Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Tyvärr måste jag nog säga att det är tvärtom. Vi som tror på den officiella historien blir allt fler när det går upp för människor att det faktiskt inte är så konstigt. För till skillnad från Cui Bonos version eller för den delen någon annan av dom hundratals konspirationer som verkar finnas har den officiella ordentliga bevis som lags fram.
Vänta nu, menar du på riktigt att du upplever att folk som tror på Ali Baba och de 70 rövarna (Officiella Hirstorien) blir fler? Det är väldigt fascinerande isf, jag upplever verkligen motsatsen.
(det finns väl inget rätt eller fel här, beror nog på vilka sorters människor man umgås med)
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Trump är för övrigt en av dom som tror på den officiella historien, det är ett som är jävligt säkert.
Annars vill jag, om du inte håller med, att du visar en video där Trump fördömer allting och fortfarande hävdar allt det där ni hävdar och videon skall vara efter att han blivit vald till president.
Jag håller med dig där, Trump är Officiella Historien fanatiker. Eller han har flippar runt lite, men hinta om de kanske va Saudi i valrörelsen, men för min del är Shill det är med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Ja det tror jag absolut. Det är en stor förödelse när tornen kollapsar, det kan väl inte ens en sådan som du förneka?
Vadå "en sån som jag" vad är de för nått? Du får de låta som en sån som jag är nått skumt shit ju.
Ja de är klart de är en stor förödelse när två av världens högsta byggnader kollapsar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Jag menar, det syns ju hur bra som helst i vilket klipp du vill att tusentals ton bröte faller ner till marken i en hastighet av, fritt fall?
haha, yes your right
Officialla historien, boken 911 som gjordes av till ett väldigt lågt pris nämnde inte WTC7
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Säger inte ett jävla skit ärligt talat. Men jag kontrar med ett klipp jag också.
WTC 7 Explained
Sko kolla på tåget. Tack för länk
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Du har rätt, jag klarar inte av att se den. Samma skit som alla andra garanterat och utan några nya "bevis" utan samma gamla ältande om ingenting, läskig musik så man verkligen skall förstå hur mystiskt och läskigt det är. Nej du, om det är någon som inte kan hantera sanningen så är det du och dina vänner som krampaktigt håller fast vid vad några galningar säger som inte ens kan stava till bevis.
De är ju trots allt en amatör som gjort den, och hur och vad han gjort så har han använt sig av de nyhetsrapporter som va onAir en gång och sedan tystades ner.
Framförallt är han sjukt bra på Connect the Mother Fucking Dots på ett sätt som gör att även totala newbies förstår efter de har sett den, CASE CLOSED!
Donald Trump skyllde Afghanistan för 911, och de va fan sjukt o höra
Trump Blames Afghanistan for 9/11 by Black Child (YT) [/quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Det ända ni har och någonsin haft är det att Bush strax efter 911 störtade talibanregimen i Afghanistan och tro mig, jag har varit och krigat i Afghanistan flera gånger och man behöver inte spränga två skyskrapor på Manhattan för att övertyga kongressen om att ett anfall var nödvändigt.
Har du varit i Afghanistan flera gånger som soldat? Va sjukt då måste de va därför som du tar imot om det nu inte är så som du trodde och du är ju fan ett offer i det här (OBS:
inte menat som nått illa)
Du tyckte 911 var överdrivet och de behövde inte ett så hårt event? Möjligt.
De ville ha en "katalyserande event" liknande Pearl Harbour. Gällande WTC så finns första uppgifterna redan från tidigt 7o-tal enligt Bollyn.
När Tvillingtornen hade asbest och skulle sälja så såg man chansen att både påbörja ett krig för sig egen Agenda (Yinon Plan, nerskriven på 80-talet och genomförs nu)
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Allt detta vet Donald Trump om, han är en smart man. Han är miljardär och president så att han skulle tro på eran konspiration är lika osannolikt som om någon annan smart människa skulle göra det.
Donald Trump vet hur de gick till, de är jag tämlingen övertygad om han är som du säger inte korkad, och den han står närmast, inklusive hans egna fru, är Netanyahu. Skapad av den ZioMafia (Roy Cohn) i New York City.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Och det är det som är hela grejen, ingen normalt fungerande människa som kan läsa tror på eran smörja, det är därför som ni verkar i form av youtubeklipp eftersom ingen kan läsa, bara titta på rörliga bilder om och om och om och om igen med läskig musik. Om era klipp ändå hade varit en aning mer förtroendegivande så kanske men som det är nu så är det bara pinsamt.
På allvar o all med all respekt!
Du tror på den officiella historien, officiella konspirations-teorin som visat sig helt felaktig. Om du nu saknar intresse av veta vad som hände av vilken anledning de än nu än må vara så fine, jag kan ju inte tvinga dig o titta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Just ja, att jag inte tänkte på det

Det vet ju alla eftersom det visas på youtube med läskig musik. Eller är det Trump som sagt det?
Trump har sagt det, allt annat är Fake News!
Är de verkligen så störande musik? tänkte jag aldrig på måste jag erkänna, men du har säkert rätt.
Men de låter som du kollade de där minuterna i största möjliga bias där jag är nån skum filur som försöker sätta myror i huvudet på dig av någon evil anledning. Så är de ju inte.
Men jag ska inte tjata på dig som en jobbig tonårsmorsa med torr hud
Architect & Engineers for 9/11 Truth är en sida utan musik och med stor skara akademiker som inom sina områden har bevisat att Officiella Historien är en lögn
Kolla den kanske passar dig bättre.
Kärlek & Revolt! 😘