Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Ja, typ där.
Samt hur också M kunde drabbas av den ovanliga sjukdomen ett par år senare. I samma ålder. Det sambandet låter nämligen ytterst märkligt i mina öron. Särskilt då det dessutom sker i samma familj."
Vill inte du också veta hur det kom sig att båda flickorna drabbades av sjukdomen?
För det första anser jag det inte märkligt att det finns risk för herdeditet. Det finns omnämnt misstanke via forskning. Påminner återigen om hypertyreos.
Jag har i tråden nämnt mor-dotter (Sverige), två döttrar (UK) samt tre syskon (Norge).
Som jag sett när jag läst annat dvs utan att varken söka eller fördjupa mig i frågan.
För övrigt är det som jag skriver - forskningen pågår kring VAD som leder till ME. Jag har även skrivit om cytokiner samt det du fick senast via svenska forskare.
Sen är det som sagt en läkare som ställt diagnos via utredning och anamnes på samma sätt som andra barn med ME. Varför skulle det vara annorlunda än när andra barn diagnostiseras?
Jag vill gärna förstå gåtan med ME men det överlåter jag åt forskningen för det lär knappast lösas via spekulationer i den här tråden. Det vore snudd på nobelpris...
Vad det beträffar Bjärred är det absolut inte nåt som kan anses som vägledande gällande föräldrar och ME - det är som sagt ett helt udda familicide.
Fortsättningsvis anser jag således att det inte är öht applicerbart att diskutera föräldrars beteende när det kommer till ME - de här två är inte en mall att ens resonera utifrån i frågan.
Citat:
Det vore intressant att veta och ska inte behöva elda på ditt humör och dina markeringar och användning av de i din lista svavelosande okvädingsord. *Puh*
Du tycks vara helt helt blind för ditt eget beteende med konstanta personangrepp.
Så tack för diskussionen, den är över.