2019-03-28, 20:54
Medlem
Soros vill blanda befolkningar och religioner så att det uppstår konflikter,hat,rån mm ingen ska känna sig trygg,hoppas han dör snart,men inte i Israel.
Citera
2019-03-28, 21:22
Medlem
Soros är okej men Björn Söder är farlig. Björn Söder är en skitstövel som lyser av hat. Jag känner inget negativt mot Soros.
Citera
2019-03-28, 21:58
Medlem
Jag har svårt att ta Söder helt på allvar i all sin dårskap och Soros är ju på modet att hata på nu hos nationalister och div. brunhöger, fast det vore lite intressant att höra vad han syftar till att Orbán gjort för den västerländska civilisationen som han vill tacka för?
Citera
2019-03-28, 22:41
Medlem
rikastistorstans avatar
Det är klart att han har rätt. Det "roliga" i det hela är ju att sionisten Björn Söder riskerar att snart bli utesluten av dom andra sionisterna i partiet pga av "antisemitism".
Citera
2019-03-28, 23:23
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
I veckan kom en delegation som representerade Fidez-regeringen till Stockholm. Men den svenska regeringen vägrade träffa den ungerska delegationen.

Istället fick utrikesutskottet ta emot delegationen. Här tog SD:s Björn söder tillfället i akt för att knyta an starkare band till Ungern. Söder bad ungrarna om ursäkt för den svenska regeringens pinsamma beteende och berättade för besökarna att han var tacksam för den insats som Orban gjort och gör för den västerländska civilisationen.

I det här sambandet dök även diskussionen kring George Soros upp. Där hade Söder följande att säga:

https://samnytt.se/bjorn-soder-sd-traffade-talespersonen-for-den-ungerska-regeringen/

Tycker ni att Björn Söder har rätt i sin analys av George Soros?

Är det bra att SD knyter starkare band till Fidez?

Det finns många farliga rika män runt om i världen. Det farligaste är inte dessa personer i sig utan det faktum att våra system inte är robusta nog att förhindra att deras pengar kan köpa så mycket inflytande som de gör genom lobbying och media.
Soros representerar det sämsta hos globalisterna och vänstern, men man skulle kunna tänka sig motsvarande i andra ringhörnan, vilket vore precis lika farligt.
Att msm och (fortfarande aktiva) politiker hyllar Soros är inte bara en skandal, utan även ett sjukdomstecken i tiden. Där har Söder helt rätt.
Citera
2019-03-28, 23:28
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flamse
Ett annat problem att de stödjer Orban är att Orban är en begränsare av yttrandefrihet.

I skarp kontrast till Svetsarn och Morgan Johansson menar du? 😂

Ledarsidornas ypperliga sammanfattning av hur S försöker strypa YF
Senast redigerad av MrBulldogg 2019-03-28 kl. 23:32.
Citera
2019-03-28, 23:31
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Soros är okej men Björn Söder är farlig. Björn Söder är en skitstövel som lyser av hat. Jag känner inget negativt mot Soros.

Att du tycker illa om Söder är naturligtvis helt upp till dig, men du verkar inte läst på speciellt mycket om Soros. Det handlar egentligen inte ens om subjektiva åsikter, utan om rena fakta, och väldigt få kan väl ändå tycka att dom saker han bevisligen ligger bakom kan anses ok?

Om det bara handlar om okunskap kan jag förstå det...?
Citera
2019-03-28, 23:39
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Jag har svårt att ta Söder helt på allvar i all sin dårskap och Soros är ju på modet att hata på nu hos nationalister och div. brunhöger, fast det vore lite intressant att höra vad han syftar till att Orbán gjort för den västerländska civilisationen som han vill tacka för?

Det lite sorglustiga är ju att George Soros är en av de få idag levande som faktiskt arbetade för nazisterna under flera år och med stor entusiasm tog sig an uppdraget att samla in judiska tillgångar åt Tredje Riket efter att de ursprungliga ägarna skeppats till dödslägren.

Jag menar, ska vi snacka om "bruna rötter" så är det svårt att toppa Soros, eller vad säger du själv?
Citera
2019-03-28, 23:49
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27

Klart du har. Du har ju hyllat Stefan Kioskmongot Löfven. Tror det räcker så.
Citera
2019-03-28, 23:55
Medlem
Här kan man se den kända intervjun med monstret på 60 minutes
https://www.youtube.com/watch?v=8ZhIrYxOQsI
Citera
2019-03-29, 00:04
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aoaz
Soros vill blanda befolkningar och religioner så att det uppstår konflikter,hat,rån mm ingen ska känna sig trygg,hoppas han dör snart,men inte i Israel.
Amen. Problemet är att han har arvtagare i samma kaliber.

OnT/ Ja och ja.

För er som inte vet vem Soros är tänk er Reinfeldt, med enorm makt och inflytande.
Citera
2019-03-29, 00:06
Bannlyst
Just när man tror att SD inte kan sjunka ännu lägre....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in