Citat:
Ursprungligen postat av
shoot-out
Dina hjältar fyller allt och alla med bly det vet alla på fb. Om piketen kommit kan jag garantera dig att de är mer erfarna som ser skillnad på vilket potentiella hot och andra förvirrade hjärnor här lyssnar man på varandra och kan hantera stress med ett befäl som ger order inget annat. Du vet inte ett skit om min sysselsättning men en sak ska du ha klart för dig jag lever utan paranoida tankar utan skyddad adress som vissa andra. Inte konstigt om dessa nerv vrak lätt kommer åt avtryckarna.
Kårandan gör sig påmind i väldigt många inlägg. Hurvida det påverkar domstolarna är skrivet i himlen dvs. ingen vet
En gång till på svenska tack.
Jag är tämligen övertygad om att även piketen skadar sig om kulor avfyras från ett vapen, oavsett om den som håller i det är en mongoloid eller heter Arne Weise. Men att det i din värld är annorlunda förvånar mig inte. Enda skillnaden i verkligheten hade nog varit att han hade fått fler kulor i sig, inget annat.
Begriper man inte varför någon kan uppfattas som hot då denne pekar med föremål som liknar vapen mot någon så skall man nog inte ta ordet " nervvrak " i sin mun ens, då bör man endast dricka sin oboy hålla käften, gå och lägga sig så man orkar upp till sin dagverksamhet.
Sekretessmarkering har jag och tjejen pga hot som hon fått mottaga, inte jag.
Frågor på det?