2019-04-16, 05:09
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Oj undrar hur länge de kan upprätthålla det systemet.

Finns det forskning på IQ bland dessa asylinvandrare? Blir det färre och färre arbeten för personer med lågt IQ i samhället så kanske det inte hjälper om de lär sig läsa och skriva, finns det ens potentiellt arbeten de kan utföra om de ville?

Ja bland annat vet vi att Afrikaner sällan når över medel av 85 IQ enligt professor Rushton. Oavsett Socioekonomisk bakgrund.

https://youtu.be/t1mgrTGeDPM

I medel för Afrika når dom till 70.

IQ förändras inte heller över generationer tydligen. Dvs vårt rike får en befolkning som förökar sig mycket snabbare än oss Svenskar med lägre IQ i medel och det är permanent.

Suveränt. Och helt enligt planen. Kalergi dvs. Den så kallade Euronegern som Bilderbergarna vill skapa. Givet därför Rotschildagenten Macron så gärna vill att Afrika ska komma till Europa.
Citera
2019-04-16, 05:14
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurgelmaz
Vet faktiskt inte.
Malmö får 15390kr/invånare
Filipstad. 21590kr/invånare
Och värst Sorsele 27837kr/invånare

Som en jämförelse

Anledningen till att Sorsele toppar ligan är..... Drum roll.... En Åldrande befolkning med kombinationen extremt hög andel av utländsk härkomst.

Men vänta nu var det inte entreprenörer raketforskare och pensionsräddare vi importerat i miljoner från tredje världen. Det kan väll inte ha varit en stor lögn?
Citera
2019-04-16, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av draveldravel
Ilskan bland svenska folket kommer bli enorm den dagen livet blir svårt på riktigt för en större andel av svenska folket

Kommer inte att hända. Svensken exploderar inte, utan pyspunkar.
Talet som oftare återkommer i trådar att svensken är fredsskadad, är pudelns kärna.
När medelklassen - egentligen "de kreditvärdiga" tagna i pant av bankerna - drabbas, sker inte mer än att man röstar annorlunda nästa val. Man går från mitten till kommunisterna.
För då har "medelklassen", som i mängder fått gå från villa och borätt, plötsligt blivit vänster i grön avundsjuka på den lilla elit med så mycket kapital att dessa inte drabbas oavsett hur Sverige ser ut.
Den absolut sista resningen i Sverige mot den destruktiva makten som gav resultat var näringslivets vrede mot juden Meidners löntagarfonder på 80-talet.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2019-04-16 kl. 07:03.
Citera
2019-04-16, 07:38
Medlem
Det mest troliga är att artikeln är någon form av ett aprilskämt. Om inte förstår jag verkligen ingenting. Det är ju invandrarna som kommer rädda välfärden. Hahahaha
Citera
2019-04-16, 08:25
Medlem
trigganiggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Massknvandring är inget problem det är bra för landsbygden annars skulle den dö.
Det som Är problem med invandrare är 2-3 generationens invandrare som befolkar gängen. De är oftast svenskar.

En normalt funtad man ser hellre att svensk landsbygd dör till förmån för svenskar än för främlingar.

Herregud, bara för att ditt ena barn dör barnlöst så vill du inte att dennes egendom konfiskeras till förmån för främlingar. Istället vill du att den ärvs av dina barnbarn. Svenskar är en tjock släkt.

Gängkrigen är bland invandringens mindre problem.
Citera
2019-04-16, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trigganigga
En normalt funtad man ser hellre att svensk landsbygd dör till förmån för svenskar än för främlingar.

Herregud, bara för att ditt ena barn dör barnlöst så vill du inte att dennes egendom konfiskeras till förmån för främlingar. Istället vill du att den ärvs av dina barnbarn. Svenskar är en tjock släkt.

Gängkrigen är bland invandringens mindre problem.
Därför skall vi ta in många och under lång tid så vi lär känna dem, då är det inga främlingar längre. Var ser du konfiskation i invandringen. Det är väll folk som lever på samhällets botten och risken att skall ta över är ringa. Möjligen kan man få se ett visst ingifte i släkterna så det är bra vi får in nytt blod i släkterna.
Citera
2019-04-16, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Är du ironisk måste du vara tydligare
Jag är inte ironisk. Det är dax att storstäderna/ regionerna tar sitt ansvar och betalar för en levande kandsbygd. Storstäderna har sugit ut landsbygden under lång tid så nu skall den räkningen betalas.
Citera
2019-04-16, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234partymyra
kan du tänka dig att ha en 11-åring som lärt sig att döda kuffar och sett avrättningar mm i ditt hem?
Vart finns de 11- åringarna?
Citera
2019-04-16, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Läs mitt inlägg igen, så ser du nog att det inte var en lögn (det jag skrev).

Och vad det gäller "IS-resenärer" är nog regeringen och de mest högljudda rösterna inom MSM inställda på att få hit dem. Öppet eller genom att smussla, för att dels inte stöta sig med imamerna som styr S nya väljarbas, och dels inte väcka mer harm bland ursvenskarna än nödvändigt. Det finns inget beslut regeringen fattar som är klokt, sunt, förutseende eller rättvist; de excellerar i galenskap och ondskefullt lättsinne.
Av med foliehatten nu, galenskaperna står du för.

Du spekulerar hur det ”kan” bli men skriver att kommunerna tvingas ta mot IS vilket är en lögn. Det kan bli så, vem vet.
Citera
2019-04-16, 08:58
Medlem
Om det inte går att skicka tillbaka är det bättre dessa människor är i dessa hålor än tar upp plats bland vanligt folk.
Citera
2019-04-16, 09:09
Medlem
trigganiggas avatar
Citat:
Därför skall vi ta in många och under lång tid så vi lär känna dem, då är det inga främlingar längre.

Varken jag eller andra svenskar vill lära känna någon. Inte ens mångkulturvurmarna är beredda att ta det steget, utan de isolerar sig som alla andra.

Utlänningarna kommer aldrig att kunna bli en del av min familj, de kommer aldrig att kunna bli en del av min klan, de kommer aldrig kunna bli en del av min stam. Och sådana som du skall ge fan i att försöka tvinga oss.

Citat:
Var ser du konfiskation i invandringen.

Invandringen kostar oss svenskar tiotusentals kronor varje år. Skatt är konfiskation.

Citat:
Det är väll folk som lever på samhällets botten och risken att skall ta över är ringa.

De utgör en massiv väljarbas. Mycket makt ligger i deras händer.

Citat:
Möjligen kan man få se ett visst ingifte i släkterna så det är bra vi får in nytt blod i släkterna.

Så invandringen är ett enda stort experiment i eugenik? Är du också en sådan person som är av uppfattningen att vita europeér är inavlade, trots att vi är en miljard i antal? Är du medveten om att de inavlar för fullt nere i nordafrika och mellanöstern? Kusingifte är norm.
Citera
2019-04-16, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Så sant så, samt att de som jobbar skickar ut pengar från Sverige till släkten, de som är här och knegar svart gör detsamma. T o m drogsäljande ensamkommande skickar ut sina pengar. Så istället för att pengarna spenderas i Svenska ekonomin och skapar jobb så försvinner cashen.

Det gör mig inget om en person väljer att leva sparsamt eller skickar pengar till familjen i hemlandet. Problemet är att bristen på pengar och all lyx det dessa migranter behöver, leder till kriminalitet i många fall. Det som inte köps tror jag, har mindre ekonomisk betydelse för den totala ekonomin, än det lidande brott innebär för de som drabbas.

Att ha drogberoende ensamkommande lösa är en farlig politik, som får mig att tappa tron på samhället. Jag minns ett Sverige där man inte tolererade saker som nu är fullt normala. Det är mode i vad som är humanism, och vem som blir och inte blir humant behandlad i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in