2019-03-19, 18:35
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Alexandra berättar ''sanningen om joz''... https://www.youtube.com/watch?v=y7ThbUlPdrg
Wow! Om det stämmer måste Joz vara den största idiot som går i ett par skor. En fullständigt sjuk människa. Hoppas Alexandra sparat alla meddelanden även om det verkar finnas gott om vittnen. Förstår att Joz mer eller mindre gått under jorden med kommentaren "myntet har två sidor"
Citera
2019-03-19, 18:54
Medlem
Kämpendahls avatar
Jocke talar ut om situationen. Väldigt gripande. Knappt förberedd, talar fritt, ungefär som när man pratar ut med en vän, men han gör det framför kameran live istället. Jocke anklagar sig själv minst lika mycket som han anklagar Joz.

https://www.youtube.com/watch?v=c0YXdvZxYTg
Citera
2019-03-19, 19:00
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jocke talar ut om situationen. Väldigt gripande. Knappt förberedd, talar fritt, ungefär som när man pratar ut med en vän, men han gör det framför kameran live istället. Jocke anklagar sig själv minst lika mycket som han anklagar Joz.

https://www.youtube.com/watch?v=c0YXdvZxYTg
Faktiskt väldigt bra tal... eller vad man ska kalla det. Eloge till Jocke för en gångs skull.
Citera
2019-03-19, 19:11
Medlem
Dukanva85s avatar
Yes han kan vara lite dramatiskt. Att de inte skulle tagit upp något innan. Varför skulle de?? För att inte göra en grej av allting.
Nu är det som det är. Jag trodde väldigt bra om Joz, han tillförde så mycket energi och kändes som en genuin person.
En backgroundcheck kanske hade varit på sin plats.
Det var ett himla pussande från Honom också, kändes konstigt. Som att försöka vinna över sig själv framför kameran.
Senast redigerad av Dukanva85 2019-03-19 kl. 19:13.
Citera
2019-03-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Wow! Om det stämmer måste Joz vara den största idiot som går i ett par skor. En fullständigt sjuk människa. Hoppas Alexandra sparat alla meddelanden även om det verkar finnas gott om vittnen. Förstår att Joz mer eller mindre gått under jorden med kommentaren "myntet har två sidor"

Minns att jag reagerade i de tidiga vloggarna där de båda va med att Joz beteende sig olämpligt mot Alexandra. Och då filmades detta ändå, då förstår man ju att det till största sannolikhet var värre bakom kameran.
Citera
2019-03-19, 19:28
Medlem
Ni som ser på livestreamen från Jocke och Jonna. Någon som kan kolla upp denna Joz?
Citera
2019-03-19, 19:28
Medlem
kauwts avatar
Fullständigt knäckande att se livevideon.
Hade kunnat va precis lika godtrogen jag.
Citera
2019-03-19, 19:33
Medlem
Såg hela livestreamen och det var stundvis jobbigt att lyssna. Vet inte vad jag reagerade mest på men Joz ska alltså ha mottagit totalt 1.3 miljoner kronor hittills för sitt "arbete". I runda slängar 100 000kr per månad med andra ord. Eftersom det visat sig att han inte alls är arkitekt, bör de inte kunna anmäla honom för bedrägeri?
Citera
2019-03-19, 19:43
Medlem
exades avatar
Alltid tyckt att Joz var jobbig, spolade förbi när han var med.. Hur skulle en sån cuck ha kriminella kontakter som backade upp honom? de skulle trampat på en sådan människa och utpressat på pengar för längesen.
Citera
2019-03-19, 19:43
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivalist
Såg hela livestreamen och det var stundvis jobbigt att lyssna. Vet inte vad jag reagerade mest på men Joz ska alltså ha mottagit totalt 1.3 miljoner kronor hittills för sitt "arbete". I runda slängar 100 000kr per månad med andra ord. Eftersom det visat sig att han inte alls är arkitekt, bör de inte kunna anmäla honom för bedrägeri?

De har väl bara ett muntligt avtal. Blir nog lite lurigt rent rättsligt.
Citera
2019-03-19, 19:51
Medlem
Arbetsblad1s avatar
Joz finns inte på lexbase, dock verkar det vara en familjemedlem till honom som finns där.

Är inte jätte insatt i Joz då jag kollar sporadiskt på J&J’s vloggar.
Ganska sjukt att Joz har hotat arbetsgivaren (J&J) och de som jobbar där.
Snubben måste vara ganska naiv om han trott att allt han ljugit om inte skulle komma fram.
Citera
2019-03-19, 19:52
Medlem
Astrorbits avatar
Hade bli mer förvånad om dette inte skedde. Killen var fejk från första början. Hatade honom i första vloggen jag såg honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in