Citat:
Ursprungligen postat av
Frank-Jesus
Vilka bevis har polisen presenterat som till 100% utesluter en utomstående mördare?
Är nästan som en deckargåta: "Det slutna rummet".....

Men jag tror inte alls på någon utomstående.
Allt skedde i villan i Bjärred av dem som bodde där och det fanns bara familjen där. Men däremot har bevisligen föräldrarna tillsammans, eller någon av dem begått det fasansfulla brottet.
Att 2 helt friska föräldrar, som polisen skriver, har begått dessa mord är osannolikt. Att de mördade sina barn bara för att de var sjuka är bullshit. De flesta föräldrar skulle naturligtvis inte ens komma på tanken att mörda sina barn för att de är sjuka!
Bäst förklaring är depression hos föräldrarna eller någon av dem. Att de dragit ner varandra i djupet.
Bästa förklaringen hittills hur det kunde bli så här tycker jag att Develi har då hon förklarar vad "Smiling depression" är. De jobbade och hade en mask utåt. Enbart Oskar röjde lite av vad han kände på sin arbetsplats.
Naturligtvis är det inte barnens sjukdom som är orsaken. Men en anledning de ville framhärda. De skyllde helt enkelt på barnen...Det var något annat - men det har inte framkommit vad
egentligen som sänkte familjen.
Sen vem som mördade vem är fortfarande okänt för oss utomstående, eftersom polisen vill "skydda anhöriga" av någon outgrundlig anledning. Polisen ljög inte i pressträffen, men de sa däremot inte allt.
Det är så jag i stora drag uppfattar det.