2019-04-16, 19:51
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Du menar att du är så fullt upptagen med att våldta kvinnor att du inte har tid med något annat?

Nej jag är inte muslim eller ensamkommande från Afghanistan.
2019-04-16, 20:01
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebb13
Du spekulerar alltså bara. Finns något som heter Google Translate för övrigt. Oavsett om hon skriver sina inlägg själv eller inte, så gör det dig inte till en seriös debattör som kastar ur dig hat utan några direkta bevis.

Hur vet vi att det är du som skriver? Du skriver för bra kanske det är mamma som hjälper dig med dina inlägg.
Är du så dum som du ger intryck av eller bjuder inte rörelsen på bättre manus?
2019-04-16, 20:03
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Vi kan ju prova att stänga in dig i ett rum med den för livet helt nödvändiga gasen CO2
Vi kan pröva att låta dig och dina förståndshandikappade vänstervänner överleva på en jord med radikalt lägre CO2 halt.
2019-04-16, 20:08
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Har jag påstått det? Jag skrev att jag kollade på dokumentären och att det var deprimerande. Jag har dock stor tilltro till David attenborough.

Menar du att Greta måste propagera mot allt som är dåligt samtidigt för att anses vara trovärdig?

Det är för övrigt många ämnen som är helt nödvändiga men som i fel dos inte är bra för oss.
David Attenborough är 92 år och zoolog. Han har gjort populärvetenskapliga tv-program i många år.
Att lita på vad Attenborough viskar fram på Netflix, är som att bo i Tyskland på 30 talet och tro att Reni Riefenstahl sprider den enda sanningen.
2019-04-16, 20:52
Medlem
Citat:
Båda hon och hennes föräldrar verkar medvetna om vad som händer.

Gällande klimatförändringars påverkan så är det inte mycket gråskalor. Det är påväg åt helt fel håll väldigt många plan. Tråkigt om Greta och hennes familj skulle råka illa ut, men den risken får man väl ta om världens ledare påverkas till att agera mot ekologisk katastrof.

Hennes föräldrar är ju inte riktigt friska heller även om dom är medvetna om det så låter dom ju det hela rulla vidare. Det är domedagspredikandet som jag vänder mig emot, vi kommer att dö om 10 år tänket.
Klassiskt sektbeteende enligt mig.
2019-04-16, 20:55
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vi kan pröva att låta dig och dina förståndshandikappade vänstervänner överleva på en jord med radikalt lägre CO2 halt.

Starka argument.
2019-04-16, 20:59
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
David Attenborough är 92 år och zoolog. Han har gjort populärvetenskapliga tv-program i många år.
Att lita på vad Attenborough viskar fram på Netflix, är som att bo i Tyskland på 30 talet och tro att Reni Riefenstahl sprider den enda sanningen.

Jag behöver inte lyssna på honom. Det finns vetenskap.
2019-04-16, 21:02
Medlem
Citat:
Jag behöver inte lyssna på honom. Det finns vetenskap.

Menar du siare?
2019-04-16, 21:05
Medlem
Vad har hon bidragit till förutom sämre betyg för de elever hon uppmanat skolka?
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Menar du siare?

Gissar att du inte är kapabel till att läsa en graf, men man kan ju alltid försöka;

https://climate.nasa.gov/vital-signs/carbon-dioxide/
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Starka argument.
Utan CO2 är vi lika körda som med bara CO2.
En stigande CO2 halt ökar växtligheten, jorden blir grönare, skördarna större.
Det är inte konsensus att CO2 driver temperaturen, tvärtom finns det de som spekulerar i det omvända förhållandet.
Att som klimatsekten tror på av MSM och aktivister påstådda enda sanningar är inte friskt.
2019-04-16, 21:09
Medlem
fluffypuffys avatar
Det är något väldigt fel med denna människan.

Är hon en puppet styrd av mamma/pappa? Eller något annat?

Det sägs att hon är 16 år...men människan ser ut att vara max 8-9 år och med en släng av downs.

Skumt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in