Citat:
Om det stämmer (ni i vänstern tenderar att fara med osanning) är det förskräckligt och han själv förtjänar sig en omgång av hos hederliga patriarker som straff. Det är inte befogad att pumpa steroider och på fyllan gå fullständigt bärsärk. Alkohol och anabola är en häxbrygd. Jag kommer inte begära ut någon dom då jag inte finner något intresse i att kartlägga en hel organisation och deras medlemmar, jag är nämligen inte medlem i AFA.
Citat:
Du ska ha djävligt klart för dig att åsikten kvarstår trots att inlägget är borttaget.
Min känsla är att NMR har gått bakåt den senaste tiden, så jag tror att det kommer att vara färre personer som deltar på demonstrationerna i år än vad det var förra året. Det överlägset hetaste nationella projektet i vårt land just nu är Det fria Sverige. Optimismen som finns i den föreningen är helt fantastisk, medan NMR känns nedstämda och mest ägnar sig åt att hata och hetsa mot andra nationella. De här psykutbrotten som NMR hela tiden får på Dan Eriksson och Magnus Söderman är nog ett tecken på att det går väldigt dåligt för organisationen.
Den NMR-sympatisör som tidigare idag skrev att sådana som jag i framtiden kommer att avrättas behöver inte svara på det här inlägget.
Den NMR-sympatisör som tidigare idag skrev att sådana som jag i framtiden kommer att avrättas behöver inte svara på det här inlägget.