Citat:
Ursprungligen postat av
hewrgubbe
På vilket sätt är jag efterbliven? För att jag avfärdar dina skruvade teorier? Jag kan området utan och innan och jag säger att det inte är något ställe dit man åker för att dumpa en kropp. Det om något är väl att komma med information, fast du verkar ju vara så pass bakom flötet att du inte förstår vad jag skriver.
Snart rånar väl någon macken i Väsby vilket leder till att folk börjar dra kopplingar till dagens mord. Det måste ha varit mördaren, han måste ju skrapa ihop pengar för att kunna fly landet eller hur? Eller en eventuell fortkörning i Knivsta som såklart också är mördaren för denne har ju såklart bråttom till tippen för att kunna dumpa bevismaterial.
Är sådana efterblivna teorier att "komma med något" tycker du?
Du är efterbliven för att du sitter och leker mangas utan någon som helst fakta själv, att en koppling skulle finnas mellan branden och en bränd kvinna är mer sannolikt än någonting du kommit med eftersom du är helt tom, du är ingenting och du tillför ingenting, jag till får åtminstone en teori, hur osannolikt den än må vara.
Har du aldrig stött på en mordfall med osannolika händelser kanske du helt enkelt inte behöver skriva i denna tråd.