Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Eftersom vi inte har bevis så får vi jobba med antaganden om rimlighet och sannolikhet.
Nu skriver du ju bara för att blanda ihop korten i vanlig ordning men jag är rätt säker på att du inte tror att Q är en Deep State psyops eller en NSA psyops vid det här laget.
Det har jag ju aldrig trott, skrivit eller föreslagit -jag tror ju inte ens på det där ni kallar "deep state" - i alla fall inte i de former det ursprungligen beskrevs som (det verkar ju variera med varje skribent och över tid dock, ibland verkar dethelt enkelt vara HRC eller demokraterna...)
Citat:
Han kan i och för sig vara en rysk psyops men rysk-positiva kommentarer har väl varit ungefär 2 av 20 000 och det är ganska ovanligt att det inte blir mer än så, till exempel så borde Q har uttryckt sitt stöd för folket i Venezuela (maduro) som i stort sett alla ryska troll gjorde och fortfarande gör.
Kanske lite smartare än så för en gångs skull?
Eller Trumpsupportande nättroll som råkat dra igång det hela?
osv
Citat:
Det återstår inte så värst många alternativ här om du nu inte tror på att han är en ödla förstås.
Har någon ens föreslagit det? De enda som pratat om ödlor är väl Q-supportrar (ett fåtal) och då är det knappast Q de diskuterat.
Citat:
Vid midterms så blev det ganska klart att han ville att alla believers skulle rösta R och jag gissade att han var en R och Trump märkt oponionsbildare redan då.
opinionsbildare, opinionsbildare, opinionsbildare....
vi har ju diskuterat stavningen av det där ordet på PM - eller hur?
Citat:
En R och Trump märkt oponionsbildare anser jag vara den rimligaste rollen med den information vi har idag.
Nu verkar ju tråden ha något medfött motstånd mot att försöka reda ut saker och ting, bättre att bråka i all evighet om han är deep state eller inte och om han är obetydlig eller en massrörelse.
Sen har vi ju trådens favoritkommentar till varje försök att gå framåt - har du BEEVIIIIIS.
Inte för att jag sett särskilt många efterfråga bevis i den här träden (lika mycket åt båda håll i sånt fall) men hur har du tänkt att man ska komma framåt i diskussionen om vem som ligger bakom Q om man bara ska gissa? Vi kan ju gissa på ryssar eller Melanie Trump tills vi blir blå - det hjälper ju knappast..