2019-05-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Nej, jag vet såklart att sådant förekommer, allt vidrigt man kan tänka sig förekommer. Det som är totalt fel är hur som helst brottet han utsatts för om så är fallet. Men jag tycker som sagt man ska ha högre förväntningar på folk än att utsätta sig för sånt om man är närmare 50 år och offentlig person som Hammarbys tränare.

Verkligen. Inte kunde gubben på allvar inbilla sig att denna unga tjej skulle ha något romantiskt eller sexuellt intresse av honom? Därav uppstår misstanken om att det var pengar inblandat. Och om så är fallet så blir det hela än värre för Billborn. Förstår bara inte varför han gjorde en anmälan mot ungdomarna? Otroligt korkat.
Citera
2019-05-11, 20:19
Medlem
I det andra fallet är det en man runt ca 50-60år från stallarholmen som är drabbad!!
Citera
2019-05-11, 20:23
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
I*ac J*ns*n (s,e)
19 år
https://m.facebook.com/isac.jensen.3

I*a E*gma* (d,n)
20 år
https://m.facebook.com/barajagidaa

K*vin Ira*oze (e,k)
19 år
https://m.facebook.com/kevin.irakoze1

A*me* J*sef (h,d,o)
18 år
https://m.facebook.com/ahmed.josef.125

Abr*am Wold*gh*bri*l (h,e)
19 år

L*vi M*tumb* (e,a)
19 år
Lilla Ida måste ha gått om en klass om hon tog studenten förra året (född 1998). Bara en reflektion.
Citera
2019-05-11, 20:35
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Låter ju väldigt suspekt om det skulle vara Hammarbys tränare Billborn, närmare 50 år som sitter på Tinder och ska träffa en 20-årig tjej. Är det ett skämt eller? Tycker det säger en hel del om honom också även om det såklart ändå är fel att brottet begåtts om så är fallet.

Vore knappt okej om det var en yngre spelare och offentlig person, men en tränare närmre 50 år och offentlig person ska man väl ha lite större förväntningar på än att utsätta sig för sånt här.

Tinder är en efterhandskonstruktion. Han hittade ”tjejen” på en av sidorna länkade i tråden.

Hoppas också att Firman stöttar sin tränare. Lät inte dessa white trash och nysvenskar förstöra.
Citera
2019-05-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Lilla Ida måste ha gått om en klass om hon tog studenten förra året (född 1998). Bara en reflektion.

Läser du hennes blogg så blir det uppenbart att hon knappast klarade den svenska grundskolan med bravur.
Citera
2019-05-11, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Om det nu skulle vara Billborn (ej bekräftat), så får man hoppas på att Bajens firma gör ett hembesök till dom skyldiga.

Grejen är att Bajen inte har någon firma, trots att deras supportrar påstår det.
Citera
2019-05-11, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Tinder är en efterhandskonstruktion. Han hittade ”tjejen” på en av sidorna länkade i tråden.

Hoppas också att Firman stöttar sin tränare. Lät inte dessa white trash och nysvenskar förstöra.

Hade jag vart Bajare hade jag hoppats att KGB hade gjort hembesök till Billborn istället. Fokusera på fotbollen istället för på horor...

Herregud....
Citera
2019-05-11, 20:48
Medlem
[quote=MartinDahlinsMamma|67550221]Tinder är en efterhandskonstruktion. Han hittade ”tjejen” på en av sidorna länkade i tråden.

Ja, det är ju osannolikt att detta skulle handla om "dejting" mellan 50-60-åriga gubbar och en 20-årig tjej. Farfar sitter på Tinder och raggar småbrudar i barnbarnens ålder, liksom?
Detta innebär att de åldrade "rånoffren" själva är kriminella sexköpare, aka horkarlar. Känner ingen empati med dem alls. Faktiskt rätt åt dem.
Citera
2019-05-11, 20:49
Medlem
Men herregud vad PK. Tjejen är 20 år och myndig. Är man 50 och matchar med 20-åriga tjejer på tinder så är man kung. Lever som en sann MGTOW. SB är en mycket stilig man så om det är honom det handlar om så är jag inte förvånad, vilken tjej skulle inte vilja ha honom liksom? Hoppas dock inte det är han med tanke på hur kulturberikarna har behandlat BO. Om det är SB så hoppas jag att de som gjort detta åker på extra mycket stryk.
Senast redigerad av Eden771 2019-05-11 kl. 20:51.
Citera
2019-05-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
I vilken värld lever du i där en 20-åring är en "småflicka"?

Allting är relativt. Är du en 50-årig man så är en 20-åring en småflicka.
Citera
2019-05-11, 20:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Hade jag vart Bajare hade jag hoppats att KGB hade gjort hembesök till Billborn istället. Fokusera på fotbollen istället för på horor...

Herregud....

Vadå. Kuken måste ha sitt!

Väl bättre för laget om han får sitt och sedan gör det bästa på jobbet istället för att gå runt och vara sexuellt frustrerad, vilket kan leda till felbeslut. Även om det var oskyldig dejt mellan en ca 50 och en ca 20 år eller om det var tal om betalning så tror jag inte fansen bryr sig.

Stor skräll om det nu är han. Ingen mindre fotbollsprofil.
Citera
2019-05-11, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickroyal
I det andra fallet är det en man runt ca 50-60år från stallarholmen som är drabbad!!

Polisen och tidningar skriver att det handlar om flera män i norra delen som har "råkat ut" för vad de benämner som "dejting-ligan". Fin efterkonstruktion för att skydda sexköparna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in