Citat:
Ursprungligen postat av
Manprinsen
Jag har störst problem med Jonas Andersson som expertkommentator. Låter som en ängslig liten skolpojke utan bollar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jarvsofaks
Lehman är en katastrof och Jonas Andersson är sjukt tråkig.
Jonas är grym som analytiker, men han tilltalar nog inte grottmänniskor kan jag tänka mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Är kanske lite färgad, men jag tycker att Nygård ska ha en plats i VM-truppen. Bra kemi mellan honom Pettersson och Bratt. Känns som att Grönborg tror på honom också om han sätter honom i en förstaline liksom. Spelar i NHL nästa säsong till 99,9%.
Speeden han tillför är viktig, men Nygård är inte en man för en fjärdekedja. Ska han med är det för att spela i en producerande kedja. Normalt sett tycker jag inte han håller, men med alla nej vi har fått från våra bästa forwards så kanske. Vill man ha en speedster som kan spela i en fjärdeformation så finns ju AJF annars. Han har varit riktigt bra i slutspelet och har haft en avgörande betydelse till att Djurgården är i final och att denna fortfarande lever.
Citat:
Ursprungligen postat av
vegege
Nästan lite skönt att Markström inte är totalt omutlig, svenska fans kommer vara fullständigt odrägliga när det visar sig att Lunkan tar förstespaden. De som är någorlunda insatta förstår ju detta, men tomma tunnor skramlar som vi alla vet mest.
Vem det än blir av dom har vi en grymt bra målvakt, men jag tror också att det blir Lunkan om han inte gör ett riktigt svagt gruppspel.