2019-04-14, 23:55
Medlem
adddicts avatar
Otippat område för skottlossning. Är inte det ett av Stockholms finare områden utanför tullarna?
Citera
2019-04-14, 23:56
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaSkymning
Polisen är väl där då det ser ut som om Fredrik har blivit beskjuten.
Han bor på bv nära entren som ligger i kras då någon har skjutit rakt genom dörren.
Fredrik är en nolla, kvinnomisshandlare, finns med på flera punkter i belastningsregistret, bla vapen, narkotika, misshandel så han får väl tillbaka det han ger? Karma kallas det?

Här är Fredriks fru:
https://www.facebook.com/piia.qvick
Enligt mrkoll finns inga åtal mot honom?
Citera
2019-04-15, 00:00
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarLingon
Finns många ombildade bostadsrätter nere i staden. Många bytte till sig till nåt nytt, & bara ett par år efter blev det ombildning. Alltså inte mer än 2-3 mille

Den aktuella lägenheten:
En hyresrätt på 87 kvadratmeter
Lägenheten är en hyresrätt med fyra rum på 87 kvadratmeter. Den är större än de flesta av grannarnas lägenheter i fastigheten. Fastighetens byggår är 2007.

Som jag lärt mej här på B s skjuts det inte i brf. ¨
Citera
2019-04-15, 00:18
Medlem
Drozds avatar
Troligen en liten betalningspåminnelse till en lyxknarkare som köpt näsgodis på krita...
Citera
2019-04-15, 00:28
Medlem
Zosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adddict
Otippat område för skottlossning. Är inte det ett av Stockholms finare områden utanför tullarna?
Jo, så är det. Brorsan har en lägenhet där som jag brukar låna några veckor om året. Extremt lugnt område med fina miljöer.
Citera
2019-04-15, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jaha, skottlossning varje dag nu.
Sverige har tagit hit alla krigsmaskiner och gängkultur-berikare. Ett nytt friskt inslag i stadsbilden.

Ge dig. I "Sjöstan" representeras på sin höjd kulturberikarna av barn från Korea som massa akademiker importerat efter att ha misslyckats med livsplaneringen och är för sönder-stressade för att få barn på naturlig väg.

Dessutom har det ju redan dykt upp namnuppgufter i tråden.
Citera
2019-04-15, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ge dig. I "Sjöstan" representeras på sin höjd kulturberikarna av barn från Korea som massa akademiker importerat efter att ha misslyckats med livsplaneringen och är för sönder-stressade för att få barn på naturlig väg.

Hehe, klockren iakttagelse.
Du kan ju lägga till pga total brist på testosteron också. Jag bor här så jag känner igen din utsaga på pricken(inte på Heliosvägen dock). Själv är jag inte representativ för området för fem öre, bara välbeställd.
Citera
2019-04-15, 01:17
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny

Dessutom har det ju redan dykt upp namnuppgufter i tråden.

Ja, fast det var på eventuell BO, inte på GM. Som du skriver, så brukar inte Hammarby Sjöstad drabbas av kulturberikning och det bor inte värst många utomeuropéer där, även om det rör sig en del utomeuropéer i området. Det senaste jag minns om något sådant var när Fredrick Federley misshandlades och rånades utanför sin bostad. Jag vill minnas att GM inte hade koppling till området:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wERl4L/18-aring-atalad-for-attacken-mot-federley
Senast redigerad av Europe 2019-04-15 kl. 01:20.
Citera
2019-04-15, 01:20
Medlem
Film från platsen:

https://www.instagram.com/p/BwQQxeAi6Ai/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=bmtuz5exx68h
Citera
2019-04-15, 12:04
Medlem
De sköt genom dörren. Tre kulhål
Citera
2019-04-15, 15:03
Medlem
Men har vi svar på varför just hos Fredrik?
Är han dömd för allt det någon tidigare skrev i tråden? Kvinnomisshandel, droger etc. Bevis.

Och någon skrev att det var 3-4:e gången det hände hemma hos dom? Låter väldigt osant. Inget som stått i varken AB, Ex, DN eller lokala tidningarna?

Visst några skott i dörren säger ju ganska mkt. Men vad mer har vi att gå på? Är det en drogskuld? Eller har han retat upp fel personer? Något inom företaget?
Citera
2019-04-15, 15:43
Medlem
Sho-zs avatar
Han ligger nog efter med skulder i vanlig ordning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in