Citat:
Ursprungligen postat av
WheelofFortune
"Kineser är som svenskar är mest". LOL.
Får du betalt av PRC att skriva denna smörja? Kina är en fiende, på samma sätt som Islam är en fiende. De har bara högre IQ och gör koloniseringen på ett tystare sätt och under bordet.
Jag skrev att Hui muslimer i Kina ar som svenskar. Med detta menade jag att de ar lika mycket muslimska som svenskar ar kristna.
Hui muslimer uppkom nar Persiska affarsman bosatte sig i Kina fran 700 talet och gifte sig med Kinesiska kvinnor, pa sa satt uppkom en fredlig och humanistisk variant av Islam.
Du har ratt att Kineser (Ostasiater) skiljer sig fran Svenskar. Kineser tanker pa gruppen och generationer for att skapa ett harmoniskt samhalle, men Svenskar ar mer egoistiska.
Min signatur ar ett citiat Mencius och PRC gillar inte Mencius. Mencius levde nar olika folkgrupper i vad som skulle bli Kina kampade om makten, tillslut blev det Han Kineserna som vann och de borjade mad rasblandning i erovade omraden sa idag har vi 1,2 miljarder Han Kineser. Varldens storsta folkgrupp.
Men innan Mongol Turkarna erovade Kina var 40% av varldens befolkning Han Kineser.