det är potentialen som spelaren besitter som NHL-klubbarna tittar efter dom ska inte vara bäst nu . Buffalo valde Rasmus Dahlin som etta för han spås bli en världsback och hans första säsong där borta är dom nog nöjda med. Han har ju chans på Calder Trophy som årets bästa nykomling

Nå, hur ska du ha det, är det viktigt att vara van vid liten rink, eller är det spelarnas framtida potential klubbarna går på?
2019-05-12, 00:19
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Fortsätter det trilla in puckar för Kakko så kommer det bli världens hype, då är det inte lika självklart.

Du ska inte lyssna på avundsjuka svenskar. Kakko fyllde nyss 18 och spelar ganska bra eller hur?
2019-05-12, 00:29
Medlem
Krugerrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Du ska inte lyssna på avundsjuka svenskar. Kakko fyllde nyss 18 och spelar ganska bra eller hur?
En snitsig kille med bra fart under grillorna. Synd att det blir tvärstopp mot Sverige.
2019-05-12, 00:53
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65

För sin ålder är han riktigt bra.
2019-05-12, 00:55
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Hughes har mer speed och mer van vid mindre rink han är given nr1 i draften. Kakko är inte van vid mindre rink ännu men jag håller med Renberg Kakko kommer bli en världsspelare

Hughes står som että så att Nordamerikanerna kan slå sig på bröstet igen. Alla ser att Kakko är en bättre spelare.

Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Jag hoppas att Kaapo Kakko show fortsätter och att Finland möter swe för att sedan förnedra svennarna med en sån jävla kross så att det blir svarta sidor i sportbladet och kungen abdikerar.

Tror att 3K tar en del utvisningar,om dom ska stoppa Kakko och Leijonat.
2019-05-12, 02:26
Medlem
Citat:
Ja vi får väl se men jag tror ändå att Hughes blir Devils val det är ju unga spelare och det är potentialen som spelaren besitter som NHL-klubbarna tittar efter dom ska inte vara bäst nu . Buffalo valde Rasmus Dahlin som etta för han spås bli en världsback och hans första säsong där borta är dom nog nöjda med. Han har ju chans på Calder Trophy som årets bästa nykomling

Det vore rätt otroligt med tanke på hans stats att han skulle bli Calder vinnare.
2019-05-12, 02:44
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
För sin ålder är han riktigt bra.
. Japp
2019-05-12, 03:01
Medlem
Eoppoyzs avatar
Matchen mellan Finland och Slovakien var verkligen rolig att titta på. Kakko kommer att få en lysande karriär inom NHL, om han klarar av att undvika rejäla skador framöver.
2019-05-12, 03:20
Medlem
Vilket grymt baklängesmål när Frankrike kvitterade 2-2 mot Danmark! Målvakten går ner på knä och skjuter ner smalbenen för att täcka hela målet, det är en öppning på bara några centimeter i mitten - och precis där gliiiider pucken rakt in i mål! Uppe på läktaren tog sig danska supporters för pannan (snygg bild på SVT av en dansk tjej som gör just det och man kan nästan höra hur hon ropar "ååååh NEEEJ!!")- jag förmodar att den danske målvakten kommer att drömma mardrömmar om det här målet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in