2019-04-09, 15:12
Avslutad
Nu lägger Herkko ner alla sina klubbar eftersom han inte längre vill ha något samarbete med Kim Jung från Korea som ju stal Herkkos fru Lisa. Herkko är arg på män som har många fruar. Man ska inte ha många olika fruar. Man ska heller inte bara tänka på kuk. Där är Herkko tydlig. Sex ska inte vara det enda som roterar i skallen på folk. ()

Herkko startar därför ett gäng nya klubbar. Första klubben i raden heter Sexline Trelleborg och dit kan du ringa som är kåt. Som jag förstår det så är det alltså helt okej att ringa mitt i natten och flåsa med grötig röst, lite som på gamla Heta Linjen. Skillanden är att nu är det Herkko Siponen som svarar och flåsar tillbaka. Så, for a sexy time, ring 0768-82 09 17.
https://www.youtube.com/watch?v=aAEUwB4ze94

Det blir även lite kåt dans, lite kort kjol och en fruktansvärd massa sms-pling i mobilen under tiden han spelar in.
Citera
2019-04-09, 16:24
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nu lägger Herkko ner alla sina klubbar eftersom han inte längre vill ha något samarbete med Kim Jung från Korea som ju stal Herkkos fru Lisa. Herkko är arg på män som har många fruar. Man ska inte ha många olika fruar. Man ska heller inte bara tänka på kuk. Där är Herkko tydlig. Sex ska inte vara det enda som roterar i skallen på folk. ()

Herkko startar därför ett gäng nya klubbar. Första klubben i raden heter Sexline Trelleborg och dit kan du ringa som är kåt. Som jag förstår det så är det alltså helt okej att ringa mitt i natten och flåsa med grötig röst, lite som på gamla Heta Linjen. Skillanden är att nu är det Herkko Siponen som svarar och flåsar tillbaka. Så, for a sexy time, ring 0768-82 09 17.
https://www.youtube.com/watch?v=aAEUwB4ze94

Det blir även lite kåt dans, lite kort kjol och en fruktansvärd massa sms-pling i mobilen under tiden han spelar in.

Haha, ja. Det är helt otroligt vad han får sms, eller vad det nu är, under tiden som han gör sina filmer.
Citera
2019-04-09, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Haha, ja. Det är helt otroligt vad han får sms, eller vad det nu är, under tiden som han gör sina filmer.
Som jag har förstått det så har han oftast sin telefon stängd och startar den bara när han ska spela in. Därför brakar hela veckans sms-skörd in efter att han spelat in någon minut.

Det här är ju iofs en nackdel om man ska starta en sexlinje som kåta filurer kan ringa till. Är man en kåt filur som vill prata snusk med Herkko mitt i natten så vill man ju att telefonen ska vara öppen.

Nåja, ni får helt enkelt ringa och kolla om den är öppen nu när han har varit tydlig med att det bara är att ringa och flåsa.
Citera
2019-04-09, 16:56
Medlem
BlondinBalles avatar
Är det några som trollar och utger sig för att vara Kim Jung, Stefan Löfven, sexclub från afrika och massa annat konstigt eller hittar han på sådant själv och vet därmed att det inte är på riktigt?
Citera
2019-04-09, 18:18
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Är det några som trollar och utger sig för att vara Kim Jung, Stefan Löfven, sexclub från afrika och massa annat konstigt eller hittar han på sådant själv och vet därmed att det inte är på riktigt?

Av vad jag förstått så är det folk som trollar honom.
Kan vara allt från kommentarerna på youtube, mail, post och nu även sms och telefon.
Han verkar vara väldigt reaktiv och köper allt som sägs rakt av.
Citera
2019-04-09, 19:18
Medlem
Min brors kusins avatar
Har han haft mustasch förut?
Citera
2019-04-09, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Som jag har förstått det så har han oftast sin telefon stängd och startar den bara när han ska spela in. Därför brakar hela veckans sms-skörd in efter att han spelat in någon minut.

Aha!
Som jag undrat vad fan det egentligen är frågan om med dessa pling-excesser.....
Smart teori Arbetsskygg!
Citera
2019-04-10, 13:17
Medlem
Har Herkko haft nån muslimsk klubb ännu? Han skulle t. ex kunnat locka med ett uppblåsbart får.. och magdans.
Citera
2019-04-10, 18:43
Medlem
Hyrkoons avatar
Har Herkko någonsin fått ligga tror ni? Inte ens som ung?
Citera
2019-04-11, 03:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Har Herkko någonsin fått ligga tror ni? Inte ens som ung?

Möjligen med mamma....

Detta måste väl ändå vara den ultimativa bruden för Herkko;

https://antifa.se/2019/04/07/afa-stockholm-marielle-soderlund-porrskadisen-som-blev-nazist/

En sökerska och en krigerska i kåthetens tecken. Hon har även fört en kapm, dock stavar hon det rätt dvs kamp.....En tjej av Herkkos kaliber kort och gott!
Citera
2019-04-17, 09:41
Bannlyst
https://youtu.be/cW6VqyCfaGM

Herkko är verkligen på hugget nu med nya filmer dagligen. Kim Jong Un(eller som Herkko säger; Kim Ljung) är riktigt i onåd och Herkko gör klart att han aldrig kommer att få komma in i värmen igen. Det är out in bad standing för Kim milt uttryckt.
Citera
2019-05-03, 23:37
Medlem
cromos avatar
Herkko har äntligen fått lite uppmärksamhet i tv och tidningar

https://youtu.be/c9U2uN71K1I
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem