2019-03-22, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Hittills känns det iaf som bara tjejerna är på semester.. liksom vad fan gör Paow och Emma ens? De spelar inte spelet, de ligger bara ner och solar och röker. Som att sitta och titta på en livestream med två avdankade A-lagar luder. Sitter säkert och bara hoppas att de ska få fler följare på instagram och inte är de särskilt aktiva på festerna heller. Oerhört tråkiga kvinnliga deltagare i år, förutom psykfallet då.

Haha a-lagarluder! Det hade man ju nästan kunnat ana innan.
Citera
2019-03-22, 21:51
Medlem
Tydligen ska Erica vara med även i höstens säsong så det är nog tyvärr helt uteslutet att det är hon som får lämna pga regelbrott
Citera
2019-03-22, 22:25
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppsanhej
Tydligen ska Erica vara med även i höstens säsong så det är nog tyvärr helt uteslutet att det är hon som får lämna pga regelbrott

Nej men fy helvete, hon är inte ens underhållande bara äcklig

Vart har du hört/läst det?
Citera
2019-03-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarrackObama
Hur svårt är det att använda spoiler-taggar?

Då bör även du använda spoilertaggar på din quote.
Citera
2019-03-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Nej men fy helvete, hon är inte ens underhållande bara äcklig

Vart har du hört/läst det?

Den där instagramsidan exonphspoiler2019, dom verkar av nån sjuk anledning veta om allt som ska hända innan det visas på tv och dom har alltid haft rätt hittills också
Citera
2019-03-23, 04:17
Medlem
Erica är ju definitionen av en slyna.

Hade ju inte tackat nej till att sätta på henne.
Citera
2019-03-23, 09:14
Medlem
Pallestroms avatar
Paow - finns det NÅN som tycker hon är attraktiv?
Fy fan...
Och Jeppe....Lägg ner - har du inte varit med några år för länge.
Riktig luffare som bor i en husbil🤣😂
Citera
2019-03-23, 10:58
Medlem
Zlatan.s avatar
Varför Jeppe får lämna

Citera
2019-03-23, 12:13
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Bryr mig inte om Jesper åker ut eller inte, men hoppas Erica får ryka med honom. Hon psykiskt misshandlar ju Marcus, men samtidigt om Joppe fick åka ut 2013 pga att han slog i en dörr när Thobias satt och kränkte honom, så kommer dom säkert inte göra något (aka inte skicka ut den som sitter och kränker gång på gång).

Btw hörde från någon i tråden tidigare att Jesper skulle åka ut pga att han har limmat på Rebecca Stella. Nu vill jag inte starta upp en häxjakt mot Jesper, men vet att i hans säsong så var det någon/några som limmade på Malin Gramer (https://www.expressen.se/blogg/paradiset/2014/09/22/malin-gramer-om-sexpahoppen-i-paradise-hotel/) samt så kommenterade han en gång att Rebecca Stella var vacker när hon kom in i sin svarta outfit i skolveckan, men undrar om dom försöker på något sätt visa att han skulle ha stött eller något. Till hans försvar så står det inte specifikt att det var han som stötte på Malin Gramer eller att komplimangen till Stella var inte mer än en komplimang, samt så bygger hela teorin på EN flashback kommentar.

Som sagt, jag anklagar inte någon för något.
Citera
2019-03-23, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Bryr mig inte om Jesper åker ut eller inte, men hoppas Erica får ryka med honom. Hon psykiskt misshandlar ju Marcus, men samtidigt om Joppe fick åka ut 2013 pga att han slog i en dörr när Thobias satt och kränkte honom, så kommer dom säkert inte göra något (aka inte skicka ut den som sitter och kränker gång på gång).

Btw hörde från någon i tråden tidigare att Jesper skulle åka ut pga att han har limmat på Rebecca Stella. Nu vill jag inte starta upp en häxjakt mot Jesper, men vet att i hans säsong så var det någon/några som limmade på Malin Gramer (https://www.expressen.se/blogg/paradiset/2014/09/22/malin-gramer-om-sexpahoppen-i-paradise-hotel/) samt så kommenterade han en gång att Rebecca Stella var vacker när hon kom in i sin svarta outfit i skolveckan, men undrar om dom försöker på något sätt visa att han skulle ha stött eller något. Till hans försvar så står det inte specifikt att det var han som stötte på Malin Gramer eller att komplimangen till Stella var inte mer än en komplimang, samt så bygger hela teorin på EN flashback kommentar.

Som sagt, jag anklagar inte någon för något.

"Teorin" bygger väl dock på exonthephspoiler2019 kontot på Instagram.
Citera
2019-03-23, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Hittills känns det iaf som bara tjejerna är på semester.. liksom vad fan gör Paow och Emma ens? De spelar inte spelet, de ligger bara ner och solar och röker. Som att sitta och titta på en livestream med två avdankade A-lagar luder. Sitter säkert och bara hoppas att de ska få fler följare på instagram och inte är de särskilt aktiva på festerna heller. Oerhört tråkiga kvinnliga deltagare i år, förutom psykfallet då.

Hahaha!!! +1.

Eller så är dom med för att dom vet att dom alltid retar upp någon. (som dig. ) 😉 Och att dom får mer uppmärksamhet. Att det mest är Negativt, bryr sig dom inte om. Bara dom syns, så är målet nått.

Men man kan ju undra hur produktionen tänker. Ok, att vissa drar mer tittare. Som te x Paow.
Men att ta in HELT okända tror ju iaf jag. Skulle dra mer nya tittare och även få dom som tröttnat på ältandet av gamla avdankade deltagare. Att kanske komma tillbaka.

Jag skulle iaf börja titta igen. Tror jag? Nu finns det bättre saker att lägga energi på.
Men det är ju bara vad jag tycker.
Citera
2019-03-23, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Paow - finns det NÅN som tycker hon är attraktiv?
Fy fan...
Och Jeppe....Lägg ner - har du inte varit med några år för länge.
Riktig luffare som bor i en husbil🤣😂

Det är inte ens en husbil, utan snarare en gammal bil med dubbelt bagageutrymme där han lagt in en säng (kolla hans Instagram). Det hela känns lagomt missär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in