2019-04-22, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Att buddhister är våldsamma rättfärdigar inte muslimska attacker på kristna.

Inte muslimer.
Citera
2019-04-22, 23:38
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Att buddhister är våldsamma rättfärdigar inte muslimska attacker på kristna.
Islam frågar ingen men skyller på alla, det är en ren rövarreligion helt anpassad till tjuvar och banditer.
Citera
2019-04-22, 23:38
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieFoxtrot01
Inte muslimer.

Jo, muslimer.
Citera
2019-04-22, 23:42
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dahls
Någon som vet åldrarna till den kände och förmögne danske affärsmannens 3 barn som strök med i attacken?
Ödets ironi om 4chanpols uppgifter om att affärsmannen äger ("He has 27 % stock in asos")Asos som just lanserat muslimskt mode.....
Citat:
ASOS launches modest fashion range with Muslim model showing off hijabs and dresses

https://metro.co.uk/2019/04/17/asos-launches-modest-range-with-muslim-model-showing-off-hijabs-and-dresses-9229927/
Senast redigerad av Lao Tzu 2019-04-22 kl. 23:45.
Citera
2019-04-22, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Ja det handlar nog en hel del om närhetsprincipen. Sverige står kulturellt närmare Nya Zeeland än vad vi gör Sri Lanka. Det har inte tills nyligen rått inbördeskrig i NZ vilket det har i SL. Därmed får NZ mer uppmärksamhet.

Sedan är det uppenbart att många på vänsterkanten ger mer uppmärksamhet till offren (om de är muslimer) och ursäktar förövarna (om de är muslimer). Men det kan du ju inte skylla på Löfvén, han är ju korkad.

Nu menade jag närheten till offren, inte landet.. Själv anser jag mig stå betydligt närmare skandinaver ifrån Danmark än muslimer i NZ..
Citera
2019-04-23, 00:04
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Nu menade jag närheten till offren, inte landet.. Själv anser jag mig stå betydligt närmare skandinaver ifrån Danmark än muslimer i NZ..

Samma här. Men det verkade lite som att du lade skuld på halvidioten Löfven. Han är statsminister i ett land som sedan länge skiter fullständigt i sina egna medborgare. Man kan inte skylla på en halvidiot. Ansvaret ligger främst hos media och de egna medborgarna.
Senast redigerad av Blundetto 2019-04-23 kl. 00:06.
Citera
2019-04-23, 00:15
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dahls
USA gjorde det där gånger 1000 efter 9/11, och inte ens det hjälpte.

Det är för att väst är både korrupt och skitzo.
Vapen ska användas annars så får vi ingen respekt.

Tittar man på hur vi förde oss, en massa djävla undantag där dem där nere lade upp spelreglerna.
Citera
2019-04-23, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Terrorplanerna ska ha varit kända redan för ett halvår sedan, Indien varnade Sri Lanka:

https://twitter.com/AmarAmarasingam/status/1120421216261742592

https://www.thehindu.com/news/national/sri-lanka-easter-blasts-nia-had-intelligence-on-blasts/article26914273.ece

Alltså ingen hämnd för Christchurch, som en del spekulerat kring.

bara islamism och muslimer som är sig själva alltså, fifan... vi i sverige kommer få STORA problem med detta i framtiden, vi har redan nu 300 isis krigare som bor här och säpo har väll nada koll, blir ett helvette när det börjar smälla
Citera
2019-04-23, 00:25
Medlem
Killenmedstorkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Ödets ironi om 4chanpols uppgifter om att affärsmannen äger ("He has 27 % stock in asos")Asos som just lanserat muslimskt mode.....

Tänkte precis skriva något om denna miljardär som hela Flashback nu gråter med. Vissa av de mest högerextrema i tråden kan inte sluta känna oändlig medkänsla med miljardären. Smärtan. Konsekventa är vi då inte i de högerextrema leden.

En miljardär som nästan per automatik är för globalismen och garanterat inte röstar på något av era partier. Men vi behöver inte tillämpa någon av logikens alla lagar, för här har vi facit. Hans företag stödde direkt invandringen.

Högerextremisterna i tråden gråter med och deras tårar vet inga gränser. Äckliga virtuesignaling
Senast redigerad av Killenmedstorkuk 2019-04-23 kl. 00:28.
Citera
2019-04-23, 01:25
Medlem
Citat:
Det här är en komplott av den Sri Lanska regeringen och indiska regeringen. Man vill göra det svårare för muslimerna i Sri Lanka.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA som vanligt muslimer säger att muslimer aldrig har gjort något ont och kommer aldrig göra något ont. Alla muslimer säger att 11 september utfördes av USA själva och att IS är judar och kristna som försöker lura världen att dom är muslimer. Fyfan vilket skämt ni är.
Senast redigerad av loquo 2019-04-23 kl. 01:29.
Citera
2019-04-23, 01:28
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Terrorplanerna ska ha varit kända redan för ett halvår sedan, Indien varnade Sri Lanka:

https://twitter.com/AmarAmarasingam/status/1120421216261742592

https://www.thehindu.com/news/national/sri-lanka-easter-blasts-nia-had-intelligence-on-blasts/article26914273.ece

Alltså ingen hämnd för Christchurch, som en del spekulerat kring.

Jag har alltid undrat varför det tar år av planering för att spränga några bomber. Dessa planer ska sen sippra ut låååångt innan det smäller. Även idiotsaker som att köra över folk med lastbil på shoppinggator, helt puckat.

Ge mig en månad eller två och ett par hundra tusen så kan jag göra minst lika mycket skada.
Citera
2019-04-23, 01:37
Medlem
Citat:
Sri Lanska regeringen.

Sri Lanska regeringen?!

Lankesiska regeringen.
Senast redigerad av loquo 2019-04-23 kl. 01:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in