2019-04-17, 20:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravix_04
Har jag nekat att hon har en störning? Nej just det. Vad är det du inte förstår? Det finns tydligen många puckon i den här tråden, inkl moderatorer tydligen.
Du skrev just "Hon har en störning?" för att antyda att en annan postare var störd. Gå & lägg dig.
2019-04-17, 20:34
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du skrev just "Hon har en störning?" för att antyda att en annan postare var störd. Gå & lägg dig.
Gjorde jag? Starka ord du, ta ett piller och läs rätt istället.
2019-04-17, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Hon stod ju där som vilken jävla turist som helst. Det basunerades ut som om hon hade fått audiens hos påven.

det var det hennes mamma sa till reportern men att det sedan var något helt annat får var och en tolka. det är fransk intelligens på det hela.
2019-04-17, 20:35
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Mmm exakt, du belyser precis vad jag sa. Du strövar efter så många inlägg som möjligt, du har en lysande framtid framför dig om du tror det kommer gynna dig framöver.

Använd inte ordet exakt när du inte ens förstår vad du själv skriver. Ut i hyllningskören och vråla: Greta vi älskar dig ska du veta...

Hela hysterin runt Greta påminner om ett idrottevenemang. De tar slut även de och nya följer. Innan du vet ordet av så är Greta inte i ropet längre. Så ser världen ut, substanslös. Du passar in bra där.
2019-04-17, 20:36
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Gjorde jag? Starka ord du, ta ett piller och läs rätt istället.

Här är ditt inlägg:

Citat:
Hon har en störning? Sitter hon och är dryg på ett forum? Nej just det. Är du? Ja.
Allt utrett.
2019-04-17, 20:37
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Använd inte ordet exakt när du inte ens förstår vad du själv skriver. Ut i hyllningskören och vråla: Greta vi älskar dig ska du veta...

Hela hysterin runt Greta påminner om ett idrottevenemang. De tar slut även de och nya följer. Innan du vet ordet av så är Greta inte i ropet längre. Så ser världen ut, substanslös. Du passar in bra där.

Du kan gå hand i hand med alla andra nötter här inne. Du kritiserar nån utan att ens veta varför. Stabilt.
2019-04-17, 20:38
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Här är ditt inlägg:
Bra att du hittade det, har fortfarande inte sagt att hon inte har en störning.
Inbilla dig det om det får dig att somna lättare.
2019-04-17, 20:38
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Du lider av läsförståelse svårigheter va?
Nej då! Men du verkar inte riktigt förstå vad du själv skriver? Men frågan var enkel, har Greta en störning eller ej?
2019-04-17, 20:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Bra att du hittade det, har fortfarande inte sagt att hon inte har en störning.
Inbilla dig det om det får dig att somna lättare.
Du framstår som helt förvirrad, nekar till dina egna inlägg & sen bara försöker du prata bort det hela när man visar citatet.
2019-04-17, 20:40
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nej då! Men du verkar inte riktigt förstå vad du själv skriver? Men frågan var enkel, har Greta en störning eller ej?

Har jag satt att hon inte har det? Nej, du tolkar allting lite som du känner för.
2019-04-17, 20:40
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Du kan gå hand i hand med alla andra nötter här inne. Du kritiserar nån utan att ens veta varför. Stabilt.

Jag vet mycket väl vad jag kritiserar, nämligen det skådespel vi kallar världspolitik. Där passar statisten Greta in perfekt och får spela en fiktiv huvudroll under en kort tid. Tror det är dags att du vaknar innan det är för sent. Det finns alldeles för många följare här i världen.
2019-04-17, 20:41
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Du framstår som helt förvirrad, nekar till dina egna inlägg & sen bara försöker du prata bort det hela när man visar citatet.

Jaja, säger den store Enoch Thulin det så får jag väl buga mig för din expertis.
Tack..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in