2019-03-21, 02:22
Medlem
Tjena!
Hamnat i lite knas och behöver sådär 10-20 tusen nu direkt, någon som vet nån bra lånesajt eller så som ger ut betalningar direkt utan koll på min ekonomi å så? E arbetslös så kan ju inte skicka in lönespec heller. Vet att det är sent på natten nu men går det att få in pengar på konton nu inatt eller annars imorgon senast? Tacksam för snabbt svar!!
Citera
2019-03-21, 02:26
Medlem
Antivalents avatar
Låna inte knark. Är det cannabiset som du tycker är så najs eller tyngre grejjer?

Har du blivit hotad till livet än?
Citera
2019-03-21, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Låna inte knark. Är det cannabiset som du tycker är så najs eller tyngre grejjer?

Tyngre grejor, japp blivit hotad till livet och vill inte min familj ska bli inblandad. Pengarna ska betalas nu inatt egentligen annars stiger summan
Citera
2019-03-21, 02:31
Medlem
Gabagols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traphouze
Tyngre grejor, japp blivit hotad till livet och vill inte min familj ska bli inblandad. Pengarna ska betalas nu inatt egentligen annars stiger summan

Detta är varför du aldrig ska vara skyldig någon något.
Citera
2019-03-21, 02:32
Medlem
Boosheids avatar
Citat:

Knarkslulder är aldrig bra.

Inte ens oseriösa SMS-lån-företag lånar ut dessa summor utan garanti. Jag antar att du förekommer hos fogden, och då blir det blankt nej.
Citera
2019-03-21, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabagol
Detta är varför du aldrig ska vara skyldig någon något.
Jag vet det är ett misstag som inte kommer upprepas
Citera
2019-03-21, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boosheid
Knarkslulder är aldrig bra.

Inte ens oseriösa SMS-lån-företag lånar ut dessa summor utan garanti. Jag antar att du förekommer hos fogden, och då blir det blankt nej.
Nej har inga betalningsanmärkningar eller finns ej hos kronofogden
Citera
2019-03-21, 02:36
Medlem
Citat:
Nej har inga betalningsanmärkningar eller finns ej hos kronofogden

SMS lån din enda utväg. Har du en deklarerad inkomst på över 20 000 kr? Det kan också vara från försäkringskassan osv.

Känns lite taskigt då jag får in 23 000 kr imorgon på morgonen, en faktura. Den tänker jag gotta mig på i helgen. Lite chips,cola,dip och kanske köper den där 4k platt-tvn på ICA Maxi extra pris.
Senast redigerad av sampanl 2019-03-21 kl. 02:38.
Citera
2019-03-21, 02:36
Medlem
Antivalents avatar
Citat:

Langarna vill ha in pengar. Skjuter de dig får de in 0. Gör en avbetalningsplan med dom.

Funkar inte det så prata med din familj om de är redo att rädda dig. Dags att vara nykter ett tag.
Citera
2019-03-21, 02:39
Medlem
Boosheids avatar
Citat:
Nej har inga betalningsanmärkningar eller finns hos kronofogden

Då får du testa med flera SMS-lån då från olika företag, för 20 000 får du aldrig ut första lånet.

Jag rekommenderar dig dock att inte ta en massa SMS-lån om du kan undvika det. Du hamnar i en skuldfälla som du aldrig kan ta dig ur.
Citera
2019-03-21, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
SMS lån din enda utväg. Har du en deklarerad inkomst på över 20 000 kr? Det kan också vara från försäkringskassan osv.

Känns lite taskigt då jag får in 23 000 kr imorgon på morgonen, en faktura. Den tänker jag gotta mig på i helgen. Lite chips,cola,dip och kanske köper den där 4k platt-tvn på ICA Maxi extra pris.
Jo tänkte på sms lån, men e det möjligt att få in pengar nu inatt isf eller det tar lite tid? Som sagt senast imorgon behövs det, nej har ingen inkomst alls.
Haha det gör du helt rätt i fan!
Citera
2019-03-21, 02:41
Medlem
Citat:
Langarna vill ha in pengar. Skjuter de dig får de in 0. Gör en avbetalningsplan med dom.

Funkar inte det så prata med din familj om de är redo att rädda dig. Dags att vara nykter ett tag.
Jo det har du ju rätt i iofs men vill helst bara få bort detta problemet nu
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in