Citat:
Ursprungligen postat av
Restad
Därför skall vi ta in många och under lång tid så vi lär känna dem, då är det inga främlingar längre.
Varken jag eller andra svenskar vill lära känna någon. Inte ens mångkulturvurmarna är beredda att ta det steget, utan de isolerar sig som alla andra.
Utlänningarna kommer aldrig att kunna bli en del av min familj, de kommer aldrig att kunna bli en del av min klan, de kommer aldrig kunna bli en del av min stam. Och sådana som du skall ge fan i att försöka tvinga oss.
Citat:
Ursprungligen postat av
Restad
Var ser du konfiskation i invandringen.
Invandringen kostar oss svenskar tiotusentals kronor varje år. Skatt är konfiskation.
Citat:
Ursprungligen postat av
Restad
Det är väll folk som lever på samhällets botten och risken att skall ta över är ringa.
De utgör en massiv väljarbas.
Mycket makt ligger i deras händer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Restad
Möjligen kan man få se ett visst ingifte i släkterna så det är bra vi får in nytt blod i släkterna.
Så invandringen är ett enda stort experiment i eugenik? Är du också en sådan person som är av uppfattningen att vita europeér är inavlade, trots att vi är en miljard i antal? Är du medveten om att de inavlar för fullt nere i nordafrika och mellanöstern? Kusingifte är norm.