2019-03-19, 01:46
Medlem
Det "Q" tillfär är inget avancerat. Anledningen att kommunisterna drog igång Muellerundersökningen var för att skaffa sig insyn i Trumps kandidatur, hur det gick till att de förlorade, vad gjordes annorlunda än vad de tog för givet, höndelser och vad som sas så att man kan vinna nästa gång och sätta alla som vad delaktiga i vinsten i fängelse. Så man kan ta över och fortsätta vara korrupta för de anser ju att de togs ifrån något som tillhör dem, att stjäla av skattebetalarna och använda sig av lögner innebör inte att man autimatiskt har rätt till att styra ett land men det ror inavlade aptrask som kommunisterna i usa och ett inavlat avskum och slödder som Stefan Löfvén och hans korrupta kriminella anhang (det är därför man tar ner en server som räkna röster valnatten).

sedan ville man inte att Trump skickar korrupta i fängelse där de hör hemma, det var därför man hade en "undersökning". Så länge rövhålet Mueller är kvar kommer ingenting att hända med de korrupta men så fort Mueller rundar av börjar skitstormen för de korrupta och då gäller det att hålla i sig. Barr togs in för att rensa upp och det kommer han att göra för Barr är inte rädd av sig men allt detta fattar man utan "Q"s hjälp.
Citera
2019-03-19, 02:12
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkason
Tycker du det låter troligt? These people are stupid, sick and evil. Hur trögfattad få man bli?
Nu är du taskig mot alla Q-följare. Lägg av med det. Det finns Some Very Fine People on Both Sides.
Citera
2019-03-19, 02:59
Medlem
3111
Citat:
Q
!!mG7VJxZNCI
19 Mar 2019 - 12:04:27 AM
https://www.foxnews.com/politics/nunes-files-bombshell-defamation-suit-against-twitter-seeks-250m-for-anti-conservative-shadow-bans-s mears📁
You were warned, @Jack.
The Strike Will Be Fast.
Let's Keep Playing…
Q

3113
Citat:
Q
!!mG7VJxZNCI
19 Mar 2019 - 12:17:04 AM
What occurred the last time a countdown was presented?
[FF]
Do you believe in coincidences?
Never interfere with an enemy……..
Ammunition is hard to come by.
Q

hahahahaa....
ohh....
jisses.....
Jösses hur många Qanon's skulle kunna bli åtalade, om herr Nunes skulle lyckas med detta.
Citera
2019-03-19, 04:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Tja det här bekräftar ungefär vad jag misstänkt från första början.

Rotchilds är inne på att Flynn junior tror att Flynn senior är med i Q-konspirationen även om han säger motsatsen.

Nej.
För det första är det inte ”Rothschilds” som plural för bankfamiljen utan Mike Rothschild - skribent utan nån som helst känd koppling till den berömda banksläkten.

För det andra skriver han inte att Flynn junior tror att Flynn senior är med i Q-konspirationen, det han skriver är att vissa Qanons påstår detta trots att inget talar för det..
Citera
2019-03-19, 04:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Qs 21 dagar har ju tagit slut utan att något särskilt hände, så Q har helt enkelt lagt till 21 dagar till. Eller 4. Eller 2. eller kanske 23, 25 eller 27 dagar..
Och så lär det väl fortsätta så om det händer nåt nån gång så kommer vi veta att Q ändå hade rätt - till slut..

[MUELLER] REPORT DELAY?
PANIC IN DC?
THE REAL PANIC COMES IN THE FORM OF A LAST RESORT.
[+21][+2][+4]
Q
Citera
2019-03-19, 05:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Nu är du taskig mot alla Q-följare. Lägg av med det. Det finns Some Very Fine People on Both Sides.

En till fin Q-anhängare:

Mannen som gripits för mordet på maffiabossen Frank Cali uppträdde i rätten med ett Q, United we stand och Maga ritat i handflatan.
Vad tror han att han ska vinna på det? Sympatier?

Mordet ska tydligen inte ha med maffia att göra utan bero på ett kärleksbråk om en flickvän.

https://youtu.be/CgebJD942Qg
Citera
2019-03-19, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Qs 21 dagar har ju tagit slut utan att något särskilt hände, så Q har helt enkelt lagt till 21 dagar till. Eller 4. Eller 2. eller kanske 23, 25 eller 27 dagar..
Och så lär det väl fortsätta så om det händer nåt nån gång så kommer vi veta att Q ändå hade rätt - till slut..

[MUELLER] REPORT DELAY?
PANIC IN DC?
THE REAL PANIC COMES IN THE FORM OF A LAST RESORT.
[+21][+2][+4]
Q

Han är lite smartare än så, nedräkningen var bara ett sätt att röka ut kabalen för dom trodde det var på riktigt och gjorde motdrag. Nu har dom ammunition för fortsatt krig mot kabalen.
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI ID: ebfcff No.5760023 📁
Mar 18 2019 18:17:04 (EST)
What occurred the last time a countdown was presented?
[FF]
Do you believe in coincidences?
Never interfere with an enemy……..
Ammunition is hard to come by.
Q
Citera
2019-03-19, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Africanized, angående retweets etc från Qanon's.
Jag tror de är mycket mer benägna att twittra, retweeta etc... än normala twitter följare.

Piii,

Ja, jag har också kommit fram till att jag tror att Q använt året till att bygga upp en meme-brigade (hans ord), gissar att det är en löst sammansatt grupp som kommunicerar på något sätt och att dom fått "äran" att göra sin plikt för nationen, eller liknande.

Dom har till uppgift att kommentera utvalda tweets och retweeta dom, verkar bli ungefär 10 000 av ett Q lyft så någonstans mellan 5000-10 000 skulle den gruppen bestå av. Alternativt att dom är betydligt effektivare och har 10 konton var men det tror jag inte för då blir det helt plötsligt inte kul och svårare att få folk att delta på frivillig basis.

Syftet är dels att dränka Trump negativa budskap i twitterfeeds och andra feeds, dels att distribuera utvalda artiklar eller budskap.

Tog en trump kritisk tweet 12hr gammal från WAPO och den har ju inte fått några retweets (nästan) så att Q kan blåsa på med 10 000 retweets inom en dag efter att han lyft en något gissar jag är ganska högt upp på skalan?
https://twitter.com/washingtonpost/status/1107717536836141057

Värt att notera också att retweetsen peakar ganska fort och sen ökar dom inte mer vilket jag tycker stärker detta resonemang.

Detta passar bra in i min tes att han är en professionell Trump och R märkt oponionsbildare.

Men såna här närmast hädiska tankegångar blir man ju dumförklarad för i tråden

EDIT:
Trumps tweet som Q lyfte igår hade ju trump kritiska svar överst,
Citat:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1107462671614570496📁
@Jack
Who has the 'real' control?
Can you remove the top comments?
Q

Idag är det sida upp och sida ned med MAGA-frog memes.

Jag tycker den kommentaren bra beskriver vad Q har byggt upp.
Senast redigerad av Africanized 2019-03-19 kl. 07:40.
Citera
2019-03-19, 07:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Han är lite smartare än så, nedräkningen var bara ett sätt att röka ut kabalen för dom trodde det var på riktigt och gjorde motdrag. Nu har dom ammunition för fortsatt krig mot kabalen.

wow alltså.. wow..

the bias is strong with this one..

Citat:
Detta passar bra in i min tes att han är en professionell Trump och R märkt oponionsbildare.

Passar det i sånt fall inte precis lika bra in på att Q skulle kunna vara något annat - i stort sett vilket som helst av de tidigare föreslagna alternativen?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-03-19 kl. 07:40.
Citera
2019-03-19, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej, har det ens förekommit en teori om att Q skulle vara en ödla?

Eftersom vi inte har bevis så får vi jobba med antaganden om rimlighet och sannolikhet.

Nu skriver du ju bara för att blanda ihop korten i vanlig ordning men jag är rätt säker på att du inte tror att Q är en Deep State psyops eller en NSA psyops vid det här laget.

Han kan i och för sig vara en rysk psyops men rysk-positiva kommentarer har väl varit ungefär 2 av 20 000 och det är ganska ovanligt att det inte blir mer än så, till exempel så borde Q har uttryckt sitt stöd för folket i Venezuela (maduro) som i stort sett alla ryska troll gjorde och fortfarande gör.

Det återstår inte så värst många alternativ här om du nu inte tror på att han är en ödla förstås.

Vid midterms så blev det ganska klart att han ville att alla believers skulle rösta R och jag gissade att han var en R och Trump märkt oponionsbildare redan då.

En R och Trump märkt oponionsbildare anser jag vara den rimligaste rollen med den information vi har idag.

Nu verkar ju tråden ha något medfött motstånd mot att försöka reda ut saker och ting, bättre att bråka i all evighet om han är deep state eller inte och om han är obetydlig eller en massrörelse.

Sen har vi ju trådens favoritkommentar till varje försök att gå framåt - har du BEEVIIIIIS.
Citera
2019-03-19, 08:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Eftersom vi inte har bevis så får vi jobba med antaganden om rimlighet och sannolikhet.

Nu skriver du ju bara för att blanda ihop korten i vanlig ordning men jag är rätt säker på att du inte tror att Q är en Deep State psyops eller en NSA psyops vid det här laget.
Det har jag ju aldrig trott, skrivit eller föreslagit -jag tror ju inte ens på det där ni kallar "deep state" - i alla fall inte i de former det ursprungligen beskrevs som (det verkar ju variera med varje skribent och över tid dock, ibland verkar dethelt enkelt vara HRC eller demokraterna...)

Citat:
Han kan i och för sig vara en rysk psyops men rysk-positiva kommentarer har väl varit ungefär 2 av 20 000 och det är ganska ovanligt att det inte blir mer än så, till exempel så borde Q har uttryckt sitt stöd för folket i Venezuela (maduro) som i stort sett alla ryska troll gjorde och fortfarande gör.
Kanske lite smartare än så för en gångs skull?
Eller Trumpsupportande nättroll som råkat dra igång det hela?
osv

Citat:
Det återstår inte så värst många alternativ här om du nu inte tror på att han är en ödla förstås.
Har någon ens föreslagit det? De enda som pratat om ödlor är väl Q-supportrar (ett fåtal) och då är det knappast Q de diskuterat.

Citat:
Vid midterms så blev det ganska klart att han ville att alla believers skulle rösta R och jag gissade att han var en R och Trump märkt oponionsbildare redan då.
opinionsbildare, opinionsbildare, opinionsbildare....
vi har ju diskuterat stavningen av det där ordet på PM - eller hur?

Citat:
En R och Trump märkt oponionsbildare anser jag vara den rimligaste rollen med den information vi har idag.

Nu verkar ju tråden ha något medfött motstånd mot att försöka reda ut saker och ting, bättre att bråka i all evighet om han är deep state eller inte och om han är obetydlig eller en massrörelse.

Sen har vi ju trådens favoritkommentar till varje försök att gå framåt - har du BEEVIIIIIS.
Inte för att jag sett särskilt många efterfråga bevis i den här träden (lika mycket åt båda håll i sånt fall) men hur har du tänkt att man ska komma framåt i diskussionen om vem som ligger bakom Q om man bara ska gissa? Vi kan ju gissa på ryssar eller Melanie Trump tills vi blir blå - det hjälper ju knappast..
Citera
2019-03-19, 08:44
Medlem
Fittahoras avatar
I Q #3116-3122 postar Q foton på James Clapper, Sally Yates, Susan Rice, Loretta Lynch, John Brennan, James Comey och Andrew McCabe – i den ordningen och utan kommentarer. Vi kan bara spekulera om meningen men om man går efter min teori kan det ha med åtal att göra.

Q anger Sally Yates som Sally Q Yates. Sally heter Caroline i mellannamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in