Citat:
Ursprungligen postat av
konstit
väst-apona är kristna antar jag.... ? Nä, vi vet nog inte hur många de kristna på Ceylon "mödat" de sista 30 åren, men du får gärna bilda oss.
Målen för attackerna ger litet eller inget uttrymme för spekulation om vem som utfört dessa, eller varför.
Under mina 5 år på ön träffa jag många och alla var ok. Så bröt kriget ut därför att buddhisterna, som är dumma i huvet jmf med hinduerna på ön, inte fick ett statligt jobb trots att de fanns i ca 20% av befolkningen.
De var förbannade och buddhisterna började att mörda hinduerna. Kristna och muslimer stod utanför. Sen gick allt åt helvete med en galen hinduledare och slakten på hinduer började. Japan har alltid stött de äckliga buddhisterna på ön.
Jag älskar Buddha man han var ingen galen buddhist, Samma med Jesus, han var heller ingen galen kristen, osv
Vem som gjort detta kommer vi nog inte att få veta. Det handlar om politik som vanligt och skaffa makt medan folk lider. Kyrkor och hotell är lätta mål för att visa sin ilska. Så är det!
Kasta gärna ruttna ägg på politikerna i Sverige för jag bor i Thailand med bra folk och umgås inte med politiker.
När jag skriver om mord de sista 30 åren avser jag såklart vad USA gjort under 30 år. Har du inte märkt än att världen hänger ihop och delas upp enligt idiotiska religioner och att USA är den största slaktaren av liv som finns? Kanske dax att vakna och kasta ut lite muslimer ur Sverige och rutna ägg på politiker och deras röstboskap, kompis! Tillhör du de 80% så skäms nu!