2019-04-25, 19:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Tobias är väldigt plain, han har aldrig uttryck en åsikt genom programmet, det gilla jag
Citera
2019-04-25, 19:58
Bannlyst
Hur gör tjejerna när de har lingonveckan i Robinson?
Citera
2019-04-25, 20:00
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax

Använder tampong
Citera
2019-04-25, 20:00
Medlem
Vad korkade Fias lag är angående maten. Klart man ska spara, nu hade de tur som fick mer mat utav produktionen.
Citera
2019-04-25, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Tobias är väldigt plain, han har aldrig uttryck en åsikt genom programmet, det gilla jag

Han är även den som fått minst TV-tid. De som får mkt TV tid brukar oftast försvinna i kommande avsnitt.
Jag tolkar det som mindre tid man får ju närmare är man finalen!
Citera
2019-04-25, 20:03
Medlem
Citat:
Har ställt samma fråga. Undrar även hur de gör med hygienen då. De luktar nog skunk under mensen.
Citera
2019-04-25, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Använder tampong

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Har ställt samma fråga. Undrar även hur de gör med hygienen då. De luktar nog skunk under mensen.

Kan inte vara vidare fräscht. Värme och baktetier, stanken måste vara enorm. Slänga den nerplodade tampongen i en bajsgrop sedan?!?
Citera
2019-04-25, 20:13
Medlem
Citat:
Kan inte vara vidare fräscht. Värme och baktetier, stanken måste vara enorm. Slänga den nerplodade tampongen i en bajsgrop sedan?!?

Jag tror att man med stor sannolikhet käkar piller så att man skjuter upp sin mens. Mens i Robinson är nog inte att föredra. Tampong inte heller då man knappast vill använda i sådan värme och ohygien (TSS)
Citera
2019-04-25, 20:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Han är även den som fått minst TV-tid. De som får mkt TV tid brukar oftast försvinna i kommande avsnitt.
Jag tolkar det som mindre tid man får ju närmare är man finalen!
Och han får mindre tv tid för att han är så plain
Citera
2019-04-25, 20:17
Medlem
Citat:
Hur ska de kunna göra upp eld och koka ris utan ett enda redskap eller tändstål? Var ska de få riset ifrån (om de nu inte får ris)?

Det har jag inte hört denna säsong, vilket jag skrev. Det var flera år sedan och minns inte var jag läste det.

Vem har sagt att de har ris? Jag pratade om kryp, kokos och kassava.
Klart man kan få upp en eld på en varm ö utan tändstickor men fri tillgång till pinnar och brännvänligt kokosfiber och torkade löv. Är du dum eller?

Jaha, du skrev "förr om året" vilket jag feltolkade som förra.
Intervjuer jag har läst från förra säsonger så säger de att matbristen var värre än vad som visades på tv.
Citera
2019-04-25, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Vem har sagt att de har ris? Jag pratade om kryp, kokos och kassava.
Klart man kan få upp en eld på en varm ö utan tändstickor men fri tillgång till pinnar och brännvänligt kokosfiber och torkade löv. Är du dum eller?

Jaha, du skrev "förr om året" vilket jag feltolkade som förra.
Intervjuer jag har läst från förra säsonger så säger de att matbristen var värre än vad som visades på tv.

Hur ska de göra eld utan tändstål? Var ska de steka/koka maten/insekterna/riset i? Hur ska de knäcka kokosnötterna utan redskap? Kassava bör kokas, då den äts som potatis.

Dum kan du vara själv.
Citera
2019-04-25, 20:30
Medlem
Undrar också hur det funkar med hygien, det kan man ju inte bara strunta i. Annars förstår jag att det är många som vill vara med i hopp om att bli kända. Frågan är ju hur många som egentligen lyckas? Det är väl spännande att att ha varit med, något nytt i vardagen och ett sätt att utmana sig själv och se hur man fungerar under tuffa förhållanden tillsammans med helt nya människor. Någon lyx är det ju knappast tal om så det måste vara andra saker som lockar. Har också tänkt på det här med mat, det blir ju rentav skadligt för kroppen. Så nej, det mesta verkar rätt äckligt och jobbigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in