2019-03-25, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bukakekockaburra
Oj, vilket sentimentalt litet utbrott. Vilken riddare!

Jag är kvinna. Jag beter mig ganska bra så min man har ingen anledning att slå mig.
Jag skrev tidigare att misshandel inte är tillåtet men det missade ni avsiktligen.

Nåväl, att ni älskar att leva i lögn och överdrift är ert problem, inte mitt.

Det slutar inte kallas misshandel för att det är "reglerat". Ni kan inte rättfärdiga detta. Våld brukas av djur. Män kommunicerar.
Citera
2019-03-25, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Det slutar inte kallas misshandel för att det är "reglerat". Ni kan inte rättfärdiga detta. Våld brukas av djur. Män kommunicerar.
Att daska till någon på armen utan att det blir ett märke, är det våld för dig? Du måste ha levt långt ifrån kontakt med det naturliga under lång tid...
Citera
2019-03-25, 15:27
Medlem
Citat:
Att daska till någon på armen utan att det blir ett märke, är det våld för dig? Du måste ha levt långt ifrån kontakt med det naturliga under lång tid...

Ja, det är våld. Och detta menar du är det enda våldet muslimska kvinnor fått utstå under alla år? En liten daskning på armen?

Säg det till alla som blivit stenade till döds, hedersmördade, fått sina ansikten och kroppar förstörda av syra, våldtagna och slagna, brända, halshuggna och skjutna. Snälla, gå fram till dessa kvinnor och säg "men det var ju bara en dask på armen".
Citera
2019-03-25, 15:28
Medlem
Beatriceaurores avatar
Alla religioner är sagor, hittepå och önsketänkande.

Det finns inga gudar, inga paradis eller helveten.

Pinsamt att det fortfarande existerar människor som "tror" här i den moderna världen.

Av alla religioner som jag känner till är islam den oslagbart gräsligaste. Grym och livsfarlig.
Citera
2019-03-25, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Ja, det är våld. Och detta menar du är det enda våldet muslimska kvinnor fått utstå under alla år? En liten daskning på armen?

Säg det till alla som blivit stenade till döds, hedersmördade, fått sina ansikten och kroppar förstörda av syra, våldtagna och slagna, brända, halshuggna och skjutna. Snälla, gå fram till dessa kvinnor och säg "men det var ju bara en dask på armen".
Och du tror att det där är representativt för Islam?

Jag förklarade vad som ungefär är TILLÅTET.
Förstår du skillnad på vad som är tillåtet och vad som är överträdelser?
Citera
2019-03-25, 15:34
Medlem
Citat:
Du svarade ju inte på det jag undrade.
Finner du stöd för dina 'vänskapliga' ord till främmande muslimer när du skriker djävulsdyrkare till dom? Har Gud sagt att du som kristen ska göra så?

Sedan, en praktiserande muslim kan du inte skilja från Islam så du slingrar dig och pratar som vanligt med kluven tunga.
Det är ju ni som inte låtsas om det vidriga som står i islams texter.
Varför bemöter du inte det jag visar att allah och muhammed säger istället?
Varför låtsas du som att det handlar om "muslimer" när jag hela tiden har visat vad islam självt säger?
Jag önskar att du skulle använda både din hjärna och ditt hjärta och kolla vad islam verkligen uppmanar till i koranen och sunna.
Men istället för att göra det och börja fundera, så hittar du på saker.
Det finns definitivt stöd i NT för att säga sanningen!
Jag tänker inte låtsas som de flesta andra som inte vet eller vågar säga hur det är.
Så du menar alltså att det inte är möjligt att kritisera islam som religion/ideologi utan då har man automatiskt attackerat muslimer såsom människor?
Fråga dig du vem som egentligen talar med kluven tunga....
Ormen gjorde det från början.
Han fortsätter göra det.
Senast redigerad av anayla 2019-03-25 kl. 15:37.
Citera
2019-03-25, 15:38
Medlem
RadioDDR1s avatar
Koranen är en handbok i krigföring.
Citera
2019-03-25, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeaceback1
Allt du finner i den finner du även i ädla koranen förutom treengiheten och arvsynden.
"Ädla koranen"? Give me a break. Den är till stora delar kopierad från de värsta delarna av GT.
Sen fylld på med flera idiotier som pedofilen själv hittade på.
Citera
2019-03-25, 15:41
Medlem
Islam är en hopplöst utdaterad religion som endast kan överleva i samhällen där det är olagligt med stränga straff att lämna den, och i längden inte ens där. Folket i Mellanöstern kommer snart att göra uppror och kräva att få leva så som man gör i väst.
Citera
2019-03-25, 15:44
Medlem
Citat:
Oj, vilket sentimentalt litet utbrott. Vilken riddare!

Jag är kvinna. Jag beter mig ganska bra så min man har ingen anledning att slå mig.
Jag skrev tidigare att misshandel inte är tillåtet men det missade ni avsiktligen.

Nåväl, att ni älskar att leva i lögn och överdrift är ert problem, inte mitt.

Jesses.

Nå, du får väl bli politiker. Varför inte grunda ett mans- och muslimvänligt parti? Du kan kalla partiet M&M, Mans- och Muslimpartiet.

Ditt partiprogram kan gå ut på att ingen man kan dömas för våldtäkt inom äktenskapet i Sverige, för varje man har rätt att "plöja" sin kvinna som han vill. Och ingen man kan heller dömas för hustrumisshandel i Sverige, så länge det fanns "anledning" för honom att slå.

Lycka till med politiken!
Citera
2019-03-25, 15:46
Medlem
qups avatar
Islam är faktiskt så inkluderande och fantastiskt som du ger uttryck för. Om alla hängav sig åt islam skulle vi inte ha några krig eller någon terrorverksamhet, alla skulle vara lugna och harmoniska.

Sen jag skaffade islam har jag lyckats bli av med både stress, ångest och diarré. Enda jobbiga är att den ska ut och bajsa om mornarna men då kommer man iaf upp. Sen kostar ju försäkringen en del men det är det värt. Familjen skulle inte vara hel utan.
Citera
2019-03-25, 15:49
Medlem
PK-befriads avatar
Om Gud hade varit en schysst kis så hade han inte skapat så många olika religioner för att förvirra folk. Han hade inte krävt blind tro på saker som det inte finns rimliga bevis för. Rimligtvis så finns det ingen sådan vrickad kis överhuvudtaget.
Senast redigerad av PK-befriad 2019-03-25 kl. 15:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in