2019-05-10, 03:40
Bannlyst
TID: Onsdag, 8 Maj 2019, runt 15.00

NAMN: "Sofia"

ÅLDER: Gissar på ca 20 år.

LÄNGD: 158 gissar jag på. Liten och go.

VIKT: 50 kg kanske

PRIS: Hon sa först ett pris lite över standardpris. Sen sänkte hon till en nivå under standardpris efter jag berättat att jag inte
kunde spendera så mycket pengar. Anledningen till att hon först ville ha mer var väl eftersom hon var ny med att hora inne i stan,
tidigare hade hon bara varit vid ett annat område där kunderna betalar mycket mera.(7/10)

ANSIKTE: Ovalformat. Stora fylliga läppar och ett fint stort leende. (7/10)

HÅR: Axellångt naturligt svart hår i små flätor. Afrofrisyr. Exotisk (7/10)

ÖGON: Stora mörkbruna runda ögon. Jag fastnade för hennes blick och vi fick en bra kontakt direkt. Det kändes som att vi
klickade. Väldigt fina ögon. Ovanligt fina.(9/10)

KLÄDER: En helsvart ganska kort sommrig bummulsklänning med bara armar. Elegant, söt. Bra smak.(7/10)

KROPP: Väldigt kvinnlig/feminin. Kurvig och sensuell även fast hon var ganska petite ändå. (8/10)

PERSONLIGHET: Snäll, trevlig, enkel, villig, lugn, sansad. Väldigt bra tjej! Jag frågade till och med ifall hon hade kille
eftersom hon var bra flickvänsmaterial (trots födelsemärkena). Och tydligen hade hon kille sen 1 månad tillbaka.
En snubbe från området där hon bodde. Han visste att hon horade ibland men var inte svartsjuk. (8/10)

KYSSAR: Att vi verkligen hade en kemi ihop bekräftades då vi började kyssas på hotellrummet. Hennes läppar och kyssar var hel underbara.
Helt klart en av de bästa horor jag kysst. Kyssarna var helt ömmsesidiga (9/10)

INLEDNING: Jag kände lätt med handen vid hennes ryggslut då hon lutade sig framåt med ryggen mot mig. Hon svarade mig genom att leende
vända sig om och vi närmade oss varandra försiktigt. Sen tog jag min hand runt hennes midja och kände lätt vid klänningen/ryggen medans
jag såg in i hennes ögon. Närmade mig hennes ansikte och en sekund senare möttes våra kinder varann. mina läppar gled över mot hennes
och ett trevande utforskande av våra läppar påbörjades..Snabbt blev detta utforskande mer och mer passionerat. Jag lyfte upp henne
och vi fortsatte hånglandes medans jag höll fast henne upplyft medans jag själv var stående bredvid sängen. Vi blev båda väldigt kåta...
Det kändes nästan som att vi redan kännde varandra, iallafall på ett fysiskt kroppsligt andligt plan. (9/10)

BRÖST: Blev förvånad över hur stora dom var när hon tog av sig. Mörka stora breda runda
bröstvårtegårdar och bröstvårtorna stora som spenar. Väldigt sexiga fina fylliga tunga bröst
inga spår efter strechmärken eller nått sånt. Hon verkade stolt över dem. Helt oblyg.(9/10)

HUD: Mörkbrun negresshud men inte extremt svart som vissa kan vara fast hon var mörkare än en vanlig mulatt tjej.
En sak som var negativ med henne var att hon hade många stora födelsemärken på kroppen och flera av dem var
utstående. De värsta av dem (3-4 st) var ett par cm stora och såg riktigt fula ut. Självklart så frågade jag henne vad det var.
Och hon sa att det inte var något farligt och att hon haft dem sedan hon var runt 4 år. Hon skulle ta bort dem med laser.
Jag fortsatt att fråga ifall det var helt säkert att hon inte var sjuk och ifall det skulle kunna hända mig något
om jag skulle tex pussa födelsemärkena men hon sa att:- det händer ingenting. Det är inget farligt. Hon lyckades övertala mig
men det kändes lite skummt ibörjan. Första gången jag varit med en tjej som har såna typer av födelsemärken på kroppen. Det var flera på
ryggen och på "bålen" men inte överallt och inte på brösten. (5/10) Utan födelsemärkena hade hon lätt fått 8 eller 9/10
Senast redigerad av hihowru 2019-05-10 kl. 03:46.
Citera
2019-05-10, 03:41
Bannlyst
RUMPA: Fyllig och rund, fin, svart, kurvig. Extra mycket put-rumpa så som många svarta tjejer har. Men hon var ändå liten 7(10)

FITTA: Den här tjejen hade en extremt kåt och villig fitta. Hon verkade smälta direkt vid första kroppskontakten när vi var ensamma
på hotellrummet. Jag lyfte upp henne och hennes ben slingrade sig om mig samtidigt som hon tryckte din fitta mot min nedre
del av magen och sen juckade hon. Det var öppenbart hur våt hon var Samditigt så kysste vi varann passionerat.
När jag väl trängde in i henne så var hon väldigt våt och het. Hennes fitta var stark rosa färgad. Jag vet inte om det var
hennes hudfärg som gjorde att hon såg så sexigt rosa ut eller vad det var. Hennes kisse var väldigt skön men
hon hade gärna varit lite tightare. 6/10

ANALT: Frågade inte. Eventuellt hade hon gått med på det ifall jag betalat mera. Hon var väldigt sexuell.
i slutet när jag knullade henne hade jag min hand och 2 fingrar som gled in vid hennes lena rövhål samtidigt som hon
tog emot kuken. Hon var bara avslappnad och verkade gilla det.

AVSUGNING: Nej. Frågade inte. Det kändes som att hon inte ville suga utan kondom. Eller så bara antog jag det.
Ångrar lite att jag inte bad henne att suga vilket hon garanterat gjort ifall jag frågat henne men det var inte läge
Jag ville hellre bara snabbt köra in kuken i henne.

ORGASM: Nej. Jag trodde att hon ev. skulle komma eftersom hon njöt och stönade väldigt mycket. Vi knullade länge i olika ställningar
men tror inte hon ville få orgasm. Kanske ville hon ha den reserverad åt sin kille.

SEXET: Sara hade talang, helt klart. Och vi passade bra ihop. Våra kroppar flätades ihop på ett naturligt sätt.
Alla ställningar och positioner flöt på naturligt. Hon var väldigt lyhörd och bra på att följa och anpassa
kroppen till alla ställningarna för att vi båda skulle få det så njutningsfullt som möjligt.
Vi körde olika varianter av missionären, sen red hon mig och sen tog jag henne bakifrån. (8,5/10)

SPRUT: Som vanligt ville jag inte komma inuti utan utanför. Jag tog av kondomen och frågade om jag fick komma i hennes
mun. Givetvis svarade hon nej men iom senaste gången med "lim-horan" så var mitt självförtroende på topp och jag tänkte att allt var möjligt.
iallafall, vi hade tidigare lekt med hennes bröst mycket samtidigt som jag knullade hennes våta unga negressfitta.
Eftersom hennes bröst var så otroligt vackra och även stora så var det givet att jag ville se ifall hon själv kunde slicka på dem.
Jag tryckte upp det ena bröstet mot hennes hals och mun. Hon verkade förstå men jag sa ändå -Når du? Klarar du av att nå med tungan?
Sen sög jag lite på bröstvårtan för att visa henne hur. Självklart fattade hon och nådde enkelt med sin tunga sina egna bröstvårtor.
När jag tryckte upp dem ännu mer nådde hon även med sina fylliga läppar. Mmmmmmmm.....mmmm.... Vad skönt..mmmm....
och jag såg hur kåt hon själv blev av att suga sina egna bröst medans hon hade min kuk djupt pumpandes i sin fitta.

Den här leken med hennes bröst ville jag fortsätta med samtidigt som jag sprutade. Hur fantastiskt vore det inte att se henne
suga och slicka på sina stora 20 åriga tuttar medans jag la satsen precis där. Jag sa vad jag ville och hon bara fortsatte och
gjorde allting naturligt och njutningsfullt. Medans jag runkade upp sperman tänkte jag att :Men nu när hon har bröstet så högt
upptryckt mot sitt ansikte kommer jag säkert att spruta henne där också... Skitsamma tänkte jag. Hon måste ju fatta att man inte kan
kontrollera sprutet till 100% och mycket riktigt sprutade jag henne halvt över kinden och halvt över hennes kåta sexiga negerbröst.

Hon bara tog emot den varma vita säden leendes. Jag tackade henne och gav henne en puss på både hennes panna och mun som tack för den
ängeln hon var. Hennes behandling var helt perfekt. (9/10)

AVSLUT: Vi pratade lite efter sexet men jag tror båda mest kände för att sticka åt var sitt håll. Rummet var
extra varmt eftersom det var mitt på dan och vi hade knullat länge och utan ventilation. Hon var påklädd före mig och jag sa
åt henne att hon kunde gå bara så hon gick efter jag betalat henne med ett hej då, vi ses, utan puss eller kram. Men vi hade ändå en bra vibe mellan oss.
efter ca 15 min såg jag henne utomhus i centrumet stående med några tjejkompisar. Vi fick ögonkontakt, hon log och vi hejade
på avstånd. Jag vet inte om jag kommer se henne igen eftersom hon normalt aldrig brukar vara inne i stan. (7/10)

ÖVRIGT 1: Jag var först skeptisk till den här tjejen iom födelsemärkena som jag anade redan när jag tog kontakt med henne utomhus.
Sen tyckte jag även att hennes ögon såg lite ovanligt mörka ut på ett konstigt sätt men ändå accepterade jag det iom hennes personlighet och att
det verkar vanligt att svarta människor har mer "problem med ögonvitan" Sen var det uppenbart att hon inte tog droger och var helt nykter.

ÖVRIGT 2: Jag accepterade även att hennes hår såg lite ovårdat ut i hårbotten. Men jag har sett det förrut hos tjejer med afrofrisyrer
i sitt naturliga hår. Flera verkar ha problem med att sköta det bra.

ÖVRIGT 3: Måste även klaga på hennes tänder. Hon hade jättefint leende och raka bra tänder men det såg ut som att hon skulle behöva
gå till tandläkaren för att ta bort tandsten. Kanske är sånt här också extra tydligt på svarta tjejer. Jag vet inte.
Återigen accepterade jag henne ändå iom at vi klickade och hon hade en fin personlighet. Sen kollade jag på hennes händer vilket brukar säga
väldigt mycket om en person och hon hade bland som finaste små händer jag någonsinn sett. Fina rena ärliga händer.
Hade händerna varit fula hade jag säkert nekat henne. Jag tror hon kände sig bekväm med mig eftersom jag synade alla hennes
skavanker men accepterade henne ändå som hon var eftersom jag gillade henne som människa och inte bara var helt utseendefixerad.
Givetvis så såg jag ju ändå att hon hade en naturlig skönhet, inre som yttre.

TotalBetyg: 8/10 Endel killar hade säkert blivit rädda för hennes födelsemärken men jag lyckades koppla bort det totalt. Hon var ju riktigt fin
egentligen och hennes "fel" hade säkerligen påverkat henne så att hon fått en bättre personlighet än de flesta.
Hade hennes fitta varit lite tightare och om hon varit mer "fixad" när jag träffade henne så hade hon fått 9/10.
Hon såg lite ut som att hon varit ute i solen länge i ansiktet. Vissa tjejer "har Det" men man har bara oturen att
stöta på dem just när dom inte hunnit fixa iordning sig till sin fulla potential.
Är lite osäker på ifall jag skulle vilja återvända till henne, men kanske...Om hon inte hade haft födelsemärkena så hade
hon haft många fler kunder garanterat. Hoppas hon tar bort dem med laser så fort som möjligt.

Har ni testat att knulla svarta tjejer?
Hur var det?
Hade ni accepterat födelsemärkena?
Senast redigerad av hihowru 2019-05-10 kl. 04:00.
Citera
2019-05-10, 04:14
Medlem
namunamnams avatar
Verkar som att du blir så kåt och upphetsad medan du skriver att du tappar bort dig helt, börjar stava som en kocko och får Sofia att bli Sara medan du sitter där och skrivrunkar. Men vart kan man träffa denne nigress? Tror du hon skulle gå med på rollspel? Vill leka vit slavägare som sätter på sin negress.
Citera
2019-05-10, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av namunamnam
Verkar som att du blir så kåt och upphetsad medan du skriver att du tappar bort dig helt, börjar stava som en kocko och får Sofia att bli Sara medan du sitter där och skrivrunkar. Men vart kan man träffa denne nigress? Tror du hon skulle gå med på rollspel? Vill leka vit slavägare som sätter på sin negress.

Vet inte hur man aktiverar stavfunktionen på mobilen.

Har man pengar så går väl det mesta att fixa.
Hon finns långt borta från Sverige och Europa...
Tog inte hennes nummer.
Citera
2019-05-10, 04:43
Medlem
sfrges avatar
Hon njöt och stönade mycket. Det har aldrig slagit dig att gör så bara för att du skall bli kåt?
Citera
2019-05-10, 04:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Hon njöt och stönade mycket. Det har aldrig slagit dig att gör så bara för att du skall bli kåt?

Om man är någorlunda erfaren så märker man ju ifall det är fejk eller ej.

Det var inget överdrivet löjligt stönande. Bara naturligt.
Citera
2019-05-10, 06:41
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Om man är någorlunda erfaren så märker man ju ifall det är fejk eller ej.

Det var inget överdrivet löjligt stönande. Bara naturligt.
Hur ska du kunna veta vad som är naturligt? Du knullar ju endast med proffs...
Citera
2019-05-10, 07:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Hur ska du kunna veta vad som är naturligt? Du knullar ju endast med proffs...

Svårt att fejka att tex fittan är ovanligt het och våt.

Eller där tjejen ger långa passionerade kyssar (det är ingenting som man kan räkna med ska ingå -bara om kemi finns och tjejen känner för det)
Citera
2019-05-10, 08:51
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Trolltråd finns inga bildbevis ingenting. Bara fabler från ts sida. kasta tråden i papperskorgen
Citera
2019-05-10, 10:51
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Svårt att fejka att tex fittan är ovanligt het och våt.

Eller där tjejen ger långa passionerade kyssar (det är ingenting som man kan räkna med ska ingå -bara om kemi finns och tjejen känner för det)
Nej, du bara drömmer och trollar. Vi tror inget utan bildbevis.
Citera
2019-05-10, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Trolltråd finns inga bildbevis ingenting. Bara fabler från ts sida. kasta tråden i papperskorgen

Jag har bilder på vissa tjejer...
Citera
2019-05-10, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Nej, du bara drömmer och trollar. Vi tror inget utan bildbevis.

Nu har jag fler bilder och speciellt på "lim-horan" som har gett mig tillåtelse att
ta porrbilder och till och med filma när vi knullar eller där jag sprutar henne i ansiktet.

Men även om jag postar en bild så kommer du ju säga att det inte är sant, eller hur?

Om jag lägger upp nån bild så kommer det bli någon lågupplöst. Jag kanske gör bilden
i miniatyr som en thumbnail och kanske i svartvitt så behöver jag inte outa varken mig själv eller henne för mycket.Hmm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in