Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Det räcker jag går till mig själv. Skulle något hända mig närstående, så skulle jag först avvakta rättsväsendets reaktion och vore inte den tillfyllest, så kommer inte jag att lägga fingrarna emellan, var du helt trygg med det!
Den som lägger en hand på mina barn kan teckna upp sig på en kurs i hur man styr sin permobil med munnen och hur man äter genom ett sugrör. ..
Ja du bryr dig om din familj. Jag förstår.
Och landet, svenskarna, kulturen, folket, etniciteten, det är inte så viktigt va?
Detta är lite pudelns kärna. Ni svenskar har inget nationellt tänk, därför har ni inget land kvar. Ni skiter i allt utom er själva och er närmaste. Det finns ingen solidaritet för fem öre.
Förvänta dig inte att någon annan svensk ska hjälpa dig heller när du råkar illa ut.
Bered dig på att dina landsmän kommer vända dig i ryggen för det är precis vad du gör.
Medans vi som tagit över landet samarbetar långt över landsgränserna. Vi har religionen och kulturen som förbinder oss i en broderlig allians.
Ni hade aldrig någon chans, era patetiska jävla hundar...
Citat:
Ursprungligen postat av
kroppskultur
Världen är inte statisk, det kan mycket väl komma en tid som är helt annorlunda än den rådadane och krig ses som något normalt som det gjorde för några hundra år sedan.
Hahaha ja, ni får nog snabba er på och tuffa till er fortare än kvickt isåfall, för oss har krig redan varit en del av kulturen i flera tusen år...