Citat:
Ursprungligen postat av
flesh-flute
Han har medverkat till ett synnerligen allvarligt brott mot amerikansk lag. De har all rätt i världen att ställa honom till svars för det. Sen finns det säkert jeppar som kommer att ge honom priser också. Everybody wins. Julian kommer att få många tillfällen att kråma sig i rampljuset. Jag kan tänka mig att den svenska vänstern kommer att förlåta honom hans svinaktiga beteende mot kvinnor också, så jag sätter en peng på att vi snart ser honom hålla väckelsemöten i Globen. Släng in Michelle Obama och klimat-Greta också, och sen den där handbollsspelaren med regnbågsfrisyr som alltid blir kränkt av män. Fy fasen vilken helkväll.
Vad har Julian Assange begått för brott mot USA, som USA INTE själva har begått mot andra länder och undgått att ställas till svars för?
Assanges "brott" mot USA, är bara en reaktion mot USA:s brott mot mänskligheten och mot allt möjligt.
Donald Trump har en chans att rätta till USA:s tidigare misstag, genom att erkänna att Assanges "brott" mot USA var nödvändiga för att få ner USA på jorden.
Donald Trump borde benåda Assange så fort som möjligt, och gå emot sin utrikesminister Mike Pompeo. Pompeo tycker iallafall att Edward Snowden ska avrättas, jag vet INTE vad han tycker om Assange, men det är väl samma eller ännu värre där antar jag.
Om Donald Trump låter Assange bli avrättad, vilket är sannolikt att han blir om han INTE benådas, då blir Donald Trump en MÖRDARE (om han INTE redan är det). Vill du bli det Donald Trump, en MÖRDARE? Var det därför du blev USA:s president?
Det var INTE därför som jag ville att du skulle bli president iallafall.