2019-04-01, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnarNerMig
Menar du att du fortsatt spela schack mot mig om jag bröt mot reglerna? Min bönder kan röra sig som din dam...
Att vissa här på forumet är idioter och saknar tankeförmåga det vet vi redan.

Nu är ju inte premisser detsamma som regler.
Men visst, kör på du, det var ju inte den bästa liknelsen från herr Hamilton heller...
Min poäng är och var att han gav upp men med hans ego så måste han hitta ett annat skäl.
Borde csh inte kunnat förutse hur Adnilson skulle reagera t.ex, speciellt eftersom han skröt om sin överlägsna intelligens...?
Citera
2019-04-01, 18:50
Medlem
Fia ser ut som Yung Lean.
Citera
2019-04-01, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Det handlar om överlevnad? aahahahahahah-

OK!

Nu har jag faktiskt varit där. Och det handlade inte om överlevnad för fem öre.

Vatten levererades dagligen. Och ingen i vårt lag var hungrig en enda dag.

Det fanns inga djur på ön och alla kokosnötter var nedhuggna så ingen skulle få en i skallen.

Detta är inte en tävling i överlevnad. Det är ett socialt experiment där mastiff vill skapa så höga tittarsiffror som möjligt så att de kan pressa TV4 på ökat arvode inför 2020.

Var nu inte så jävla svenska, blåägda och efterblivna. Puuhhhh-lease.

/C

Det blev inte så många dagar eller hur?
Citera
2019-04-01, 18:54
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehips12
Nu är ju inte premisser detsamma som regler.
Men visst, kör på du, det var ju inte den bästa liknelsen från herr Hamilton heller...
Min poäng är och var att han gav upp men med hans ego så måste han hitta ett annat skäl.
Borde csh inte kunnat förutse hur Adnilson skulle reagera t.ex, speciellt eftersom han skröt om sin överlägsna intelligens...?

Vi kan båda vara överens att han gav upp. Men om det är pga att TV4 bröt kontraktet eller om det blev för tufft det kommer vi aldrig få veta.
Du skriver: "Men visst, kör på du".. Jag undrar verkligen hur länge du hade suttit och spelat mot mig om jag bröt mot reglerna.. Lätt och vara en tangentbordskrigare.
Citera
2019-04-01, 19:07
Medlem
Citat:
Vi kan båda vara överens att han gav upp. Men om det är pga att TV4 bröt kontraktet eller om det blev för tufft det kommer vi aldrig få veta.
Du skriver: "Men visst, kör på du".. Jag undrar verkligen hur länge du hade suttit och spelat mot mig om jag bröt mot reglerna.. Lätt och vara en tangentbordskrigare.
Hehe, och du är inte en tangentbordskrigare då....? Självinsikten är inte så hög.
Allt är ju hörsägen från csh, så om du inte insett redan hur hans självbild är och hur hela hans fiaskoartade tid var på ön påverkar hans berättelse, kan nog ingen ändra på det. Vilket ju onekligen är fb's hela "premiss", hävda sin åsikt in i döden... 🙄
Citera
2019-04-01, 19:12
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehips12
Hehe, och du är inte en tangentbordskrigare då....? Självinsikten är inte så hög.
Allt är ju hörsägen från csh, så om du inte insett redan hur hans självbild är och hur hela hans fiaskoartade tid var på ön påverkar hans berättelse, kan nog ingen ändra på det. Vilket ju onekligen är fb's hela "premiss", hävda sin åsikt in i döden... 🙄

Vart har jag ens påstått att jag skulle klara Robinson? Eller fortsätta att spela mot någon som bryter mot reglerna..? Något faktiskt du påstår att du hade gjort. Vet du ens vad en tangentbordskrigare är?
Citera
2019-04-01, 19:34
Medlem
Citat:
Vart har jag ens påstått att jag skulle klara Robinson? Eller fortsätta att spela mot någon som bryter mot reglerna..? Något faktiskt du påstår att du hade gjort. Vet du ens vad en tangentbordskrigare är?
Nu blev du tröttsam...
Du är ju klassisk sådan, fortsätt nu och bevisa det ännu mer...
Citera
2019-04-01, 19:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Lucas och Emilio har slagigt sina kloka huvuden ihop igen....

Emilio tror att pussel kan vara något för hans lag
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-01 kl. 19:53.
Citera
2019-04-01, 19:43
Avslutad
Adnilson låter som ett namn på en brasiliansk fotbollsspelare.
Citera
2019-04-01, 19:50
Medlem
Citat:
Jag fattar verkligen inte du kan dra sådana jämförelser? Hur tänker du egentligen? Din jämförelse har ju ingen substans i det som hände. Du jämför äpplen och päron.
Att fråga om någon ska ha en smäll på käften är inte emot reglerna i schack. Men att mordhota någon i ett TV-program är.. Att flytta sin bonde som en dam är emot reglerna.
Så snälla, förklara gärna hur du tänker med ditt GENIALA inlägg.

Sen vet vi ju alla;

"Ska du ha en smäll?" > "Du kommer inte ifrån denna Ö levande"..

Njae, nu va det ju mer åt ett skämt men med lite krydda.

Sen hade jag faktiskt inte koll på att du visste allt som har hände på ön mitt i stilla havet.
Vi kör på det, som CSH hade sagt👍
Citera
2019-04-01, 19:52
Medlem
DyslexiKungens avatar
Renskötaren imponerade
Citera
2019-04-01, 19:52
Medlem
Vilken ryggradslös mes Emilio är. Försöker redan ställa sig in hos tjejtrion.

Har inte följt gränslandet men nu blir det nog sevärt när Adnilson är med.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-01 kl. 19:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in