Citat:
Ursprungligen postat av
Knucklehugs
Självklart ska vi acceptera Fidesz och Orbán som Ungerns styrande, det är deras land, deras val, deras buisness och inget parti i Sverige ska tycka och tänka åt andra länders befolkning. Vi är redan hycklerius maximus som land när vi gnäller på Israel/Palestina, Andrzej Duda, Putin mfl.
Soros vet jag inget mer om än att han är född ungrare, stenrik och bor i USA samt att han också gillar att gnälla på andra länders politik och makthavare.
Vad skönt att det bara krävdes 3 svar innan någon så det jag tänkte skriva.
Jag hatar att svenska politiker gör att vi svenskar ser dåliga ut i andra länder. Jag hoppas innerligt att resten av världen är smarta nog att inse att våra politiker har nån sorts mega hybris som inte avspeglar det svenska folket överlag.
Vi har så mkt problem i sverige men politikerna har samtidigt mage att stå där med pekpinnen och säga "ajabaja" till andra länders befolkning för att en hel befolkning inte tycker dom dessa få politiker.
Det värsta av allt med våra politiker är att dom är så otroligt färgblinda att allt är svart och vitt
"Jasså du sopsorterar inte? Fel åsikt!"
"Du vill minska invandringen? Högerextremis!"
Hur fan kan så dumma människor röstas in i riksdagen.. Man löser ett problem bättre genom att diskutera och se olika färger av problemet, inte bara två