2019-04-07, 22:18
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Suzane var ett praktarsle med dålig fysik.

Praktarsle kan man kalla en person som man tycker gör dåliga saker.

Sen att folk tar så jävla illa vid sig att höra sanningen som Suzana. Det gör en bara till ett än större praktarsle. För det var ju sant det Sebastian sa om henne. Men man ska väl inte säga sanningen? Någon kan ju må dåligt av att höra sanningen.

Dessutom gick hon ju ut väldigt hårt och berättade för alla som ville höra hur duktig hon var på tävlingar inte minst sådana som hade med balans att göra. Inte nog med att hon gjort bort sig rejält i tidigare tävlingar. Denna gången missade hon inte bara hålet med kokosnöten, hon träffade ju inte ens bambuburen med sina kast.
Citera
2019-04-07, 22:22
Medlem
PingPongZongs avatar
Tänk om dom i de äldre säsongerna skulle röstat ut sina starkaste lagmedlemmar? Då skulle inte Robinson blivit så populärt. Tror inte jag i alla fall. Men på den tiden var inte ens de äldre så klena som dagens deltagare. Ingen av de senaste säsongernas deltagare kommer bli ihågkomna som de äldre. Robinson var bäst 97-98-99. Sen blev det bara sämre. Dom tål ju ingenting. Allt är mobbning.
Senast redigerad av PingPongZong 2019-04-07 kl. 22:25.
Citera
2019-04-07, 22:23
Bannlyst
Sebastian var väl inte oärlig eller falsk? Han sa ju precis vad han tyckte och tänkte.

Sen klarade Suzana inte av att dom tog hennes nötter, då var det hat. Vems nötter skulle dom ha tagit istället?

Hycklare.
Citera
2019-04-07, 22:25
Medlem
Diarrees avatar
Suzann är de facto värdelös i tävlingar men det finns bättre sätt att förmedla det till henne och övriga än att bete sig som fjortis i rökrutan som Sebbe gjorde. Social kompetens är inte det samma som att vara ståtlig med muskler.
Citera
2019-04-07, 22:26
Medlem
Diarrees avatar
Citat:
Tänk om dom i de äldre säsongerna skulle röstat ut sina starkaste lagmedlemmar? Då skulle inte Robinson blivit så populärt. Tror inte jag i alla fall. Men på den tiden var inte ens de äldre så klena som dagens deltagare. Ingen av de senaste säsongernas deltagare kommer bli ihågkomna som de äldre. Robinson var bäst 97-98-99. Sen blev det bara sämre. Dom tål ju ingenting. Allt är mobbning.

Den första som blev utröstad i Robinson tog livet av sig.
Citera
2019-04-07, 22:29
Medlem
vilken bögig segerdans dem har
Citera
2019-04-07, 22:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem är Johanna?
Det är en muskulös långskank som utstöter Malmöiiiiiiiiiiiitiska ljud
Citera
2019-04-07, 22:33
Bannlyst
Som någon skrev, på Cmore ligger ytterligare 4 avsnitt ute. Avsnitt 17-20.
Citera
2019-04-07, 22:34
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Det är så förbluffande korkat gjort. Samma sak som i det andra laget, de fysiskt starka spelarna röstas ut på löpande band.

Fast de är osympatiska också. Jag tror att det är en liten del i det hela att de åker?
Om båda lagen röstar ut starka, så blir det ju kanske udda jämt.

Få se, vilka är de starka i tävlingarna nu som är kvar?

Klas, Tobias, Lucas, Anna va?
Suzanna och Mathias kommer kanske sinka lag nord då?

Lag syd kanske är jämnare nu? Lucas är riktigt stark då det gäller balans och koncentrationstävlingar kanske. Om han blir kvar länge är han farlig med plankor och sånt?

OBS, spekulationer från mig. Svårt ändå att ha riktigt koll på dem tävlingsmässigt.
Citera
2019-04-07, 22:36
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diarree
Den första som blev utröstad i Robinson tog livet av sig.

Det minns jag. Robinson var hårt på den tiden. Var ju något helt nytt. Dom visste inte alls vad det skulle innebära vara med i Robinson. Sättet folk röstas ut är hårt. Men idag vet ju folk ungefär vad dom ger sig in på.

När jag skriver att man inte kommer minnas dom som deltar i nutidens Robinsonsäsonger är att man inte minns, eller vill minnas dom som tar sig långt, eller den som vinner Robinson. Man minns ju bäst dom som försvinner först. Som Nick. Han åkte först i förra säsongen. Och i denna han som jag inte får nämna pga hans kändiskap. Men ni vet alla vem jag skriver om.
Citera
2019-04-07, 22:38
Medlem
Citat:

Du tror inte Robinson får in hur mycket ansökningar som helst av vältränat folk och kunniga? Det är ju produktionen du får gnälla på att dom valt just dom som är på plats.
Citera
2019-04-07, 22:39
Medlem
greta75s avatar
De här dublonerna som ligger gömda i okänt antal på ön är ett praktiskt verktyg för produktionen när de vill ge någon en hjälpande hand. Bara att skjuta till någon dublon till den behövande lite snyggt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in