Favoriterna är ju helt klart Snickers där de knuffade ner limousinen från bryggan, och ölreklamen med gubbarna i bastun som ser en gubbe ro förbi med några backar öl och som långsamt häller ut en framför dem. Slutar med att båten går på grund och att han blir övermannad av bastugubbarna. Riktigt härliga klassiker!
Edit: Gillade också reklamen från McDonalds när en busschaufför sitter och kör med sovande passagerare och mumlar på ramsan Olé, olé, olé, olé när han får syn på en McDrive som lyser i natten. Han försöker att beställa tyst men passagerarna vaknar och vill också beställa. Slutar med att bussen kör förbi med passagerarna skrålandes samma låt med Olé medan busschauffören ropar: "Tyst!". Goda tider!