2019-03-18, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkimboslice
Tror den dom menar är en tjej som jobbade och bodde i J&Js hus ett antal månader och var med i flertal videos o.s.v.
Skulle bara varit en månad men hon stannade flera för hon bor i Gbg om jag minns rätt.
Vad hade hon för jobb? Spanade in hennes instagram och hon ser väldigt tight ut.
Citera
2019-03-18, 14:13
Medlem
LeifMohammeds avatar
Kan någon vänlig själ berätta vad denne Jockeboy har gjort för att förtjäna sin ”status”. Har han spelat in en film eller skiva, skrivit en bok? Onekligen populär inom WT kretsar, men varför? Orkar inte forska i tråden btw.
Senast redigerad av LeifMohammed 2019-03-18 kl. 14:14. Anledning: Jo
Citera
2019-03-18, 15:00
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifMohammed
Kan någon vänlig själ berätta vad denne Jockeboy har gjort för att förtjäna sin ”status”. Har han spelat in en film eller skiva, skrivit en bok? Onekligen populär inom WT kretsar, men varför? Orkar inte forska i tråden btw.

Jag skulle kunna göra det men jag orkar inte.
Citera
2019-03-18, 16:46
Medlem
LeifMohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Jag skulle kunna göra det men jag orkar inte.
Tack i alla fall. Har från säkra källor nu hört att han är en nobody.
Citera
2019-03-18, 18:08
Medlem
Hej! Sen inkommen i tråden. Danjal pikar på sin instagram.
Visar ganska väl att det är lurande på pengar.
Hans insta är danjalxclusive.
Citera
2019-03-18, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifMohammed

Har inte sett dokusåpan han var med i från början. Men han låg väl runt med en massa brudar där skamlöst. Sex säljer det måste man komma ihåg.

Lånade hans bok om asperger och ADD men den handlade mest om en massa sexuella eskapader och att han tatuerat kuken osv. Inget vidare informativt precis
Citera
2019-03-18, 19:07
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Några numera borttagna kommentarer på ovanstående Instagram-inlägg:

jonnalundell Jag förstår dock inte varför du inte svarat oss när vi försökt få tag i dig på alla möjliga sätt och försökt prata med dig, men lägga upp saker på instagram, ja det klarar man! men den här kommentaren blir väl bort tagen och ett svar från dig lär man ju inte få på något sätt över givit taget. Men att du kallar/kallat oss för vän och sen gjort som du gjort är dog det falskaste jag varit med om!!

joakimlundell Den dagen @alexandrakahnze berättar sanningen vad du gjort Joz så lär alla som visat stöd och kärlek här skämmas ögonen ur sig!Och hon är inte ensam heller...

joakimlundell Du kan ej hota till tystnad längre att liv ska förstöras och folk ska skadas. Vi kommer backa Alexandra fullt ut hon har bevis för att styrka allting..

joakimlundell Jag kommer ej berätta något utan det är Alexandras historia att berätta, det enda vi kan beklaga är att vi ej tagit saker på större allvar innan men nu med allting på bordet framför oss så kommer vi visa full support! Och vi har dessutom fått ta del av bevis!

Det finns ingen som har printscreens på kommentarern där tjejen nämns? Har nämligen inte sett någon sådan och köper inte existensen av ett sådant citat utan källa. Känns ärligt inte som något Jocke skulle kunna skriva. Även om de båda är rätt frispråkiga tror jag inte de offentligt skulle tagga in någon sådär i ett öppet inlägg som når så pass många. Det blir ju också väldigt motsägelsefullt mot vad de annars sagt om sin förhållning till hur mycket de vill behålla privat än så läge kring det hela
Citera
2019-03-18, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingmedcurry
Det finns ingen som har printscreens på kommentarern där tjejen nämns? Har nämligen inte sett någon sådan och köper inte existensen av ett sådant citat utan källa. Känns ärligt inte som något Jocke skulle kunna skriva. Även om de båda är rätt frispråkiga tror jag inte de offentligt skulle tagga in någon sådär i ett öppet inlägg som når så pass många. Det blir ju också väldigt motsägelsefullt mot vad de annars sagt om sin förhållning till hur mycket de vill behålla privat än så läge kring det hela

Håller med dig. Sett enbart citat. Inga printscreens.. Men kolla danjals instastory, där hintar han extremt öppet om att det handlar om lurendrejeri med pengar.
Citera
2019-03-18, 20:13
Medlem
Nu har hon gått ut på sin insta story *lexandr*k*hnze att hon ska göra en video ang lundellhuset och joz. Varför har inte hon nämnt om detta tidigare eller som fler skrivit anmält.

*a
Citera
2019-03-18, 20:54
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
RASK la precis ut en video som ska gå in mer på vad som hänt då någon hört av sig till honom för att han ska berätta.
https://www.youtube.com/watch?v=0jH9h-gW36I
Citera
2019-03-18, 20:58
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smiletjejen
Nu har hon gått ut på sin insta story *lexandr*k*hnze att hon ska göra en video ang lundellhuset och joz. Varför har inte hon nämnt om detta tidigare eller som fler skrivit anmält.

*a

Tack för infon. Då kanske kommentaren någon här påstod att Joakim lagt på Joz Instagram som det inte fanns någon källa på stämmer.
Citera
2019-03-18, 21:09
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingmedcurry
RASK la precis ut en video som ska gå in mer på vad som hänt då någon hört av sig till honom för att han ska berätta.
https://www.youtube.com/watch?v=0jH9h-gW36I

Haha, han lär ju ha ståkuk av lycka efter att ha fått tag på den infon. Kommande 24 h blir det jackpot för Rask!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in