2019-05-04, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon är inte identifierad än så namn är inte aktuellt . Säkra källor , hon är svensk

Anhöriga ska va kontaktade. Hur gör man det om hon inte är identifierad?
Citera
2019-05-04, 22:07
Medlem
Citat:
Hon är inte identifierad än så namn är inte aktuellt . Säkra källor , hon är svensk
Anhöriga va ju underrättade? Det enligt polisen själva.

Aah, identifierad i tråden givetvis!
Citera
2019-05-04, 22:07
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Det är ju fantastiskt hur polisen i så fall har kunnat underrätta hennes anhöriga...

Citat:
Polisen uppgav vid 17.30-tiden att kvinnans anhöriga underrättats. Enligt uppgifter till Aftonbladet var hon i 25-årsåldern.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/e8djoR/uppgifter-polisen-gjorde-kusligt-fynd-vid-mordplatsen

Du får nog ta ett snack med dina "säkra" källor.
Citera
2019-05-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Om Aftonbladets uppgift om att det är en 25-årig kvinna stämmer så är det förmodligen inte en svensk kvinna, för hade det varit det så hade ett namn kommit fram i tråden vid det här laget. Jag gissar på relativt nyanländ, utan större kontaktnät.

Fru som inte levde upp till förväntningarna kanske?
Citera
Medlem
Betelgeuse1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squonker
Ni som har lokalkännedom, vad är Nästet för typ av "logi" ?
Har inte hört talas om "Nästet" ...
Citera
Medlem
Läs om tidningarna o läs rätt

Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
Anhöriga ska va kontaktade. Hur gör man det om hon inte är identifierad?
Citera
Medlem
Citat:

Om hon inte är identifierad, hur har då hennes anhöriga kunnat bli underrättade menar du?

"Polisen uppgav vid 17.30-tiden att kvinnans anhöriga underrättats"

Ännu en som bara sprider desinformation.
Citera
2019-05-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
På vilket sätt är jag efterbliven? För att jag avfärdar dina skruvade teorier? Jag kan området utan och innan och jag säger att det inte är något ställe dit man åker för att dumpa en kropp. Det om något är väl att komma med information, fast du verkar ju vara så pass bakom flötet att du inte förstår vad jag skriver.

Snart rånar väl någon macken i Väsby vilket leder till att folk börjar dra kopplingar till dagens mord. Det måste ha varit mördaren, han måste ju skrapa ihop pengar för att kunna fly landet eller hur? Eller en eventuell fortkörning i Knivsta som såklart också är mördaren för denne har ju såklart bråttom till tippen för att kunna dumpa bevismaterial.

Är sådana efterblivna teorier att "komma med något" tycker du?

Du är efterbliven för att du sitter och leker mangas utan någon som helst fakta själv, att en koppling skulle finnas mellan branden och en bränd kvinna är mer sannolikt än någonting du kommit med eftersom du är helt tom, du är ingenting och du tillför ingenting, jag till får åtminstone en teori, hur osannolikt den än må vara.

Har du aldrig stött på en mordfall med osannolika händelser kanske du helt enkelt inte behöver skriva i denna tråd.
Citera
2019-05-04, 22:10
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Fru som inte levde upp till förväntningarna kanske?
á la Hökarängen? Möjligt. Eller eu-medborgare som är här för att jobba/tigga eller utländsk prostituerad etc. Det finns några olika alternativ.

Edit: Förmodligen inte utländsk prostituerad om anhöriga är underrättade så här tidigt.
Senast redigerad av johnny_vicious 2019-05-04 kl. 22:12.
Citera
2019-05-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betelgeuse1
Har inte hört talas om "Nästet" ...
Det ligger på Lyckostigen, strax väster om grönområdet.
Citera
2019-05-04, 22:12
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Haha, folk är verkligen efterblivna.

Det är knappast en plats där man dumpar ett lik, så släpp hela grejen med att hon har blivit torterad och att någon sedan har släpat dit henne.

Sen att ni tror att det brinnande huset har något med saken att göra, skrattretande ta mig fan. Tror ni verkligen mördaren strosar runt i närområdet och tänder på eventuella bevismaterial bara ett stenkast därifrån, i ETT HUS dessutom? Ja men det låter ju verkligen diskret, eller hur?

Jävla tomtar som förstör tråden med sina pissiga teorier, ni måste ju vara utvecklingsstörda hela bunten.

Över 40 sidor och inget namn på BO ännu, måste vara något slags rekord.
Du som är så förträfflig kan väl lista ut namnet på BO då?

Det vore onekligen mycket lättare att spekulera om man visste något om henne. Vissa i tråden antyder att de vet men säger inte mycket mer. Även om man tvekar att skriva ut hennes namn kunde man kanske dela med sig lite om umgängeskrets och annat. Om man nu vet vem hon är vill säga.
Citera
2019-05-04, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doobiee
Ett scenario är inte mina åsikter, att det finns en möjlig koppling är enbart fakta och ren sannolikhet oavsett hur du värderar sannolikheten.

Men seriöst nu. Ett scenario att det är aliens som är BO och GM och ett mothership tände på huset med laser från orbit är oxå möjlig koppling. Enbart fakta enligt dina ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in