2019-04-24, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eurab
Det är märkligt hur du kan vara så klarsynt ena stunden, för att i nästa ögonblick drömma dig bort långt ifrån verkligheten...
Inget av det där kommer hända, det vet du, det vet jag, och det vet alla andra också.

Jag menar, vilken är denna "fel tå" du pratar om som inte redan trampats på, om och om och om och om igen?

Era döttrar är våldtagna, eran ordningsmakt och rättsväsende är tillintetgjord, eran etnicitet håller på att suddas ut, er kultur är redan ett minne blott, så vad finns det kvar som skulle trigga någon form av försvarsmekanism hos den töntiga svennen?

En stulen tvätttid?
Vad är du för något?
Citera
2019-04-24, 09:55
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Runka till det, din jävla psykopat.

Men likaväl gör ingen någonting.... För VÅLD nej nej nej det löser inget, det är osvenskt!
Citera
2019-04-24, 10:00
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Det är märkligt hur du kan vara så klarsynt ena stunden, för att i nästa ögonblick drömma dig bort långt ifrån verkligheten...
Inget av det där kommer hända, det vet du, det vet jag, och det vet alla andra också.

Jag menar, vilken är denna "fel tå" du pratar om som inte redan trampats på, om och om och om och om igen?

Era döttrar är våldtagna, eran ordningsmakt och rättsväsende är tillintetgjord, eran etnicitet håller på att suddas ut, er kultur är redan ett minne blott, så vad finns det kvar som skulle trigga någon form av försvarsmekanism hos den töntiga svennen?

En stulen tvätttid?
Det räcker jag går till mig själv. Skulle något hända mig närstående, så skulle jag först avvakta rättsväsendets reaktion och vore inte den tillfyllest, så kommer inte jag att lägga fingrarna emellan, var du helt trygg med det!

Den som lägger en hand på mina barn kan teckna upp sig på en kurs i hur man styr sin permobil med munnen och hur man äter genom ett sugrör. ..
Citera
2019-04-24, 10:06
Medlem
Citat:
Självfallet stämmer det som TS säger!

Men jag måste faktiskt ställa en ganska oundviklig fråga; eftersom ni svenskar varken har mod, lust, intelligens, styrka eller självbevarelsedrift nog att göra ett jävla piss åt det... Är det inte enklare att bara dra ner brallorna, böja er framåt och acceptera vad som komma skall?

Jag menar, att bara gnälla som kärringar och tycka synd om er själva är ganska pinsamt och man skäms ju rätt rejält å era vägnar...

Edit: glöm alla svar i stil med "åh åh snyft, vi är för snälla/naiva" eller "vår tid kommer, vi har inte gjort ett piss på 30 år och vi klarar inte av att organisera oss men kanske i en avlägsen framtid någonstans mellan pojkrumsfantasierna och fyllecellen så kommer vi slå tillbaka!!!!111" osv...

Frågan var retorisk, lite för att belysa anledningen att ni blir av med er land -för kan man inte försvara det så förtjänar man att bli av med det helt enkelt

LEVE EURABIA INSHALLAH!!!
Världen är inte statisk, det kan mycket väl komma en tid som är helt annorlunda än den rådadane och krig ses som något normalt som det gjorde för några hundra år sedan.
Citera
2019-04-24, 10:07
Medlem
Eurabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det räcker jag går till mig själv. Skulle något hända mig närstående, så skulle jag först avvakta rättsväsendets reaktion och vore inte den tillfyllest, så kommer inte jag att lägga fingrarna emellan, var du helt trygg med det!

Den som lägger en hand på mina barn kan teckna upp sig på en kurs i hur man styr sin permobil med munnen och hur man äter genom ett sugrör. ..
Ja du bryr dig om din familj. Jag förstår.
Och landet, svenskarna, kulturen, folket, etniciteten, det är inte så viktigt va?

Detta är lite pudelns kärna. Ni svenskar har inget nationellt tänk, därför har ni inget land kvar. Ni skiter i allt utom er själva och er närmaste. Det finns ingen solidaritet för fem öre.

Förvänta dig inte att någon annan svensk ska hjälpa dig heller när du råkar illa ut.
Bered dig på att dina landsmän kommer vända dig i ryggen för det är precis vad du gör.

Medans vi som tagit över landet samarbetar långt över landsgränserna. Vi har religionen och kulturen som förbinder oss i en broderlig allians.

Ni hade aldrig någon chans, era patetiska jävla hundar...

Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Världen är inte statisk, det kan mycket väl komma en tid som är helt annorlunda än den rådadane och krig ses som något normalt som det gjorde för några hundra år sedan.
Hahaha ja, ni får nog snabba er på och tuffa till er fortare än kvickt isåfall, för oss har krig redan varit en del av kulturen i flera tusen år...
Senast redigerad av Eurab 2019-04-24 kl. 10:11.
Citera
2019-04-24, 10:21
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Och landet, svenskarna, kulturen, folket, etniciteten, det är inte så viktigt va?

Än så länge är det så, ja. Men ett växande antal svenskar OCH klarsynta och realistiska invandrare (främst från Europa och Iran) har börjat vakna. Än så länge är tilltron till systemet stark och man tror/hoppas att man genom de etablerade instutitionerna ska kunna ändra på saker, för motsatsen är allt för skrämmande, för hemsk, för att man ska börja se sig om efter lösningar där.

Än så länge är majoriteten av svenska män vapentränade genom värnplikten och här finns en samarbetskultur ni arabfolk inte är i närheten av på långa vägar. Araber har aldrig skapat någonting, bara raserat eller parasiterat. Den dag svensken slutar jobba, lägger ner att förse er med värme, vård, vatten och mat, då kommer ni att stå där som de underutvecklade och vidskepliga fårskallar ni är. Ni finns här tack vare att det finns svenskar som förråder sitt folk, inte av egen kraft. Ni är här och just nu har ni fått lite svängrum och den svenska konfliktskygghen ger er det svängrummet. Studera gärna citatet längst ner i min profil. Det är en babbe som skrivit detta till en annan gnällig och kaxig blatte. Det stämmer... Vi ska bara vakna först ordentligt, så kommer vi att ta hand om er också. Gör vi INTE det, så är det skitsamma. Då förtjänar vi inte att överleva som folk och nation. Det är ren darwinism...

Var kommer du att stå när det brakar? Sida vid sida med arabslöddret och afrikapatrasket, eller inser du att du har en chans till att få ett bra liv för dig själv och dina barn om du ställer dig vid min sida i skyttevärnet?
Citera
2019-04-24, 10:24
Avslutad
Citat:

Detta är lite pudelns kärna. Ni svenskar har inget nationellt tänk, därför har ni inget land kvar. Ni skiter i allt utom er själva och er närmaste. Det finns ingen solidaritet för fem öre.

Förvänta dig inte att någon annan svensk ska hjälpa dig heller när du råkar illa ut.
Bered dig på att dina landsmän kommer vända dig i ryggen för det är precis vad du gör.

Medans vi som tagit över landet samarbetar långt över landsgränserna. Vi har religionen och kulturen som förbinder oss i en broderlig allians.

Hahaha ja, ni får nog snabba er på och tuffa till er fortare än kvickt isåfall, för oss har krig redan varit en del av kulturen i flera tusen år...
Vad är du för något?
Citera
2019-04-24, 10:34
Medlem
Jag började varna för tjugo år sedan. Ingen ville lyssna. Too late now
Citera
2019-04-24, 11:04
Medlem
Eurabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Än så länge är det så, ja. Men ett växande antal svenskar OCH klarsynta och realistiska invandrare (främst från Europa och Iran) har börjat vakna. Än så länge är tilltron till systemet stark och man tror/hoppas att man genom de etablerade instutitionerna ska kunna ändra på saker, för motsatsen är allt för skrämmande, för hemsk, för att man ska börja se sig om efter lösningar där.

Än så länge är majoriteten av svenska män vapentränade genom värnplikten och här finns en samarbetskultur ni arabfolk inte är i närheten av på långa vägar. Araber har aldrig skapat någonting, bara raserat eller parasiterat. Den dag svensken slutar jobba, lägger ner att förse er med värme, vård, vatten och mat, då kommer ni att stå där som de underutvecklade och vidskepliga fårskallar ni är. Ni finns här tack vare att det finns svenskar som förråder sitt folk, inte av egen kraft. Ni är här och just nu har ni fått lite svängrum och den svenska konfliktskygghen ger er det svängrummet. Studera gärna citatet längst ner i min profil. Det är en babbe som skrivit detta till en annan gnällig och kaxig blatte. Det stämmer... Vi ska bara vakna först ordentligt, så kommer vi att ta hand om er också. Gör vi INTE det, så är det skitsamma. Då förtjänar vi inte att överleva som folk och nation. Det är ren darwinism...

Var kommer du att stå när det brakar? Sida vid sida med arabslöddret och afrikapatrasket, eller inser du att du har en chans till att få ett bra liv för dig själv och dina barn om du ställer dig vid min sida i skyttevärnet?
Men skärp dig! Det kommer inte att hända...

Och även om det på riktigt skulle bli ett fullskaligt globalt rahowa, jihad eller vilken jävla term man nu använder, så är jag långt mer avancerad än att vara kanonmat i denna judeorkestrerade marionetteater ni blir inlurade i...

Citat:
Ursprungligen postat av wied
Jag började varna för tjugo år sedan. Ingen ville lyssna. Too late now
Ingen lyssnade då, ingen lyssnar nu och ingen kommer lyssna om 20 år heller.
Senast redigerad av Eurab 2019-04-24 kl. 11:06.
Citera
2019-04-24, 11:12
Medlem
Citat:
J
Och ni är i regel usla på allt ni gör inklusive krig, ni är planetens störa förlorare fast ni är för dumma för att inse det.
Länder som Tyskland och Sydkorea kunde resa sig ur misären, ni kan inte göra ett skit.
Senast redigerad av kroppskultur 2019-04-24 kl. 11:29.
Citera
2019-04-24, 11:17
Medlem
Citat:

Ni kan inte ens samarbeta i era urinluktande förorter.
Citera
2019-04-24, 11:20
Medlem
Eurabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Och ni är i regel usla på allt ni gör inklusive krig, ni är planetens störa förlorare fast ni är för dumma för att inse det.
Länder som Tyskland och Sydkorea kan resa sig ur misären, ni kan inte göra ett skit.
Men lägg ner teatern jävla tönt...
Hela ditt land står i brand, din kultur, etnicitet och existens håller på att försvinna och du spelar tuff på ett internetforum?

Ska du dra samma vals som alla andra här "Jo men vi har låtit allt ske faktiskt! Men sen, då jävlar!"

Det är som att ni drar en gräns "hit men inte längre" och varje gång den gränsen överträds så flyttar ni den... Ni har ju tillintetgjort er själva...

Så vem försöker du lura?

Citat:
Ursprungligen postat av Hyrr
Ni kan inte ens samarbeta i era urinluktande förorter.
Och ni kan inte samarbeta för att säkra er existens...
Senast redigerad av Eurab 2019-04-24 kl. 11:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in