2010-07-29, 19:14
Medlem
Eftersom denna tråd behandlar ämnet "Nassebruden från "Rasist, javisst"-vad gör hon i dag?" kommer jag härom endast presentera information som rör sakfrågan, samt bjuda på en bild för er som är nyfikna.

Erika, som hon de facto heter, bor strax norr om Stockholm och arbetar tillsammans med sin bror och ett par andra personer som tillsammans bland annat driver två butiker på nätet som säljer tillexempel inredning och textilier, där den ena butiken är riktad mot företag och den andra mot privatpersoner.

Yttermera har hon tillsammans med sin sambo åtminstone två barn.

Här är en bild på en nutida Erika: http://img836.imageshack.us/img836/3636/erit.jpg
Citera
2010-07-29, 19:30
Medlem
quaertys avatar
Edit: Ångrade mig. Inte så svårt att lista ut vilket företag det rör sig om med alla ledtrådar som ges.

Edit 2: Hm. Lite sen dock märkte jag nu.

Edit 3: Tack!
Senast redigerad av quaerty 2010-07-29 kl. 19:45. Anledning: Ångrade mig.
Citera
2010-07-29, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Det här (Edit: länk borttagen) företaget alltså? Jaha, så var det med det.
Det stämmer mycket väl.
Senast redigerad av Ann-Hiro 2010-07-29 kl. 19:42.
Citera
2010-07-29, 20:25
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Hiro
Det stämmer mycket väl.
Är hon fortfarande rasse?
Citera
2010-07-29, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Är hon fortfarande rasse?
Det framgår ej, men det är hon sannolikt inte. Inte mer än en vanlig svensson iallafall.
Citera
2010-08-16, 17:18
Medlem
rövners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Hiro
Eftersom denna tråd behandlar ämnet "Nassebruden från "Rasist, javisst"-vad gör hon i dag?" kommer jag härom endast presentera information som rör sakfrågan, samt bjuda på en bild för er som är nyfikna.

Erika, som hon de facto heter, bor strax norr om Stockholm och arbetar tillsammans med sin bror och ett par andra personer som tillsammans bland annat driver två butiker på nätet som säljer tillexempel inredning och textilier, där den ena butiken är riktad mot företag och den andra mot privatpersoner.

Yttermera har hon tillsammans med sin sambo åtminstone två barn.

Här är en bild på en nutida Erika: http://img836.imageshack.us/img836/3636/erit.jpg

Stämmer informationen ovan?
Citera
2010-08-16, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rövner
Stämmer informationen ovan?
Ja.
Citera
2013-01-15, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Tackar! Synd att de inte avslöjar vem hon är

Hon verkar så pass smart att jag kan tänka mig att han har övergivit sina rasistiska värderingar och pluggat till läkare eller något.

Hon säger ju precis i videon att hon inte är rasist utan en nationalist. Man ska vara noggrann med begrepp för olika ord betyder olika saker. Nationalist är en som älskar sitt land som hon gör, medan en rasist vill utplåna andra raser som t.ex. det arabiska nazi partiet i Egypten.

http://www.liveleak.com/view?i=ed6_1317307875
Citera
2013-01-16, 17:41
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvadratiker
Hon säger ju precis i videon att hon inte är rasist utan en nationalist. Man ska vara noggrann med begrepp för olika ord betyder olika saker. Nationalist är en som älskar sitt land som hon gör, medan en rasist vill utplåna andra raser som t.ex. det arabiska nazi partiet i Egypten.

http://www.liveleak.com/view?i=ed6_1317307875

Är du så trög att du tror att man måste vilja utplåna andra raser för att vara rasist?
Rasist är man om man delar in "raser" i en hierarki.
Citera
2019-05-09, 23:23
Medlem
Nån mer info om tjejen? Hon verkade inte helt tom i bollen och vågade stå upp för sig själv.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in